Nee helaas niet, nou ja ik zat al in het besloten gebeuren maar goed. YouTube komt pas later in december lees ik net. Nog maar even wachten dus.
Klopt het dat wanneer die update komt er ook eindelijk spraakondersteuning voor de kinect komt? Zou tijd worden na een jaar haha
ik las net dat ie amerikaanse tijd savonds pas online komt. dus snachts uurtje of 3 a 4 nl tijd gok ik.
Hier nog niks hoor, then again.....ik zit in Batman AC en volgens mij krijg je de update pas bij een reboot toch?
Dat denk ik wel, want zo blij hoef je niet te zijn. Sinds ik de beta heb, wil ik nog elke dag m'n oude Dashboard terug. Ik zal blij zijn als die metro design troep weer z'n eindbestemming heeft bereikt en is opgerot.
Haha klopt , het gaat altijd zo: - Nieuw dashboard binnenkort, iedereen: OMG, ik moet hem hebben. - Nieuw dashboard uit: wat een klote dashboard, ik wil de oude. - 1 maand na nieuw dashboard: welk oud dashboard?
+1 Geef je klant gewoon de keuze of ze willen updaten of niet. Het is mijn xbox, dus bepaal zelf dan ook graag wat er op komt te staan. Wil ik deze versie overslaan, geef me iedergeval de keuze. Wat is het bezwaar hier tegen? Technisch mogelijk, en iedereen blij, dus waarom niet? Dit is btw de eerste update die ik niet zie zitten en van mij nog veel langer uitgesteld mag worden.
Technisch mogelijk, maar veel moeilijker te implementeren. Je zit vast aan oude principes die destijds goed leken, omdat je die niet kunt updaten want je moet de oude dashboards compatibel houden met Xbox Live. Gevolg: meer kosten, minder service. Een corporatie heeft zijn keuze dan snel gemaakt. Eigenlijk is het hetzelfde als wat steam ook doet, daar heb je ook geen keuze. En uiteindelijk geld het voor alle software. Uiteindelijk zal je moeten updaten. Overigens vind ik het allereerste dashboard met die tabs nog steeds het beste.
Haha, wat een geneuzel allemaal joh. Er zijn ook mensen die het misschien wel leuk vinden man. Kom op. Het is en blijft uiteindelijk microsoft. Stel je eisen misschien iets bij....
Ja echt wat maakt het uit man. Start gewoon je game op en kijk niet op het dashboard als het zo verschrikkelijk is.