Je hebt een code ingewisseld voor: Beta Registration Tool Jeuj, alleen net 2 dagen te laat, nu is de Xbox op een plek waar geen internet is
Wel raar dat je geen eens een mailtje of een berichtje krijgt van je moet nog even de Beta Registration Tool downloaden. Goed dat deze topic er dan is!
bij aanmelding staat dat je de connect site in de gaten moet houden voor updates en dat je daar ook feedback moet geven
Daar heb ik toch allemaal geen tijd voor! Vanavond maar even m'n key invoeren zodat m'n console geregistreerd is.
Aangemeld, maar ben bang dat ik niks aan de beta heb, aangezien ik vrijdag 15 dagen op vakantie ben. ;( trage microsoft) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Inloggen met account van je gamertag, productcodes, productcodes aanvragen, code zie je staan yippie invoeren op je Xbox of online via xbox.com invoeren.
En je krijgt wel een mail als het allemaal doorgevoerd is? Want heb die key ingevoerd. Of merk ik dat gewoon als ik de Xbox aanzet.
Als je hem eenmaal hebt gedownload op je 360 moet je het activeren. Staat bij je games library. Dan even wat accepteren en klaar, wachten tot dat de update online is.
Yay, het Xbox Pre-Release Channel staat er nu. We gaan vooruit. Ben benieuwd of die beta echt 3 maanden gaat duren...Normaal is het toch maar een weekje of 2/3?
Program Duration. All console(s) registered into the Xbox LIVE Update program must remain in your home and in your posession for the duration of the program as the registered participant. The program is expected to last for a period of approximately 3 months or until the Fall release cycle is completed. Once the program is completed, console(s) registered in the program will be released from this requirement and will be messaged accordingly.