Gast, ik vraag mij serieus af waarom jij zoveel gamertags blijft aanmaken. Doe je dat omdat je dan een paar keer verloren hebt? Voorzover heb je nu Nethris, FC I Nethris, Reflect Balrox, Secour, en nog vele anderen gehad..
mijn broertje wil graag meedoen maar dat zou dan moeten op hetzelfde xbox live account: richardbakker zou dit mogen? dan wil hij PSG
Ja is goed, maar als je valspeelt met 1 van de 2. Dan ben je voor beide gebanned. Ik zeg het toch maar even
maar hoe zit het dan als er nog meer mensen zich aanmelden want dat betekent dat er meerdere clubs bij moeten en stel iemand heeft werder bremen gekozen maar schalke 04 word daarna beschikbaar dan hoe ga je dat dan oplossen want hij was wel eerder dan een ander,snap je ?
Ik vind dat Bl4ackRepublic4n wel gelijk heeft, want ik wou heel graag met Valencia, en nu heb ik gekozen voor Villareal.. Dus vind ik dat het wel gesloten moet zijn, als er vol aantal spelers zijn..
Het heet New Year Tournament Maar als jullie eerder beginnen is dat ook goed, maar laat maar horen of jullie meteen willen beginnen.
Ik wel ook wel meteen beginne Het toernooi begint dan wel in het oude jaar, maar het loopt door in het nieuwe jaar.
Jippie! Vanaf nu kunnen de wedstrijden beginnen! De clubs: Everton - Dutchman020 AS Roma - Robbin92 Galatasaray - Alizor Genoa - Alpine20O9 Werder Bremen - Ralluf Fiorentina - DoMiNaTe XXL Marseille - Bl4ckRepublic4n Hamburger SV - Burger King NL PSG - - Richardbakker Ajax - PimIaden Bayern Leverkusen - Richardbakker Bordeaux - Reuj Villareal - RapidWouter Udinese - Secourism Bayern München - xDaz Fenerbahçe - mk katti v.l.n.r Gespeeld,win,gelijk,verlies Groep A: 1. Udinese 0-0-0-0 2. Villareal 0-0-0-0 3. Marseille 0-0-0-0 4. Bayern Leverkusen 0-0-0-0 Groep B: 1. Everton 0-0-0-0 2. AS Roma 0-0-0-0 3. PSG 0-0-0-0 4. Hamburger SV 0-0-0-0 Groep C: 1. Fiorentina 0-0-0-0 2. Bayern München 0-0-0-0 3. Fenerbahçe 0-0-0-0 4. Ajax 0-0-0-0 Groep D: 1. Werder Bremen 0-0-0-0 2. Genoa 0-0-0-0 3. Galatasaray 0-0-0-0 4. Bordeaux 0-0-0-0
Hey, ik denk dat ik hier iets handigs heb voor jouw deze heb ik gemaakt voor een toernooitje wat ik op een andere site wil organiseren, maar jij kunt hem denk ik ook mooi gebruikten. http://www.sendspace.com/file/sg4omh het enige wat je hoeft te doen straks is de gegevens van de wedstrijden (winst,gelijk,verlies) en de gescoorde doelpunten/tegendoelpunten in te voeren, dan wordt het aantal gespeelde wedstrijden automatisch berekend net als het aantal punten en het doelsaldo. dus gewoon als iemand heeft gewonnen het aantal onder de W (van winst) 1 bij optellen, dan berekend hij het en dan kopier je de hele rij als iemand een ander in heeft gehaald natuurlijk. dat is dan verder het enige.