1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik vind t er mooi uitzien hoor! Heb nog geen games geinstalleerd, dat probeer ik misschien morgen nog ff, maar heb eigenlijk niet zo veel plek, heb maar 20Gb HD! Maar ff snel een Elite kopen dus :+!
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dulle? :+
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als er nisk inzit het eerste vakje bij my xbox.

    Weet iemand al iets over de download history?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    • My Xbox
    • Geen CD erin
    • Eerste vakje
    • A
    • Open!
    Hoera! :+

    //edit: ow wacht, Rbz had al geantwoord. Nou ja, mijn antwoord heeft tenminste mooie puntjes.

    @ Rbz:
    • Druk op de Guide knop
    • Settings
    • Account Management
    • Download History
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Same, dat spotlight mag bij mij ook weg. Liever op My xbox idd. Kan dat niet? Er staat wel een stipje voor waar ie bij begint..
     
  6. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    :9Heb net een leuke avatar gemaakt voor gamerpic daarna weer een goede.
    Gastje met monobrow en halve moon ogen, dan inzoomen en voila.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    oh wait, ik dacht even dat het met het oude dashboard ook kon als er een game inzat :+ maar dat was natuurlijk niet zo... thanks anyway
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit kon ook al voor de NXE update. Dan stond er "Open Tray" in het balkje :9
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg ook niet dat het nieuw is, Jingga vroeg er om.
    Domme Jingga... :+

    @Rbz je antwoord staat op de vorige pagina voor het geval je het niet gespot had. :)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha ja dit wist ik ook wel.. ik was opzoek naar die optie als er een game inzat :+ ben te lui om op het open knopje te drukken voor ik er een game in doe O-)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij is nu al 2 keer bijna een minuut blijven hangen bij friends (in het dashboard). Ook een beetje irri. Vooral als je bedenkt dat ik het nu nog maar 4 keer heb bekeken.

    Edit:// Bekend probleem hoor ik al.

    Die fable 2 theme die ervoor komt ziet er trouwens echt strak uit :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit nu op vier keer en elke keer op een willekeurige plek. Druk net Naruto er in en hij blijft hangen op een zwart scherm.......

    Erg zonde.
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Tnx Dulle! Nu heb ik het probleem dat ie de info niet van xbl kn ontvangen ofzo. Nouja morgen maar eens proberen. Bedankt iig :)
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lekker veel problemen geeft het al merk ik. Gelukkig heb ik alleen nog maar een character aangemaakt en daarna gestopt. Vond het er wel leuk uit zien, vind alleen dat de vrienden lijst echt kei onoverzichtelijk is en dat je als nog op je guide moet drukken voor een betere view. Tevens vind ik dat Marketplace wel super traag is geworden....
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het werkt hier voor geen meter. Constant vastlopers (echt om de paar minuten), of als ik ergens op druk dat hij dan gewoon dik een minuut (soms zelfs langer) helemaal vast staat en daarna verder gaat. Werkt echt ruk hier.........
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die het tot nu toe maar niks vind? Ik hoorde laatst iets over de optie om toch een soort klassiek blades systeem te gebruiken, is dat al ergens terug te vinden? Had liever gehad dat ze gewoon de nieuwe features in het oude dashboard hadden gestopt... Installeren is mooi, maar het nieuwe dashboard is gewoon echt veel minder handig dan het ouwe. Er worden allerlei dingen door je strot geduwd waar je helemaal niks mee te maken hebt, allerlei marketplace troep die me echt totaal niet interesseert. En het mooie overzichtelijke en toch strakke stijltje is nu ingeruild voor een kinderachtig, standaard en onorigineel dashboard.

    Jammer!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt wanneer je dingen als game addons,demos,themes etc..aanklikt? Dat heb ik dus ook..dat laadt echt veeeeel te langzaam in, terwijl het navigeren door alles supervlot gaat. Dit gaat onnodig traag...je moet soms bijna een minuut wachten voordat je ziet welke themes je allemaal kunt downloaden, of welke demo te downloaden is..etc...en soms zelfs langer, kom op.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Echt slecht deze update ><

    Lelijk, onoverzichtelijk, na-aap Mii's en nog een boel kutzooi. Wilde de 360 al bijna het raam uitgooien na deze mainstream kut update. Kan ik niet gewoon nog voor de oude kiezen in het menu?

    Partychat = ++, rest gewoon om te fucking janken :'-(

    Moest trouwens FFXI ook weer even 5 uur op nieuw installen ><

    Hier zit niemand op de wachten...
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  19. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Live wordt zwaar gehammerd vandaag, vandaar. Alleen snap ik niet waarom ik ingame GOW2 zoveel lag heb...
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @ Iedereen die klaagt over de traagheid: Dat komt door de overbelasting van de XBL servers.
    Heeft niks met je hardware of met de update te maken.

    Ik merk ook dat alles vandaag veel trager is dan de afgelopen paar dagen (toen ik de NXE ook al had)

    Dus stop met zeuren! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina