1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb een beetje dubbel gevoel over NXE. Toen de eerste details uitkwamen hierover was ik nogal sceptisch. Vooral dat hele avatar gedoe, dat heb ik nog steeds wel een beetje. Op zich vind ik de 'kiddy' uitstraling al met al wel meevallen en kiddy op zich vind ik toch al niet snel een probleem. Maar ik kan niet over het gevoel stappen dat het nogal geript is van de Wii, zelfs sommige geluidjes lijken wel heel erg op die van de Wii.

    Waar ik bang voor was in de eerste instantie (gekochte theme's die niet meer werkte) is gelukkig geen probleem, dit bleek al enige tijd geleden geen probleem te zijn. Maar wat ik toch wel jammer vind is dat ik het grootste gedeelte van de tijd nu maar een halve achtergrond zie. Misschien mierenneukerig, maar een optie om b.v. de tabs (of hoe ze nu ook heten) te verkleinen of doorschijnend te maken zou eigenlijk wel lekker geweest zijn.

    Waar ik helaas ook last van heb gehad, hopelijk was dat door de drukte gisteren, vastlopers. Mijn huidige xbox is nog nooit vastgelopen in het dashboard. Gisteren 4 keer.
    3 keer terwijl ik door de friends list aan het browsen was. En 1 keer toen ik door het 'my xbox' gedeelte ging. 4 keer in nog geen uur tijd, terwijl het daarvoor nooit is gebeurd. Dat vind ik toch enigzins verontrustend.

    Overzicht vind ik ook iets minder, maar goed ik ga er vanuit dat dat vooral wennen is.

    Er zijn gelukkig ook dingen die mij wel meteen bevielen. Het verwijderen van trail-spellen e.d. uit de achievement lijst bijvoorbeeld. Maar vooral de mogelijkheid om te installeren. Gister Fable 2 geinstalleerd en het verminderde geluidsniveau is echt een verademing. Ok het duurt even voordat een spel geinstalleerd is, maar dat ben ik inmiddels wel gewend van de PS3 en daar is het niet eens een optie. Wat betreft laadtijden merkte ik niet echt verschil, maar dat zal ook wel per spel verschillen.

    Deze twee voordelen wegen voorlopig nog wel op tegen de nadelen die ik ondervind.
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja veel beter nu ben ik daar vanaf.Als je nu op xbox.com gaat zie je dat u gespeelde games minder zijn.Wel jammer maar nu klopt het wel
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het nieuwe dashboard een behoorlijke verbetering! Tot nu toe ben ik gelukkig nog geen problemen tegengekomen, op die marketplace error na dan. Goede update. :)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoe doe je dat dan? Heb ook normale games op mn gamercard die ik niet heb omdat mn maat tegelijk ingelogd was met mijn account toen hij zijn games speelde..

    Nevermind zie dat het hierboven al staat.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan alleen games met 0gs verwijderen.Gewoon naar je gamercard en dan op de blauwe knop duwen
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind het tot nu toe wel vet :D ook dat thema's nu veel meer veranderen. (oude thema's niet)
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Hey ik heb effe een vraagje over de avater. Je kunt bij het maken van een avater kiezen voor een customize outfit, maar hoe doe je dat?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe bedoel je? .. je kan niet je eigen kleding maken als je dat bedoeld
     
  9. mikebrussee

    mikebrussee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe dat photo sharing en waar ik het kan vinden als ie geownload is?

    Heb hem al 1x opgestart en foto's geshared, maar niemand kan in de photo sharing party komen...?!?! geen idee ook hoe het zou moeten werken.... en waar ik het kan vinden in het dashboard HELP??? *)

    [​IMG]
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als ie gedownload is kan je 'm vinden in je guide knop > quicklaunch.
    De mensen die je invite voor photo sharing moeten natuurlijk ook eerst de photo share gedownload hebben.

    Ik heb gister met nog 3 andere het geprobeerd en het begon serieus, maar na 15min werden er alleen nog maar 18+ foto's geshared :+
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De mensen met wie je photo party wilt gaan gebruiken moeten ook de app hebben anders werkt het niet .. je start hem op als je in een party zit en dan uitnodigen (opties geloof ik)
     
  12. xX Jp NL Xx

    xX Jp NL Xx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de nieuwe update geweldig :D.Avatars zijn leuk en installeren van spellen heeft 2 voordelen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Startpost een miniupdate gehad.

    Zelf ook eens een vraagje: Heeft iemand al Small Arms en Bomberman uitgeprobeerd? Op wat voor manier worden die Avatars nu precies geïntegreerd?

    edit@ Rbz: Voor het geval je nog zit te kijken: Gisteren vroeg je om een methode om je Downloadhistory te bekijken. Had ik natuurlijk een prachtige manier voor gegeven (:+), maar misschien vind je (en anderen) dit ook wel wat: Via internet is ie ook te bekijken.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Inplaats van je gamerpicture zie je nu je avatar .. that's all
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jammer, ik hoopte dat ik met mijn Avatar kon gaan bomben/vechten.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Helaas niet - Avatars mogen niet in geweldadige spellen spelen (dus je kan nooit een avatar vermoorden)
     
  17. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik dat wat vaag waarom dat (photo sharing party) niet meteen in de update zat en een aparte download moest zijn.

    Gisteren ook weer eens UNO gespeeld. Lachen om te zien dat die Avatars in dat spel interactief emoties tonen op basis van hoe je (moet) spe(elt)en
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In Bomberman vermoord je toch niemand? Je gaat gewoon af. :+
    Small Arms... Ok, die is misschien een tikje gewelddadig.

    Dan maar hopen dat er nog genoeg andere games uitkomen waar je met je Avatar kan spelen.
     
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ander konden we Dulle vermoorden :+;)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind dat grijze bol wel irritant als ik andere themes neem. Er valt bijna niks meer te zien, jammer er moest een optie zijn om het doorzichtig te maken. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina