Oh, wanneer is dat dan gebeurd. In het weekend nog gekeken. Maar waar blijft dan die verdomde voetbal app. Ik weet dat er fans van MBL en NBA zijn in NL, maar waarom die nou eerder dan FIFA. Is gewoon niet logisch.
Volgens mij is het vandaag online gegaan in de marketplace. FIFA komt daar een app van? Zoja mooi nieuws inderdaad.
Wens kan altijd nog in vervulling gaan. Althans laten we het hopen! Trouwens Live is echt naar de kut aan het gaan. Kan niet eens even goed " Dead Rising 2 downlaoden " Duurt half uur voordat ik start en pas over 1 uur staat ie op 45%.. Normaal nooit las van.
Ik wilde graag weten of Xbox Companion beschikbaar is in Nederland? Zoja? Waar kan ik het vinden? Ik ben niet vaak op de Xbox en op het internet kan ik weinig erover vinden. Ik wil het weten om gebruik te maken van de Xbox app om te verbinden aan de Xbox. Dank u.
Xbox Companion voor wat? Op de Android 4.0-telefoons en op de Windows Phone kan je Xbox Smartglass downloaden, dat is de/een companion app.
Wow. Sinds de laatste update is m'n Xbox super traag? Of ligt dat gewoon aan mij en heb ik m'n Xbox gewoon al heel lang niet meer aan gehad? Als ik m aan zet, dan zie je eerst het logo met die groene golven, maar daarna, dan duurt t echt lang vind ik voordat het dashboard komt?! Heb een Xbox Slim die nog geen jaar oud is.
Ik heb begrepen dat Xbox Companion bij settings te vinden is en dat je deze kan inschakelen. Wanneer je dat hebt gedaan kan je via de Xbox App "connecten" met de Xbox. Waarmee je smartphone weliswaar de controller wordt waarmee je de Xbox kan bedienen. Maar ik kan de Xbox companion mogelijkheid niet vinden op de Xbox zelf? Denk niet dat het te maken heeft met smartglass?
Wat is er met al die security dingen vandaag? Moet me wachtwoord weer invullen van me account en andere extra emails.
Heb nog steeds dat security gedoe. Heb nu al 2x geconfirmed met email en SMS. Nu moet ik die zooi weer doen...