1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik weet dat mijn games in het engels zijn, anders zou ik momenteel briezend ergens in een Microsoft gebouw staan, inhakkend op MS-medewerkers. }:]

Neemt niet weg dat ik mijn dash helemaal niet in het Nederlands wil hebben, en dat wordt je nu wel opgedrongen, zonder dat je gewoon kunt kiezen voor Engels.

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Smartglass werd gepresenteerd op een lumia 900 met WP7.5. Dus ja, WP7's krijgen smartglass.

Zou anders ook niet slim zijn. Microsoft weet ook wel dat ze anders met zichzelf gaan concurreren als oudere Android telefoons wel gewoon smartglass kunnen gaan draaien.

De enigste reden dat ze dat niet met Xbox Music hebben gedaan is omdat die nog niet meteen op Android of iOS beschikbaar zal zijn. Ze proberen hiermee dus mensen te lokken naar W8 en WP8.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik hoop het, want Sloober zegt net dit:

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb eens wat verder gelezen en er lijkt hier onduidelijkheid over te zijn. De ene nieuwssite zegt van wel, de andere van niet. Ik denk dat we dit moeten afwachten.

Het zou in ieder geval raar zijn, aangezien de app al klaar ligt voor WP7.5. Want op dat platform is smartglass als eerste gepresenteerd.

Als ze het niet doen, dan vallen ze een beetje buiten de boot met Windows Phone. Want wie vertrouwt dat platform dan nog? :emo:

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gamer doet wel vaker halfbakken nieuwsberichten de deur uit zetten

Ergens op xbox.com/us/ staat dat ook windows phone 7.5 en windows 7.8, dacht dat het ergens op majornelson.com stond maar kan het even niet vinden.

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had het nieuws van majornelson. Dat ik gamer linkte was omdat ik een bron wou laten zien :)

Ik denk ook wel dat WP7 smartglass gaat ondersteunen, maar niet vanaf het begin. Alleen WP8 gaat het vanaf het begin ondersteunen. Tenminste dat is wat ik nu begrijp, ik hoop dat ik het mis heb..

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, goed om te weten. :) Gelijk Vrijdag gebruik van maken, Xbox Music. *)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik draai al een tijdje Windows 8 Pro en kan Xbox Music nu al gebruiken. Alleen de Xbox Pass is nog niet te koop.

Het goede er van vind ik is dat je zowel music kan streamen (Spotify) als kopen/proberen (iTunes). Dat het vervolgens te delen is met je Windows Phone en Xbox is echt geniaal.

Ik moet wel even aan de software wennen, heel anders dan vergelijkbare clients.

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van tweakers.net (xbox music is uit)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat van die afbeeldingen klopt, maar dat is alleen bij onbekende bandjes (in de database van Xbox Music). Ik heb er geen problemen mee.

En ja, een béétje geduld bij het opstarten van een niet eerder gebruikte app is toch niet zo heel gek? 8)

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Heel even offtopic. Hoe werkt Windows 8? Draait de systeem lekker?

12. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist Xbox Music geinstalleerd maar zodra ik een nummer wil luisteren gebeurd er helemaal niks.
    Teller blijft ook op 0:00 staan... ?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij doet ie het wel gewoon.

Wel jammer dat je Gold abbo in dit geval 0,0 waard is. Alsnog een Xbox Music Pass moeten kopen om volledige nummers te kunnen luisteren. Meh, not worth it. Ik luister nog wel even naar die 30 sec. samples. :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er is geen free optie zoals met spotify?

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee, bizar he?! Ik vind het echt een faal van Microsoft, ze zullen nooit eens een keer Gold gebruikers iets gratis geven het heet nog wel XBOX Music... :'-( en op de PC kan je wel gratis luisteren! :F:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is apart, no way dat ik hier ook weer een abo voor ga nemen. Ik blijf aan de gang.

Kan ik met smartglass straks ook mp3's op de 360 aanzwengelen?

17. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Toch kan ik nergens iets vinden dat SmartGlass niet meteen voor iOs en Android zou uitkomen. Alleen hier op XBW en Gamer.nl wordt dat genoemd.
    En vervolgens wauwelt iedereen elkaar na.

http://www.xbox.com/en-US/smartglass

Onderaan staat overal "coming soon". Ook bij WP8...

Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Bij Xboxworld / Xboxonly en gamer.nl staat dat SmartGlass pas in 2013 uit gaat komen. Ik weet niet of dit bericht met een korreltje zout moeten nemen. :9

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Windows Phone 8 en Windows 8 krijgen smartglass deze vrijdag. Android, iOS (en waarschijnlijk Windows Phone 7.5) krijgen het pas in januari 2013.

20. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar je bron van deze informatie want zoals ik al eerder schreef kan ik hier nergens wat over vinden. Major Nelson en Xbox.com hebben het hier namelijk NIET over.

Deel Deze Pagina