New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb er tot nu toe niks van gemerkt.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij is of gelijk kapot, of niet. Hier een quote van mensen met iets meer verstand:

     
  3. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de laatste update (ik zat in de preview) wordt alleen nog van geinstalleerde games/arcade games de boxart weergegeven op het tabblad Game Library. Ook zijn bij Recent Games alleen nog maar de geinstalleerde games te zien. Heb ik weer iets raars of hoort dit nu zo?
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb toch het getal 2 in mijn profiel. dus toch wel goldmember..

    En dat geval met dat na 2 weken silver alles GERESET wordt, is onzin.......
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Marketplace loopt wel heerlijk smooth bij mij! :)
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kun je zien wat je voor die awards moet doen?

    Is er iets om dat irrittaante geluidje weg te doen als je een party joint?
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, de mijne:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

    had die update gedaan en de volgende dag dat ik em aandeed vette RROD.:mad:

    hij is nu al in duitsland sinds afgelopen vrijdag, dus ben benieuwd aangezien in het stukje van slurpgeit staat Any failure while updating this will break the Xbox 360 beyond repair:eek:

    als dat zo is moeten ze mij een nieuwe geven. toch????
    mijn garantie liep trouwens tot 21 augustus. nou zeiden ze dat ik na reparatie weer een jaar garantie krijg, maar krijg je dat zwart op wit of niet???
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja moet wel zeggen dat het geen grote update is , maar dat alles wel heel snel en soepel nu verloopt waar het eerder nog traag was enzo is het nu gewoon 2x zo snel geworden
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Een mooie update, maar ik vind de prijzen wel schandalig hoog voor wat kleertjes. Vooral die Gears of War pakken zijn erg duur. Waarom iedereen een Gears pak zou gaan kopen weet ik niet, want dan zie je heel je avatar zelf niet meer. Zowiezo lijkt me dit een probleem worden in de toekomst aangezien weinig avatars dan meer uniek zullen zijn als we allemaal hetzelfde gaan dragen.

    Ik had nog een paar losse punten die op mochten en om even mee te hypen heb ik mijn avatar een gitaar gegeven. Veel kopen zal ik niet. Ik vond het hele avatar systeem ook prima toen het helemaal "gratis" was. Ik krijg nu het idee dat men het te ver door wilt drukken. Verder kan je (nog) weinig tot niets met je avatar, dus waarom veel punten stoppen in allemaal uitgebreide kostuums?

    Kan je met Gears 2 en Monkey Island nu ook deze kleding vrijspelen? Of moet je het echt kopen wil je het hebben?
     
  10. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan hoeft het niet door de update te komen. Ze zeggen toch ook dat hij kapot gaat als er iets fout gaat onder het updaten? En als je de volgende dag pas een RROD krijgt, probeer dan maar eens te bewijzen dat het echt door de update kwam.
     
  11. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke update, maar ik vind het zo langzamerhand wel eens tijd worden dat er een optie komt om dat "vlak" die je halve dashboard vult of helemaal weg te halen, of gewoon een eigen kleur te kunnen geven.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Er mag ook wel eens een update komen dat je de thema's die je wilt kopen van tevoren goed kan zien dmv een video of grotere screenshots.... Ik voel me soms nog steeds bekocht als ik weer eens een thema aanschaf waarvan ik van tevoren denk dat hij tof is.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, is wel zo. vond het alleen wel eeeeerg toevallig. had de update gedaan en toen die klaar was de xbox uitgezet, dus niet eens gekeken naar nieuwe gedeelte. volgende dag zet ik em aan en gelijk RROD. in het eerste stukje staat dat het daarna kan komen. Kort na het downloaden van de update krijgen veel gamers namelijk de gevreesde RROD, in samenwerking met de E74 foutmelding

    0020 GPU Malfunction, similar to error 0102

    0102 Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.

    verder is het al de 2de keer. vorig jaar mei had ik ook RROD en toen hebben ze dus het moederbord vervangen. daarna nooit meer problemen gehad terwijl ik nu zeker 3 keer vaker game dan toen.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je na een update een normale RROD of E74 krijgt is het gewoon pech, maar dat komt 100% zeker weten NIET door die update. Als hij GELIJK na de update niet meer werkt komt het ook daadwerkelijk door de update zelf.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kreeg trouwens bij het installeren van die Preview allemaal witte strepen en blokjes in het midden van het beeld wat ik nog niet eerder had gezien op m'n Elite. Gisteren liep ook Gears 2 een paar keer vast. Bij m'n Premium begon het toen ook zo maar dan met roze vlekken op willekeurige plekken... ben benieuwd. :+
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement gedeelte via de Guide knop is nu zwaar handig! Veel beter geregeld zo ipv zo'n eilenlange lijst.
     
  18. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij zegt dat hij voor dat hij de RROD kreeg en na de update niet meer gespeelt heeft. Dus het zou best kunnen dat hij gewoon al kapot was, maar hij kwam er toen pas achter.
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je gelijk, dat wanneer hij opnieuw opstart gelijk RROD geeft?
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Update, Xbox uit, gaat nooit meer goed aan. Dat bedoel ik. Als hij daarna nog gewoon in het dashboard gekomen is komt het niet door die update.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina