1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je bent niet de enige hoor, loop er ook niet echt warm voor. Enige pluspunt vind ik het installeren, netzoals op de PS3 helpt het ook op de 360. Vind het nieuwe uiterlijk onoverzichtelijk, vind het een wirwar. En inderdaad, sommige dingen worden door je strot geduwd. Het friendlist gebeuren vind ik echt niet lekker werken. Hij staat bij mij gewoon soms minuten afbeeldingen en avatars te laden. Dat je de hele party van een friend kan zien, vind ik echt niet handig. Je ziet namelijk niet gelijk wie je friend is die online is. Mainstream, mainstream, casual gamer, casual gamer, daar is deze update voor, niet voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het allemaal wel lekker werken en die avatars zie ook toch alleen als ik bij My Xbox ben, ook ben ik er geen fan van het irriteert me niet. Maar het lijkt erop dat iedereen hier al de hele dag in het Dashboard zit en geeneens games speelt ;). Het installeren vind ik beste van de update en daar deed ik het ook voor en ja verandering is ook een keer leuk.

    btw over de traagheid heb ik helemaal geen last van gaat gewoon snel bij mij. Misschien mazzel dat ik in een rustige server zit.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het soms wel grappig hoe sommige avatar echt bij mensen passen, denk dan echt. Tja, dat heb je echt goed gedaan. Net alsof het voor die mensen gemaakt is, uiterlijk en karakter.
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Bij mij werkt alles gewoon snel en naar behoren, geen ene vastloper gehad en had ook al een week lang de beta en toen ook geen enkele vastloper, al met al ben ik dik tevreden
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat er ook niet echt op te wachten. Mii's, avatars, leuk hoor, maar doe mij maar een gamerpic. Het vernieuwde dashboard ziet er wel heel mooi uit. M.u.v de avatars heel stijlvol. Het is natuurlijk ook gewenning en ik weet nu al dat ik wel een tijdje aan zo'n poppetje ga zitten klooien. Vrijdag, wanneer ik meer tijd heb even wat grondiger de NXE bekijken.
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben ook dik tevreden!
    En de mensen die klagen moeten niet zo zeuren, maar geduld hebben.
    Microsoft luistert echt wel naar de geluiden om de zaken allemaal aan te passen en te tweaken zoals altijd zodat uit eindelijk iedereen tevreden wordt.
     
  7. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij heeft tot nog toe geen toegevoegde waarde.. misschien als ik er aan gewend ben.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is niet zoals met de ps3, want daar is het verplicht ;)
    Op de ps3 zie ik ongewild mijn hdd vollopen met verplichte installs.

    Ik snap trouwens je opmerking over 'mainstream' niet in dit verband. Is een mainstream game geen game die voor iedereen zeer toegankelijk is? Dat is toch juist iets wat iedereen (mainstreem of coregamer) wil met een dashboard?

    Ik vind het er erg gaaf uitzien. Ontzettend veel is grafisch erg mooi uitgewerkt. Als je bijvoorbeeld scrollt door de demo's dan gaat dat gepaard met een soort van album-art. Erg netjes.

    Het installeren van spellen is een hele verademing en het verwijderen van de 0gs games ook.

    Het avatar-systeem doet me helemaal niks. Misschien als ik straks eens een party start met vrienden dat ik het voordeel er van ga zien.

    Traag is het nog wel, maar voor een def oordeel daar over wacht ik de komende dagen nog even af.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Man wat zijn de avatars kut, en is het dashboard nou trager of heb ik het fout?
    Ziet er wat gelikter uit allemaal door de coverflow van Apple te nemen maar de enige nieuwe functie die ik leuk vind is het installeren van mn games.
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Voorlopig niets te klagen, werkt snel, lekker fris allemaal ook.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wel heel erg jammer dat je maar 1 avatar per account kan maken
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nou ik zat hier dus wel op te wachten hoor, ik vind het supertof.
    Het enige wat jammer is (maar wellicht dus beter zal worden) is hoe langzaam sommige dingen gaan...komt door de drukte alleen. Onoverzichtelijk? Juist het tegenovergestelde, super overzichtelijk.
    Verder ziet alles er gewoon super tof uit en echt 'uitnodigend' . Alleen al hoe cool die game covers eruit zien bij demos of addons, of gewoon bij 'my games' . Nee hoor, supertoffe update...maar ja, ieder zijn/haar kop thee toch? :D
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, in de late uurtjes nog maar even de memorycard gepakt waarop onder anderen een usa account staat.

    Wat worden wij europeanen weer belazerd zeg.

    * Spotlight veranderd van nutteloos naar best interesant met een usa account.

    * waar zijn bij ons de community games gebleven (Niet dat het mij veel kan schelen want je moet ervoor betalen.)

    * wij hebben geen 'inside xbox' en 'events'.

    * Netflix krijgen we niet. dat begrijp ik wel, maar waar blijft de video marketplace ??? (Dat duurt nu al veel te lang, dus kom niet meer met licentie en rechten smoesjes. We zijn tegenwoordig europa)

    * waarom laat de EU het eigenlijk toe dat microsoft ons zo hard zit te belazeren?


    Ander puntje waar ik ook niet vrolijk van word.

    Ik heb mijn xbox360elite aangesloten op mijn monitor (hp w2228h) met de hdmi kabel die bij de 360 zat en kon voor de update enkel kiezen uit 480P, 720P en 1080I of 1080P.
    Nu met NXE kan ik hem ook laten checken naar de optimale resolutie,
    Dan gaat ie naar 1680x1050 (de native resolutie van de monitor) en daarna gaat ie 50 hertz testen, wat niet werkt maar vervolgens behoud hij de resolutie wel.
    Echter alle grijze vlakken trillen dan, en als je de guide oproept trilt de hele achtergrond.
    Lijkt mij dat dat niet hoort en ook niet al te best is voor mijn monitor.

    Heb nu dus 2 opties:
    * de xbox instellen op 720P, Want ook bij 1080P heb ik dat soort trillingen (welliswaar minder erg)
    * Of de xbox aansluiten met een VGA kabel, Maar daar heb ik uiteraard geen elite voor gekocht.

    Van bijde opties word ik echter niet al te happy, maar ik moet het er maar mee doen.

    Zal goed kunnen dat het aan mijn monitor ligt.
    Misschien over een maand of 2 een nieuwe kopen speciaal voor het xbox360 en deze voor de pc gebruiken.

    ---

    Voor de rest ben ik wel tevreden over de nieuwe look.
    Avatars had van mij niet gehoeven, maar ik heb er geen moeite mee dat ze er zijn.

    Mocht iemand nog op zoek zijn naar zijn of haar download history (die vroeger bij marketplace stond)
    My Xbox > je gamercard > Manage Account > Download history.


    Of je kijkt op xbox.com daar kan het ook.

    ---

    En dan nog even snel een niet NXE gerelateerde vraag:

    Als je je gamertag verandert,

    Wat gebeurt er dan met je oude naam?

    Blijft die voor jouw gereserveerd staan mocht je hem toch ooit terugwillen,
    Of ben je hem kwijt en kan iedereen jouw oude naam dan gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt direct beschikbaar om door iemand anders gebruikt te worden
     
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg Wii achtig die poppetjes, of dit nou werkelijk de Mainstream aantrekt betwijfel ik.

    Die Party Chat is wel super!!
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees veel berichten van onoverzichtelijk, ect.
    Ben ik totaal niet mee eens, je kan door op je guide buttom te drukken een soortgelijk oude dasboard te gebruiken + de rest is gewoon gewenning.......
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    is de marketplace al up to date ? Want gistrn werkte hij niet echt

    voor de rest vind ik de nieuwe update wel heel erg geslaagd, kan microsoft ook nks aan doen dat niet alles direct werkte, maar dat zal wel opgelost worden in de komende weken
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    http://majornelson.com/archive/2008/11/19/nxe-launch-day-update.aspx
     
  19. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nu die party chat er is krijg ik om de 5 minuten een bericht of ik in hun party wil, ga weg! :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina