1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijtig dat Last.fm nog niet wordt toegevoegd. :mad:
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, hele mooie update maargoed, mijn behoeften voor een update is sowieso dat ze de problemen fixen wat betreft snelheid en party's.

    De rest is mooi meegenomen, maar dát is echt de behoefte. Ik hoef geen Facebook op Xbox Live te hebben, noch Last.fm

    Ik wil een optimale Dashboard die lekker snel draait, en vlekkeloze party's. Oké, Games on Demand vind ik dan wel weer een hele goede toevoeging, maar goed. :D
     
  3. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vraag ik me ook af..Ben Gold member sinds het begin (14 maart 2003?..ofzo) en toen in het begin had je nog geen silver accounts ben toen 1 keer bij het verlengen 1 maand tussen uit geweest wegens problemen met cc gegevens...Misschien dat ze alle periodes dat je gold member was optellen en dat uitdrukken in jaren / maanden ect.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    oooow wat sneaky om van je goldperiode een soort van achievement te maken :9

    juist.....

    ik heb maar belangstelling bij 1 ding en dat is een sneller nxe. Het hele nxe is voor mij te onwerkbaar en kan me behoorlijk gestolen worden. Een traag nxe is echt een veelgehoorde klacht maar toen luisteren ze blijkbaar even niet.....
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat 'juist...'? ;) Geloof je niet dat ze luisteren?

    En had je nu trouwens geprobeerd om wat troep van je HDD af te gooien?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien fixen ze dat ook, daar is alleen niks over gezegd maar ik ga er wel van uit. \o/
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik wil helemaal niks van mijn hdd af moeten gooien, het kreng is niet voor niks 120 gig....

    maar goed ik heb veel trials er af gegooid en dat leek iets te werken. Ik vermoed omdat ie voor de trials dingen moet syncen met de ms servers omdat je wel het hele spel hebt maar geen achievements ed mag halen.

    Echter mijn profiel is gewoon redelijk zwaar. 100 friends, veel geinstalleerde spellen, een paar demo's, 20 oid arcadespellen, veel DLC etc en dat trekt ie gewoon slecht. |:-
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de volgende update lost het probleem op
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lost het ook al die reclame op? :emo:

    In plaats daarvan mogen ze mn games library mooi showen met de plaatjes in die vierkantjes! Hoef je niet zo vaak te klikken om iets te spelen...
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het probleem, heb er zelf ook veel last van.

    Van de week weer een kleine 30 gb weg gegooit (voornamelijk geinstaleerde games)
    Met 60 gb vrij op de 120gb hdd is er niets aan de hand en werkt de guide perfect.
    Maar met nog maar 30gb of minder vrije ruimte begint de guide onwerkbaar traag te worden.

    Ander puntje van irritatie is het verrekte trage laden van content op marketplace, Met een USA account heb je daar totaal geen last van.
    Het lijkt er dus op dat Microsoft ons afknijpt op de snelhied van het laden van content.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijn hoofdprofiel (Lethal AK47) is ook redelijk traag, vooral de Guide. Bovendien mis ik elke keer een paar Friends die in Parties zitten en geeft die bijv. maar 93 van de 100 weer. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan de Content die gekoppeld is aan je profiel, want ik heb nog meer profielen met weinig Content en die werken supersnel. Het opschonen van de cache kan trouwens ook een groot verschil maken.
     
  12. Kyubi

    Kyubi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe dashboard update klinkt als muziek in de oren! Ik vind het idee van bepaalde kleren en 'gadgets' voor je avatar halen via achievements erg tof. Nu hebben de achievements ook een soort van meerwaarde, in plaats van gewoon je 'epeen' te geven. Wat is dat achievement tracking systeem eigenlijk? Ik heb m'n xbox 360 nog maar een maand of 6, dus heb het oude dashboard maar net meegemaakt...
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar ligt het idd aan. Verwijderen van video's en demo's doet echt helemaal niks.

    @Fardo: ik hoop echt dat je gelijk hebt, had meer plezier van het oude dashboard omdat die tenminste werkte |:-
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sneller dan ik dacht :thumbs:
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat staat op mijn kalender:9
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tof, kan niet wachten!
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nice, ben benieuwd!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop wel echt dat genoeg developers gebruik gaan maken van de optie om met achievements kleding te unlocken. Dan kan ik tenminste met een toverstaf rondlopen! :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dubbelpost enzo, maar ik ben de eerste game tegengekomen die je avatar kleding/accessoires geeft. :9
    [​IMG]

    Dat is al snel. :9

    Zouden btw veel meer games moeten doen; themes/gamerpics/en andere zooi laten unlocken tijdens het spelen.
    Is toch ook een leuke motivatie! :)

    (ik weet niet of dit ook al in het XBLA topic stond, maar daar kom ik niet aangezien ik Splosie mannetje eerst zelf wil ontdekken. 'spoilers' enzo.
    Ja. ik ben bang voor spoilers in een XBLA game. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina