1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel erg matig dat je met die oude themes de helft van het theme maar ziet en de rest is silver.
     
  2. Jordy JJ

    Jordy JJ Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: ik heb al veelvuldig gezocht of het mogelijk is om de NXE op cd te branden en vervolgens te installeren. Ik heb geen Xbox Live, maar vind het wel erg handig m.b.t. het downloaden van games op de harde schijf. Iemand die me kan vertellen of hij al gedownload kan worden en zo ja, waar?
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet gewoon een kabel (internet kabel) uit je PC halen, even in de xbox stoppen, downloaden en klaar.
     
  4. Jordy JJ

    Jordy JJ Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip. Na enig omleggen van de kabels is het dan ook gelukt. Thnx!:thumbs:
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    +Party systeem?:9
    Maar ik wil niet terug, vind dit er veel mooier uitzien. Alleen vind ik het jammer dat je niet kan instellen dat je automatisch naar "My Xbox" gaat als je je XBox 360 opstart.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze heleboel dingen fout hebben gedaan eigenlijk, maar daarvoor krijg je ook wel hele nieuwe opties terug, natuurlijk. Ik bedoel, je kunt games installeren op je HDD en dat hele Party Systeem is ook helemaal goed uitgewerkt. :)

    Ik ben dus best wel tevreden, maar nog niet helemaal.
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    bug:
    Soms zit je in een party, worden mensen ineens uit de party gezet, of de party is er ineens niet meer, dit is echt irritant.

    Minder:
    Spotlight.
     
  8. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die update best lelijk ookal hebben veel van mijn vrienden em
    Blijf tog bij de ouwe:+
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doelde hierbij ook op de marketplace, die vind ik ook iets teveel op de voorgrond maar dat is wel persoonlijk of dat je bevalt.
     
  10. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vervelend dat het spel in je dvd-laatje niet automatisch meer opgestart wordt als je de xbox aanzet, maar dat je eerst in het dashboard terecht komt, vervolgens 3 tabbladen verder moet om het spel te starten
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Van mij mag dat gestolen worden, elke paar minuten een invite of ik in je party wil. Het maakt me gek. 8) Ben dan ook niet een persoon die even met wat gasten wat gaat praten, praat eigenlijk nooit via Xbox Live, alleen als het nodig is. :+
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm het werkt nog steeds hoor...

    • ga naar system settings
    • console settings
    • startup
    • selecteer Disc

    klaar :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit:

    Wat Fardo zegt ;)


    Kan je standaard instellen dat als je xbox opstart dat die gelijk naar je spel gaat.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat mij opvalt is dat ik heel veel spellen op me HDD heb staan, maar als ik Call of Duty WaW speel maakt die echt veel meer geluid dan andere spellen. En nee ik ben niet vergeten om hem te installeren. ;)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is dat voor een rare bug ? Doe ik net mijn 360 uit gaat hij weer op downloadstand en ik download helemaal niks, nu al 2 keer gehad sinds de update. :mad:
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al gehad, irritant he? :mad:
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kun je eigenlijk uitschakelen , dat vrienden automatisch joinen in een party? is soms best irritant als opeens mensen gaan joinen...
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, want zo heb je eigenlijk geen privacy meer. En het erge is ook nog dat als je iemand kickt uit je party, diegene gewoon nog kan joinen.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja erg irritant, en om nou mensen te gaan verwijderen in je friend-list, vind ik nou ook niet zo'n sterk plan
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben best tevreden, met de nieuwe lay-out. Maakt mij niet blijer of bozer deze update! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina