filmpje van fardo in fast forward [viddler]http://www.viddler.com/player/5acdbad2/[/viddler] Goede faq Dulle NL .. ik heb ook nog een paar tips en hints, maar die laat ik wel aan jouw post toevoegen
/update: de markplace online werkt vanaf nu wel (maar de rest van de links hebben nog vaak page not found): http://marketplace.xbox.com/en-US/default.htm Er zijn online ook vele handige features die eerst niet bekend waren. Ze hebben zelf nu ook een zogenaamde "ticker" (lichtkrant met laatste toegevoegde content). En nu nog goed BLIJVEN bijhouden die handel, want een eerdere poging mislukte door gebrek aan updates...
He, waarom is mijn BiA avatar verwijderd? Heb er wel voor betaald, nu heb ik een standaard XBOX avatar.. :/
Hier in Belgiƫ schijnen heel wat problemen te zijn met de taal (frans) Ik heb het zelf nog niet kunnen checken, maar schijnt zeer irritant te zijn. Alles info over spellen enz zou in het frans zijn... Dit is mijn avatar:
Ik start net Fifa op, en toen kwam er onder in beeld te staan "friends are playing Fifa" en dan kan je op de guide button drukken en kan je gelijk zien wie Fifa speelt.
Jawel volgens mij had ik op een filmpje gezien dat dat wel moet kunnen. Ik weet alleen ook niet waar. Ben al de hele tijd opzoek Ook kan ik geen films meer steamen want daarvoor moet ik een update hebben die ik niet kan downloaden op een of andere manier
Yup, je kan ze gewoon verwijderen. :b: Check de startpost voor een manier om je gamerpic te veranderen. Als ik me niet vergis heeft dat gewoon met je theme te maken. Kies een andere theme, en die dingen veranderen mee. Je kan ze niet apart instellen geloof ik. Of iemand anders moet met het 'bewijs' komen dat het wel kan, dan heb ik niks gezegd.
Wtf eerst dacht ik nog dat de update vet zou zijn, maar ik ben zwaar teleurgesteld. Alles is vet onoverzichtelijk!!!!!!!!!!!! Er zijn heel weinig opties.. en waar zijn de themas heen? Hoe kan je die nu instellen,ik zie het nergens? Friendlist list max 6 friends op je screen, is vet irritant overal moet je enorm veel scrollen. Die parties werken ook erg slecht qua overzicht, bovendien praat niemand meer in je team online nu omdat ze in parties zitten. Gow2 draait ook slomer nu lijkt het, meerdere mensen die dit melden in mn friendlist. Vet vaag allemaal. Hoop dat ze sommige dingen schnell fixen :/
Theme veranderen zet ik zo in de startpost. Done; zie startpost. Friendslist kan je op de ouderwetse manier bekijken als je even op je guide knop drukt. GoW2 probleem; heb ik zelf geen last van.
heb je nu eigenlijk een gold account nodig om de update te instaleren? of is silver ook goed, want mijn account verloopt vandaag volgens mij..
Silver is ook goed. Een vraagje van mij hoe kom ik gewoon op xbox.com op me eigen pagina het enige wat ik te zien krijg is allemaal over de NXE ik kan nergens naar me gamertag gaan?
kan ik nu bijvoorbeeld ook gewoon een game van een vriend lenen die op me xbox zette en weer teruggeven? zou wel chill zijn
Neeee dat kan niet, je hebt altijd je orginele spel nodig om de game te spelen ook al staat die op je HDD.