1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    En nu ik GoW 2 muisstil heb gespeeld moet ik zo'n 120 Gig harde schijf. Wat een rust zonder die vliegtuigmotor die je omver blaast. Slimme marketing techniek van MS :+
     
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wachten als je dat doet
    Mijne deed et weer, ff geduld hebbe:thumbs:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net ging het bij mij ook even heel traag, en nu heeft XBL zich van kant gemaakt.
    Lokaal probleem of heeft iedereen dit? :9

    Zit ik ook al de hele tijd naar te zoeken.
    Volgens mij kan het gewoon niet. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Bij het maken van een Gamer Picture van je avatar kun je op de left stick drukken om een boer te laten. Als je deze ingedrukt omhoog of omlaag beweegt kun je de boer pitchen.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op zich vind ik het een mooie update. Alleen een beetje jammer van de themes. Je ziet er in feite niets meer van en de verhoudingen van de foto's lijken ook niet meer helemaal te kloppen. Heb dus maar het Gears of War 2 thema genomen. Dan wordt dat lichtgrijze stuk veel donkerder, dat staat wat mooier. En die avatars, niet echt mijn ding. Ik heb er eentje gemaakt, maar echt tof vind ik het niet. Ik heb wel gelijk mijn motto verwijderd, want werd gek van dat tekstballonnetje dat iedere keer verscheen. Gewoon motto verwijderd, komt dat irritante tekstballonnetje ook niet meer.
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kan hem boos laten kijken :+

    Stelt eigenlijk niet zo heel veel voor, denk dat na een 2 weken iedereen die avatars niet meer zo speciaal vind.
     
  7. dadriaans

    dadriaans Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook maar eens even NXE geïnstalleerd. Op zich ziet het er mooi uit maar navigeren is wel lastiger geworden. Maar misschien is dat een kwestie van wennen.

    Wat wel erg irritant is, is dat Xbox live ontzettend traag is geworden. Gegevens kunnen niet opgehaald worden, download van demos duurt ontzettend lang etc. Hoop dat dit snel verholpen is.

    Tja die avatars............
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Shit dat is wel flink klote.

    Ik heb het dashboard nu ook en ben er echt over te spreken. Je kan er lekker wat door rondstruinen en het ziet er goed uit. Mocht je snel en basic willen dan werkt veel via de guide-button.

    Verder is het installeren van games echt een verademing! Heb naast mijn demo's ed nog 80gig over dus er kan nog wel wat op.

    Marktplaats en alles lag er bij mij volledig uit en daarnaast heb ik al twee vastlopers gehad. Meer semi-vastlopers, want na 3 minuten pakte het dashboard het wel weer op. Ik hoop dat het te maken heeft met de drukte.

    Het weghalen van games is echt relaxed en goed voor mijn ocd. Daarnaast is het browsen door je achievements ook veel leuker zo.

    NXE leent zich overigens voor veel uitbreidingen. De streetfighter tabs zijn hier een leuk voorbeeld van.

    Zonde van Netflix en van de overhappy avatars, maar verder een hele verbetering.

    [​IMG]
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de beta al maar deze versie is een STUK beter en sneller en ik kan weer op Xbox Live... Ik = happy :)
     
  11. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Spotlight mag van mij weg. Erg irritant dat je daar in opstart. Liever in My xbox na opstart. Verder vind ik inderdaad zoals hierboven beschreven de theme's niet tot z'n recht komen, lekker als je daar flink wat geld in hebt ziten. Tevens vind ik het opstarten van een dvd op de hd drive ver weg gestopt. moet mijn vriendin ook kunnen uitleggen hoe ze een dvdtje kan kijken.
     
  12. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou al films en foto's delen of komt dat nog ?
     
  13. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    foto's wel, moet je even gratis downen op je kruisdoos
     
  14. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke bdankt:thumbs:.

    maar films met een party kijken was togh ook mogelijk of heb ik dat fout gelezen:x?
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoe kan je nou met de controller je cd-lade opendoen? Ik kan het nergens vinden
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb zojuist de resolutie op 1440*900 gezet, dat is immers wat mijn Samsung kan maar die was voor de update niet beschikbaar. Echter zit ik dan met boven en onder vast aan een zwarte rand, kan dat weg of hoort dat zo? :mad:
     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort zo.

    Is 16: 9 - 16:10 compensatie.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen via netflix
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij system settings kun je welcome shit uitzetten he :D

    Ik had ff een vraag, ik moet mijn dowload history hebben maar ik kan m niet vinden. Ik vraag me af of het wel op de eerdere dashboard zat maar het gaat om een probleempje met fable 2 waarbij ik de LE content moet deleten maar dat was een redeem code dus ik kan m niet zomaar van de marketplace plukken. Hopelijk weet iemand het.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Spotlight is iets anders dan het Welcome channel ;)

    //:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina