1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wauw, Don Corleone is taking over Xbox Live! :eek:

    [​IMG]

    _O_
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    Wireless Mic
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Plaatje doet niet..
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sjaak, waar is je filmpje met nieuwe kleding!

    Kan ik eindelijk mijn pixel spierballen zien bij mijn avataaah. :lol:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nergens. :p

    Heb geen zin om de capture card werkend te krijgen op mijn laptop alleen voor filmpjes die toch niemand kijkt. :+

    Het was leuk om te doen op mijn oude PC aangezien die kaart daar toch al werkte, maar om me nu moeite te moeten gaan doen voor die Avatar kleding...

    Al zal ik tegen de release van HP er wel voor moeten zorgen dat ie het weer doet. Waarom ben ik ook ooit begonnen met die walkthroughs. 8)
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou, ik had t toch wel handig gevonden zo'n filmpje! Nou moest ik weer helemaal mn xbox gaan aanzetten en naar customize avatar gaan om te zien wat er nieuw is! :+

    Wilde het hier trouwens showen, maar deze link laat nog steeds mn oude kleren zien?!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    duurt ff voor ie update .. misschien maak ik wel wat filmpjes ;)
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb de 62 paginas niet gelezen, dus er is een kans dat mijn vraag misschien al beantwoord is, maar;
    op 16 juni (dinsdag, geloof ik) was er een update, toch? Een dag daarna zag ik een hele nieuwe dashboard met andere dingen zoals: "Inside Xbox" en die shit. Daarna ging ik ff een filmpje bekijken en toen was dat weer weg. Wtf? Hoe kan ik dat terug krijgen, want dat was opzicht wel chill die nieuwe dashboard.
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb die update niet gehad hoor ? :confused:
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik ook niet. heb je miss je gamertag op een e-mail staan uit VS? en dat je ff update had en daarna ze doorhadden dat je daarvoor nie in aanmerking kwam.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee, lees toch eens beter, er stond dat er maitenance was, geen update, er stond zelfs heel duidelijk bij dat er GEEN nieuwe features kwamen. De dashboard die je zag was de Amerikaanse.
     
  12. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net ook allemaal nieuwe mogelijkheden op mijn dashboard, zoals "inside Xbox", "Events", van alles van IGN heb ik bekeken. Major Nelson had een eigen tabblad, heb ik ook wat filmpjes van bekeken. Net heb ik de console weer aangezet en weg was alles en heb ik nu weer de "uitgeklede" NL-versie, helaas.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Last.fm on XBL: free to gold subscribers, 3 hours per month for others

    [​IMG]

    Microsoft announced at their E3 keynote last month that Last.fm would be coming to Xbox Live. We're working on an interview with key players at both Last.fm and Microsoft to bring you more details about the collaboration soon. However, we can share one tidbit: today we spoke with Christina DeRosa, a general manager for XBL, and she let us know who the service will be available to.

    "Silver users will be able access what we're considering a trial period of three hours a month, which comes with video advertising. Gold users will have unlimited ad-supported access, so they can use it 24 hours a day. There will also be a premium offering on a subscription basis from Last.fm, that will be commercial free and will also have more sophisticated personalization features, like Loved Tracks."

    Last.fm's subscription prices are currently $3.00 US (€3 EU or £3 GBP) per month, so you'll have to shell out an additional $36 a year if you want to avoid the ads and have full access to their service. You'll also need a Last.fm account, in case you haven't set one up already. Luckily, that part is free.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Right...alsof ik daar nog eens 36 euro per jaar extra voor ga betalen...:{! Echt belachelijk dat ze overal weer extra geld voor moeten hebben :mad:! Maja, wel mooi dat Gold members gewoon onbeperkt gebruik kunnen maken!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Bedenk wel dat Last.fm hier diegene is die geld vraagt. Deze keer is het niet MS. :+
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Microsoft zal daar vast wel een percentage van krijgen ;)!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet, Last.fm kost toch sowieso al €3 per maand? En dat terwijl het nu nog niks met MS heeft te maken.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja maar als je die full acces reclameloze versie op de xbox wilt moet je toch NOG eens 3 euro per maand betalen? Of hoeft dat niet als je al een bestaande Last.fm account hebt waar je voor betaald?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, daar heb je me. :p Geen idee.

    Ben sowieso al niet bekend met Last.fm, dus ik zit alles gewoon uit mijn duim te zuigen. :+
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol...ik ook :9! Had namelijk nog nooit van Last.fm gehoord tot de E3 :+!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina