1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Neen

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Niks geblaat, gewoon belachelijk dat je Zune moet opstarten voor een gametrailer, heeft echt geen meerwaarde.
    Maargoed hier genoeg over, al een oplossing door Sloober gegeven (wat een stappen zijn er nodig.. 8)).

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Waarom zie ik Zune niet. :+

Ik ga naar My Video Apps -> Video Player -> Downloaded Videos

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    K moet wel zeggen, youtube op je xbox werkt wel geweldig zeg, hij pakt automatisch de meest hoge resolutie zonder dat je hoeft te wachten. Leuk speeldingetje!

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ik weet ook nog niet of ik het nog niet goed begrijp of dat het gewoon klote is ingedeeld.....
    wil ik een arcadegame starten....waar zitten die dingen????

Gelukkig speel ik vaak dezelfde games en dus kan dat via de quick launch want anders vind ik ze gewoon niet.

En dan heb je nog die tabs maar dan is die cursor ineens naar beneden gegaan....hm misschien moet ik nog wennen :mad:

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Al je Arcade games staan toch bij dat Quick Launch?

7. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ga je op YouTube?

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Vooralsnog alleen beschikbaar voor de beta testers.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, daar staan je 10 laatst gespeelde games/apps/demo's. Al je games staan bij My Games (de knop boven Games Marketplace)

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Alright, thanks. :)

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    YouTube is nu ook beschikbaar in de App Marketplace voor de mensen die niet in het beta-programma zitten zo te zien. Ik kan het nu in ieder geval downloaden. :)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    stond in het vorige dash ook al onder extra's ;)

Vanavond even yt proberen. Ik wilde gisteren wat mp3's van mijn usb stick afspelen. Echt 5 minuten bezig geweest. Rippen is helemaal niet gelukt.

Ik kan erg weinig met het nieuwe dash. Alles zit teveel verstopt achter die blokken.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    DECEMBER 13TH 2011 11:10 AM PT
    New Apps now available for your Xbox 360

Following up on last weeks Xbox 360 system update, today we have released the following twelve customized entertainment apps to the Xbox LIVE service:

MUZU.TV (Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Spain, Sweden and UK): MUZU.TV the music video site, offers nearly 80,000 music videos at your command. Brand new releases from the world’s biggest artists, great music videos from every decade, up and coming bands and the latest music news and interviews.

YouTube (Available in 24 countries globally**): From your favorite web original video to gaming tips, a universe of compelling content is available through YouTube on Xbox LIVE.

*Xbox LIVE Gold membership and/or additional subscriptions/fees may be required. Kinect functionality available with select Xbox LIVE content and varies by feature and country. For additional details and availability, see http://www.xbox.com/live.
    ** YouTube available in the following countries: Australia, Brazil, Canada, Czech Republic, France, Germany , Hong Kong, Ireland, India, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, Spain, Sweden, Singapore, Taiwan, United Kingdom, United States, South Africa.

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Prachtig!

YouTube layout/interface is wel een beetje moeilijk doen. Maar goed, het werkt! _O_

15. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Die YouTube app werkt prima imho. Hadden ze véél eerder moeten toevoegen. Dat Muzu.tv is met YouTube dan weer eigenlijk compleet nutteloos. :p

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja true, maar Muzu.tv werkt opzich wel goed. Goede kwaliteit + goede kwaliteit clips. Dat wil op Joetoep nog wel is tegenvallen :)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat ik wel jammer vind is dat als je naar je eigen channel gaat de app maar 100 video's laat zien. :+ Ik heb er ~450 volgens mij. 100 is dus lang niet genoeg. :p

En dezelfde klascht als over het dashboard; als er veel content is, is het niet praktisch om erdoorheen te scrollen. Ze laten te weinig op 1 scherm zien. Te grote blokken...

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iets zoeken is ook wel vervelend, heb liever een QWERTY scherm zoals je gebruikt als je messages stuurt op je 360. Van links naar rechts scrollen is kut, maar goed. Voor die paar keer dat ik YT zal gebruiken is het niet erg. :+

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dat denk ik bij mij zelf ook, maar jeetje wat is Youtube op de 360 verslavend !@ leuk speeltje hoor! :+

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ja vind ik ook, gebruikte hiervoor nog nooit echt playlisten, maar nu toch maar doen dan, maakt dingen welk wat makkelijker

Deel Deze Pagina