1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel voor iemand met een 120 GB HDD :+
     
  2. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nergens lees. Zijn er ook nieuwe codecs vrijgegeven zodat je eindelijk mkv bestanden kan afspelen op je xbox?
    weet iemand dit?
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij werkt dat downloaden via de PC niet, er staat dat ik geen toesteming heb om de content te downloaden. En ja ik ben ingelogd, en heb ook gold. Ik heb genoeg microsoft points, want ik probeerde een paar gratis dingen zoals video's. Maar het lukt allemaal niet. Heeft dit soms te maken met het feit dat ik nog geen 18 ben? Ik kan niets anders bedenken..

    En weet niet of het al gevraagd is, maar klopt het dat we dus dinsdag nieuwe opties voor avatars kunnen verwachten? Ze zouden toch de komende 2 maanden om de 2 weken extra spul uitbrengen? En dan maar hopen dat het ook gratis is, maar waarschijnlijk niet want dan hadden ze dat er wel uitdrukkelijk bij gezegd :+
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wss gewoon de instellingen op je email adres die gelinkt is aan je gamertag, veranderen.

    Dus je geboortedatum instellen op een 18 jaar of ouder datum ;)
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die zijn al veranderd, maar pas nadat ik m'n account heb aangemaakt... Kan misschien proberen om m'n gekoppelde emailadres te veranderen naar een andere, en dan weer terug naar deze, zodat er dan wel 18 staat? Maar of dat wat uit maakt, waarom zou je als je 18 bent wel op de marketplace op je PC mogen komen, maar niets mogen downloaden? |:- (lees: in de wachtrij zetten)

    Weet iemand of dat een goed idee is om te doen? Aangezien ik lees dat dus ook microsoft points overgezet worden naar dat andere email, en heb geen zin in gezeur daarmee alleen om die queue te kunnen gebruiken, maar als ik zeker weet dat het geen problemen oplevert is het het proberen waard.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je trouwens Family Settings ingeschakeld? Zou best kunnen namelijk dat het gewoon geblokkeerd staat om content te downloaden.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die kun je niet uitzetten, ik heb daar al gekeken, maar daar staat alles op vrij. Ik kan ook gewoon alles wat ik op de PC probeer te downloaden wel gewoon via de xbox downloaden.

    Rot amerikanen ook, alsof ik op m'n 17e niet verantwoordelijk genoeg ben om zelf te beslissen of ik online mag spelen en content mag downloaden 8)
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het kan trouwens ook een bug zijn ofzo :+

    In ieder geval gewoon later proberen, zoals iedereen tegen jou zal zeggen 8)
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjongejonge, je moet dus toch 18 zijn...
    http://marketplace.xbox.com/en-US/FAQ.htm

    Please note: The account holder must be 18 years old or older to purchase from the web.

    Wat een onzin!! Ik ga proberen mijn gekoppelde email te veranderen en dan terug te zetten naar deze, kijken of ie dan accepteert dat ik ouder als 18 ben :confused:

    Edit: Ok, heb het dus geprobeerd, maar toen ik terug probeerde te veranderen stond er dat ik maar eens in de 30 dagen van hotmail kon veranderen.. Maar deze nieuwe account staat dus ook op 27 jaar oud, en nog mag ik niets downloaden van de marketplace op de PC. Wat een onzin zeg !!!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan je nu eigenlijk ook meer dan 100 friends in je friendlist hebben ? Heb nu 96 Friends en hoe meer Gears 2 ik speel hoe meer mensen mijn friend willen zijn. :+
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het gewoon :9
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    The winter collection is now available for your avatar

    The next time you sign in to Xbox LIVE, be sure to check out the new winter items just released for your avatar. All of the items are completely free, so try them all on for JUST the right look.

    Tip: It is easy to tell what is new when you are in the avatar editor, just look for the gold star. Any item of clothing with a gold star is new since your last sign in
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan de NXE iets te maken hebben met het feit dat GTA IV plotseling vastloopt? :{
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Cool, had het niet verwacht maar ben toch wel hooked aan mijn avatar. Ik heb er niks mee, dat klote ding staat maar te zwaaien in mijn dashboard maar toch moet ik hem netjes aankleden. 8)

    / Heb even gekeken. Een nieuwe bruine jas, een paar zwarte/bruine laarzen, een lelijke muts met vlammen en een paar nieuwe handschoenen. WOW, wat veel zeg. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben geen expert, maar het lijkt mij eigenlijk niet.
    NXE is alleen de OS achter de schermen. Heeft verder weinig met de games zelf te maken.

    Het enige probleem wat ik heb gehoord wat de NXE veroorzaakt is dat er soms geen geluid is (heb ik ook)
    Tsja, het is iig gratis.

    Wat was het? Iedere 2 weken nieuwe kleding? Misschien krijgen we de volgende keer de mogelijkheid om een kerstmuts oid op te zetten. :9
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks ook maar wat nieuwe kleding aanschaffen.:)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik erger me alleen nog maar aan NXE. Guidebutton en alle acties er omheen werken traag, de avatarfriendslist bekijk ik helemaal nooit meer, marktplaats is traag....bleergh

    ze hadden het wel bij het installeren van games mogen laten.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gooi je cache even leeg. Bij mij was die ook erg traag, maar nu niet meer! ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Enige wat traag is bij mij is 'Featured Downloads' Irritant!
    Voor de rest werkt het super. Veel sneller ook als het oude dashboard.

    @Lethal; zou dat cache clearen ook werken voor het laden van Marketplace Items (featured downloads ed.)
    Dat heeft toch meer met XBL te maken? Iets wat wij niet in handen hebben.

    En werkt dat met de NXE nog steeds hetzelfde? :+
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zowel de connectie als de cache heeft invloed en ja het werkt hetzelfde. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina