1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik speel altyd fifa09 online en sinds vorige week opeens wilde ik online spele en er stond opeens dat ik te jong ben en nu kan ik nie meer online gaan :confused:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat heeft niets met de nieuwe dashboard te maen .. maar met de policy van EA

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lees even dit topic door. Zoals hierboven wordt gezegd staat dit buiten de NXE :)

4. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb wel de dashboard update maar nu vraagt ie nog om een nieuwe update.
    Heb nog niet eerder op live gespeeld maar wil dat nu wel. De update is 128 mb groot en heb alleen een memoryunit van 64 mb.
    Kan ik nu dan geen spellen op live spelen. gaat mij alleen maar om fifa meer speel ik niet dus wil ook geen harde schijf betalen.
    wie kan me helpen

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je zou echt moeten gaan upgraden, hè.

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee lekker advies.

Okkie1, wat je het best kan doen is kijken of het programma nog loopt van Microsoft om goedkoop een HDD te krijgen of gratis een memory stick. (was een actie mbt een xbox arcade, kan de link niet zo snel vinden)

Tik anders op marktplaats ofzo een 512 Memory stick voor de xbox ergens op de kop.

Dit update is zo groot ivm de debiele avatars.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet de helpdesk bellen dan verwijzen ze je naar een site .. waar je een memory unit gratis kan krijgen of een 20GB HDD voor 20 euro kan bestellen

8. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke heb al gekeken maar de 512 memory zijn er niet meer dus en gaat me alleen om fifa online te spelen,
    om nou weer 20 euro uit te geven voor een overbodig iets vind ik jammer geld.

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Die 20 GB kun je wel gebruiken om demo's te downloaden, content te downloaden, en zelfs games op je HDD opslaan, (al is het niet al te veel ruimte voor games)

Maar je hebt er ontzettend veel aan in de toekomst, dus het is wel een must have :)

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je zo FIFA gek bent zul je vast wel over een jaar de FIFA'10 demo willen downloaden. Daarom kan je net zo goed voor €20 die hardeschijf gaan halen..

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    Een jaar geleden betaalde ik nog €100 extra voor die harde schijf! 8)

12. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tijd niet meer gegamed, sloot net de Xbox aan op internet en bam, opeens heel nieuw uiterlijk :p

Zijn er misschien nog toffe gratis dingen om te downloaden? Leuke arcadegames, themes of zoiets dergelijks. Geen trials of demo;s :p

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Tijden veranderen:+
    Er is nog een gratis arcadegame uitgekomen: Dash of Destruction.
    Als je een USA account hebt kan je nog Aegis Wing, Yaris en Undertow downloaden, maar dat zijn al oude games dus die heb je misschien al :+
    Verder nog een gratis premium theme. Weet de naam zo niet maar het is het winter theme ;).

14. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx ik ga eens zoeken. Heb die arcadegames nog niet hehe. Heb echt al lang niet meer online gezeten. Kom ook allemaal noob-vraagjes tegen van mijzelf van maanden terug :'-(:emo:

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    CES 09: MS wants to raise Live's 100 friend limit

While not quite an official confirmation that we'll see an increase to Xbox Live's current 100 friend limit, Microsoft's Aaron Greenberg did come close to admitting that a friend limit increase is in the works.

Talking at CES, Greenberg told Joystiq that "I can't commit to when that will happen, but that is something we want to do. It's definitely something we're looking at expanding and, as this social network grows, we've absolutely heard the pleas for that. It's on the list."

We can haz friends list increase soon? Maybe. Until then, we'll have to continue to reject friends requests with a frowny face :mad:

------------------------------

Dan kan ik eindelijk Hybrid aan mijn FL toevoegen!

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Beter laat dan nooit. Ik heb al wel 1000 mensen verwijderd in de 4 jaar dat ik live heb. De enige update die voor mij nog ontbrak voor de 360 :)

17. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met zoveel vrienden ben je tijdens het gamen meer bezig met het MSN gevoel als met het daadwerkelijk gamen.
    In mijn ogen is 100+ friends dus ook totaal overbodig op een gaming platform.

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik snap niet waarom je nou gaat zitten klagen, ze verplichten je toch niet om meer dan 100 vrienden toe te voegen?

19. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk is het wel handig want als je nu iemand wil toevoegen dan staat er opeens dat het niet gaat omdat hun friends list vol is, dus het is toch niet overbodig.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :thumbs: Laat maar komen dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina