Zijn er trouwens mensen die de laatste podcast geluisterd hebben hier? http://archief.xboxworld.nl/article/1226/artikel-xbw-podcast-9-e3-2012/ Bij Microsoft heb ik 't over SmartGlass en welke potentie ik er voor zie i.s.m. Windows 8 en Windows Phone 8 (en eventueel andere devices). Ik denk echt dat we met een 'new xbox experience' op weg zijn naar synchronisatie en integratie met ALLESCH. Thoughts?
hier zit ik zeker wel op te wachten, gewoon integratie met alles. kan niet wachten op windows 8 en hoop dat het geen flop word zoals vista. hoop verder dat je dus met je iphone ook net zo goed ervan gebruik kan, xbox live app werkt al goed. een extraatje zou zijn als je dus ook via je je telefoon je xbox aan kan zetten, dus dat je alles kan doen vanaf je telefoon. dus ik zou zeggen doe je ding bij microsoft en laat ze er een beetje vaart achter zetten *)
Cool. Wat houdt die app dan in? Ik heb hier geen Pathé in de buurt zitten overigens, heb je dan minder aan de app?
Nope je kan films huren. Wat eigenlijk al kan van Microsoft zelf. Heb zelf ook op de tv, je doet er echt helemaal niks mee.
alleen bij ms zijn er weinig actuele films ... en pathe is gewoon een echte videotheek ... www.pathe-thuis.nl en alle films Nl ondertiteld
Ah, dat laatste vind ik wel interessant. Ik kan films zonder ondertiteling altijd goed volgen, maar met ondertiteling krijg ik toch vaak net wat meer mee. En ik stoor me er zo aan dat de films bij Microsoft's service niet allemaal ondertiteld zijn, ook niet nieuwe releases. Hoe zit het met de prijzen van Pathé? Ik vind dat sommige nieuwe HD-films met subtitles echt veel, veel te duur zijn bij de Xbox service.
Gaaaaaar. Ik vind het echt slecht dat je bijna (of misschien wel precies?) €20,- moet dokken voor een HD-film.
10 euro voor een film huren vind ik nog duur. Daar betaalde je vroeger maar 2,50 voor bij de locale videotheek. En had je em de hele week.
Er is een update voor de my Xbox live app op de iPad. Er is nu meer te zien en je kan je device linken dmv Xbox companion. Heb hem wel geïnstalleerd maar nog niet geprobeerd wat er precies mogelijk is. Inmiddels geïnstalleerd. Het is niet zo heel spannend. Je iPad functioneert eingenlijk als een remote/controller in het menu. Je kan met QuickStart een game starten of bijvoorbeeld naar de marktplace gaan. Aanzetten moet je nog op de Xbox of met je controller doen. Misschien dat het voor mensen die films kijken via de Xbox leuk is maar ik zie er het nut niet van.
ik heb em ook al geinstaleerd op mn Ipad. Ik moet nog even kijken wat ik er mee kan. maar volgens mij is het allemaal niet zo speciaal.
Voor Dulle () Do NOT: Blog about the Preview Materials. Post pictures, screenshots, or video clips of the Preview Materials. Discuss the Preview Materials, in discussion forums, emails, or podcasts. Talk with the media or press about the Preview Materials. This includes bloggers, newspaper reporters, and television reporters.