Ik denk dat die hele update niet van een leie dakje gaat,wat ik begreep moest ie deze maand uitkomen voor iedereen en niemand heeft nog de beta Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Dat ie deze maand zou uitkomen is nooit meer dan een gerucht geweest. Dus we kunnen niet ál te hard gaan klagen. Ik zit toch in de beta, dus hoe lang de echte update dan op zich laat wachten kan me eigenlijk niks meer uitmaken.
Jep, ik check binnenkort ook wel even bij mijn broer want die blijkt toch internet te hebben, en volgende maand probeer ik hem even zo ver te krijgen dat ie de helft van een 360 betaald voor mij
Zal zo eens kijken. Ik had ook niet door dat je weer wat moest doen via de microsoft site. Omslachtig gebeuren ook allemaal
Heb nu het Xbox Pre-Release gedeelte. Maar dan kan ik verder nog niets? Dat is alleen een teken dat ik succesvol geregistreerd ben? Want m'n Dashboard is nog gewoon hetzelfde.
Zo een onzin zeg. Iedereen weet dat de 'beta' er is. Iedereen weet hoe het nieuwe dashboard eruit ziet. Er zitten tig mensen in. Waarom dat krampachtige geheimhouden van dingen die nooit geheim zijn geweest? Idioot gedoe. Het enige moment dat ik eventueel mijn mond ga houden is als het nieuwe dashboard er is, maar nu? Nu het oude dashboard er nog is? No chance.
We moeten ons hier aan houden. We mogen natuurlijk er wel over praten in het besloten fourm gedeelte van xbox.com (daar een xbw thread starten)?
Jajaja, en zoals ik al eerder heb gequote mag je zeggen dat je er in zit. Zeggen dat je het pre-release channel ziet (op het oude dashboard!) is gewoon een vorm van zeggen dat je erin zit hoor. Aan de regeltjes houden is prima, maar je kan ook te ver gaan Fardo. Al gok ik dat jij het dashboard wel al hebt en daarom je wat strakker eraan wilt houden dan ons?
Klopt maar je mag er niet over discussieren (de pre-release channel is een grijgebied omdat deze onderdeel uit maak van de pre-release
Joh als dulle hier niks over gepost had hadden de meesten hier er niks over geweten denk ik. En wat zouden ze doen als we er hier over gaan praten als die straks uit is ?