1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Fallout 3 is 6GB en in nog geen 10 minuten geinstalleerd. Maar qua laadtijden geen mega grote verschillen, Fallout 3 vond ik al helemaal niet echt lange laadtijden hebben eigenlijk.

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    bij mij is de update nog niet geweest heb je daar xbox live voornodig??

snap er echt niks van kan iemand me helpen??

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Of couuuuuuurse heb je live nodig :)

4. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Ga niet op Xbox Live! Microsoft is bezig met een BAN hamer! De oorzaak is nog niet bekend. Haal de netwerkkabel eruit totdat er meer bekend is. [/B

wil risico niet lopen haha :p

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oftewel je hebt je xbox omgebouwd.

6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die illegaal de NXE hebben geïnstalleerd, kunnen het nu gewoon installeren.

Het is gewoon weer toegestaan, en de ban rondes gaan tegen de omgebouwde 360 consoles, en niet om de NXE.

7. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

dat is dus mijn groote probleem op het moment dat ik nu online ga word ik geband

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar kan iemand me hier mee helpen?

diikoeneke: Als je het er zo dik bovenop legt, dan heb je de kans hier ook gebanned te worden. Dit forum ondersteund namelijk geen illegaliteiten zoals piraterij (Dat klinkt echt grappig btw :+). Dat je het weet.

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Terecht, mensen met omgebouwde consoles moeten gebanned worden.

Maar goed, back to NXE. Ik vind het een toffe update, de avatars zijn beter uitgewerkt dan ik dacht :) Verder is mogelijkheid om spellen op de HD te zetten natuurlijk perfect. Alleen jammer dat ik nu wel een grotere moet kopen, de rust die nu in mijn kamer heerst :9 Kan ik van het weekend eens wat langer doorspelen in de late uurtjes, zonder dat iemand wakker wordt van het geluid 8)

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar het punt is dat als je het Dashboard al eerder gedownload hebt op een illegale manier, en je nu gewoon online wilt komen, dat dat kan.

Maar als je je Xbox omgebouwt hebt, dan is het op eigen risico, maar dit mag hier niet besproken worden :+

11. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat xboxlive momenteel zo traag is omdat iedereen nu massaal op live zit...

Soms moet mijn xbox echt éxtreem lang laden (met soms als gevolg een foutmelding)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Iemand? (Ik zet dit in elke post van me hier totdat ik antwoord heb)

En nog iets: Ik heb een theme gedownload (gratis van de US marketplace), op het oude dashboard, de EXPN X-Games 14 theme. Maar nu doet ie het niet meer. Evenals meerdere andere themes. Ze staan nog wel in het lijstje maar ze doen het niet meer. Weet iemand waarom?

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    weet ik wou er ook mijn mond over dicht houden maarja,;)

ik heb ook alleen maar orginele spelle nhoor ben ook op zoek naar orginele spellen ;) het is niet zo dat ik allles download want da ken ik nie :$

dus nog maar even wachten :p

14. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    mn leete avaterspic ding :p

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Lawaai? Worden mensen wakker van een 360 die aanstaat? Dan moet ie wel kk veel lawaai maken zeg :). Ik heb een 20GB HDD...maar ik heb over laadtijden in games nooit echt wat te klagen gehad...dus denk niet dat ik veel games zal installeren. Al is het wel heel nice natuurlijk dat je niet meer van je bankie hoeft te komen als je een game wilt spelen en hij staat toevallig op de HDD.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    grapjas

17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

zkers te weten van mij mag je bij ons langskomen als je zin hebt zie je mijn verzameling enzoals je misschien merkt ben ik ook actief op de bazaar

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Je hebt de game nodig, zodat de Xbox er zeker van kan zijn dat je de game ook daadwerkelijk hebt.

19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al staat hij toevallig op je HDD moet je toch het schijfje toch erin stoppen om het spel te starten, moet je toch met je luie reet van de bank afgaan...:lol:

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Sorry hoor, maar ik vind het maar een lelijke onoverzichtelijke interface :{ . Veel te veel toetsers en bellen. Hoewel sommige functies mij wel aanspreken.

EDIT: Begint goed, hij is al 4x vastgelopen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina