interessant leesvoer http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-what-went-wrong-with-the-360-dash
Vroeger kon je overzichtelijk zien wat je demos waren, je arcade games en je normale games, maar ik kan deze optie niet meer vinden. Hebben ze dit eruit gesloopt en moet ik nu mn demo in een lange lijst van al mn games gaan zoeken?
Nee hoor. Als je in Games bent kan je het vakje bovenaan selecteren en daar kiezen op wat je wil filteren.
Ah, daar wilde ik over komen posten. Vreemd hoe je dat kunt doen bij... alles. Marketplace, je eigen games, whatever. Maar waarom niet bij je achievement list? 221 items... Laat me sorteren (en filteren!) op: Letter. Genre. (staat toch al in de marketplace database welk genre het is) Completion % (en laat me kiezen welk percentage). Completion date. (laat me kiezen welk jaar! Misschien zelfs maand, maar sowieso het jaar) Weet ik veel wat, maar geef me opties! Het is nu een vreselijke pain in the ass om hier doorheen te scrollen.
Hebben ze een suggestie/ideeën mail adres dan? Want ik denk niet dat het veel nut heeft om het naar de klantenservice te mailen. En misschien lezen ze XBW wel. (Hey, MrX, ben je er nog? Make this happen, haha. )
Mogen men voor mij de hele scrollen gebeuren weg halen en veranderen in iets, wat goed functioneert! Heb jij een America se account ?
Moet je naar de Zune app gaan. Kan bv via My Apps > Video Player > Zune Vreselijk dat je er tegenwoordig een aparte app voor moet opstarten om wat trailers te kijken.
Wat ze heel goed hebben gedaan met het nieuwe dashboard is zorgen dat ik er nog minder gebruik van maak! Filmpjes en games zijn inderdaad lastig te vinden. Game erin en gaan. Friends en party's doe ik ook via de guide button. Vind het via het dashboard maar lastig.
Welke muppet heeft trouwens die thumbnails bedacht bij Marketplace -> New Arrivals. Elke DLC is een nieuwe plaatje, leuk als er +100 nieuwe DLC online staat van Gotham City Impostors en je dus alleen maar dat ziet. Zovaak meegemaakt met andere games die ook even een shitload aan DLC uitpoepen. Waarom niet alles gewoon onder een thumbnail, kan ik jaren scrollen. :{
huh.... wtf.... MS heeft het met dit dashboard echt totaal verkloot. Ik maak er totaal geen gebruik meer van