Gelukkig is de YT app met de laatste update echt een stuk sneller geworden. Hiervoor was het dra-ma-tisch. Nam me niet eens meer de moeite om het op te starten, zo traag was het allemaal.
Hij vindt het nog wel leuk om een melding te geven "Youtube is niet beschikbaar" terwijl je gewoon zonder problemen een video aan het kijken bent. Wat blijkt? Hij kon de advertenties niet ophalen.
Ik moest toen straks toen ik de Xbox op starte een beveiligingscode intoetsen, hebben meer mensen dit gehad?
Mmmh ben toch niet gehackt he, ben nu wel gewoon online op Xbox Live. Maar moest mijn telefoon nummer opgeven omdat er een beveiliging op Xbox Live zat ofzo... erg raar. Hier heb ik er wat over gevonden, ben dus niet de enige. Edit: ah oke, dan is het zeker voor Beta gebruikers.
[yt]BcrICEFdpSE[/yt] Deze beta van Happy War zit een beetje verborgen in de nieuwe dashboard update maar is best een leuke game zeg, alleen online werkt het nog niet echt goed met connecten.
Hehe hier ook niet gisteren even geprobeerd maar duurde veelste lang allemaal. @Stephan123 Hoe doe je dat nat type open zetten dan?
Kijk even op port forwarding. Geeft hij aan dat je nat-type openstaat? Ik kan gewoon happy wars spelen met 30 personen
Weet ik veel, ik zit nu op Ibiza. Maar ik heb nooit problemen met gamen en NAT is altijd open... Gewoon een beta bug, JWZ!
Gebeurt vaker. Blijkbaar krijgt hij geen response wanneer hij luistert op poort 3074 tijdens het login proces en gaat er vervolgens vanuit dat deze poort naar binnen dichtzit. Je NAT wordt dan aangegeven als moderate. Server-side probleem lijkt mij. Simpelweg opnieuw inloggen en hij is weer open.
Ja, kan wel. Met Halo slaat die ook weleens dicht en na een reboot is het weer goed. Echter met die game lukt het niet. Chillen!
Doet internet explorer het op de beta? Ik wou hem vandaag proberen maar hij zei dat er gold voor nodig was. Zoja, kan iemand testen of een site als http://yesyesyall.org/ erop werkt? Vindt het zonde om gold te halen als ie het niet doet..