1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja want het is niet alsof de helft van het land UPC heeft ofzo. :emo:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En de andere helft heeft Ziggo. Moet je UPC maar overhalen om ook een app te maken, in plaats van zo'n waardeloze Horizon box uit te brengen met veel bombarie :+

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat ga ik niet eens proberen. Ik heb weleens getelefoneerd met de klantenservice van UPC. :lol:

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Voor mij niet. Ik heb zelf Ziggo.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag blijkbaar gereleased:
    Hoera, denk ik. :+

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nice, er komt denk ik geen UPC app zijn men te lui voor.

@ DulleNL
    Zal wel weer maandelijkse kosten aan verbonden zijn, wil je de anime bekijken op de 360.

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 7 jul 2013
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk al lang ingeschreven. Ik heb nog geen beta gemist en ben ook niet van plan dat te gaan doen. :+

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Nice, wat zou er allemaal veranderd zijn ook de style weer? Of blijft dat dit keer het zelfde? En punten gaan weg, word nu echt geld om mee te betalen. Hopelijk word Ideal toevoegd, dit imoh makkelijker dan creditcard of paypal.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Paypal is veel gemakkelijker dan iDeal hoor. Alleen een wachtwoord nodig, ipv dat je je bankpas of andersoortig apparatuur erbij moet halen. Op de 360 heb je dat niet eens nodig, je hoeft maar op OK te klikken en je aankoop is voltooid.
    Op zich vind ik het heel jammer dan punten weggaan (omdat je ze altijd heel goedkoop kon inkopen, wat nu niet meer zal gaan), maar als dat betekend dat ik iedere aankoop precies kan afrekenen met Paypal, zonder te veel geld te moeten toevoegen aan een virtuele portemonnee, vind ik het een top verandering.

Ik neem aan dat de stijl veranderd naar die van de Xbone wat ze hebben laten zien tijdens de reveal.

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Er komen ook gewoon prepaid kaarten in de winkel. Overigens worden als het goed is nu je punten gewoon omgezet in krediet en de kaarten die je invoert ook. De kaarten waar nog MS punten opstaan zijn als het goed is nog tot 2015 geldig.

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Paypal is juist lastig, je moet eerst op je eigen bank geld overmaken naar je Paypal rekening nummer. Dan kan je pas gebruik maken van Paypal. Omslachtig allemaal, wat mijn betreft mag er ideal komen. :)

Beter, dus als ik het goed begrijp verdwijnt in 2015 alle MS punten in de schappen van game/online winkels?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor gewoon linken aan je bank account. Hoef je alleen in te loggen.

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Kan dit? Dus je hoeft niet eerst geld over te maken naar je paypal account, wil je iets kopen met paypal? :eek:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan anders zeg ik het ook niet. ;)

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, ik ga er is naar kijken of ik eruit kom om dit te gaan linken met mijn ING bank. :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je idd ergens toevoegen dan sturen ze twee kleine bedragen naar je account (kan een paar dagen duren) en dan moet je die twee bedragen bij elkaar optellen en ergens invoeren in paypal en dan is die gelinked.

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, volgens mij heb ik 'm gelinkt nu als goed is. Dus als er nu niks op mijn paypal account staat en ik wil er toch mee betalen kan dit gewoon? Dan word het zeg maar van mijn ING bank afgeschreven naar paypal? Automatisch?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor je tip! ;)

Deel Deze Pagina