wie kan er morgen laat op de morgen (vanaf 10 uur ofzo als eerder kan weetik niet zeker) ik speel dan ook mischien clubs maar ik neem aan dat dan niet iedereen online is smorges, dus als mensen dan kunnen, erg graag
Everton 1-2 AS Roma 0-1 Totti 1-1 Felliani 1-2 Totti 1ste helft had ik veel meer moeten scoren, 2de helft hij. Gelijkspel was verdiender geweest. Rematch doen we morgen ofzo wel, xbox live valt er nu om de minuut uit..
Mua je speelde gewoon goed hoor, ik had best moeite met die 1-1 wedstrijd en die 1-0 overwinnng voor mij was ook een gelukje als je kijkt naar de kansen
ja dat snap ik ook wel maar ik heb nu 3 wedstrijden gespeeld en 1 punt verzameld. Doorgaan naar de volgende ronde word gwn lastig. BTW: Het waren wel leuke wedstrijden EDIT: In de eerste wedstrijd had die kans van Felianni vlak voor tijd er gwn in moeten zitten
Kwartfinales 1: Winnaar Poule A - 2de Poule B 2: Winnaar Poule B - 2de Poule A 3: Winnaar Poule C - 2de Poule D 4: Winnaar Poule D - 2de Poule C Halve Finale: 5: Winnaar 1 - Winnaar 2 6: Winnaar 3 - Winnaar 4 Finale: Winnaar 5 - Winnaar 6 (Met Winnaar 5 bedoel ik de overwinnaar van de wedstrijd met 5 voor de wedstrijd)
Klopt, over de 20 schoten die net naast gingen, of op de lat gingen, of voor de lijn gehaald werden. Dat werd me even teveel, en heb met een vorig toernooi al een controller gemold. En dat eerste potje werd ik ook chagrijnig van. Twee doelpunten tegen, beiden uit zo'n gare custom set piece corner. (6 man allemaal bij elkaar, kon NIETS doen), en een goal in de 90'ste minuut. Afijn, je hebt gewonnen en succes verder, haha.
Daz, come on. haha Hoeveel controllers moet ik dan wel niet kapotgooien ? Set pieces is onderdeel van Fifa10, die gebruiken we allemaal te weinig Wanneer kunnen wij tegen elkaar ?
Ja je speelt toch met Bayern Munchen ? en ik met Fenerbahce, dus...................... Ik ben er over 10 minuutjes, vrouwtje zit tv te kijken
1e Wedstrijd tegen Rapidwouter Marseille - Villareal 4-0 Brandao 2x Mbia Lucho Gonzalez 1e helft had hij geen 1 schot op doel 2e helft begon hij sterk maar zelfde spelbeeld uiteindelijk heinze kreeg nog rood en speelde die 2e wedstrijd niet 2e wedstrijd zelfde tegenstander Marseille - Villareal 4-0 Lucho Gonzalez Brandao 2x Niang in het begin ging het gelijk op totdat de goal viel en in de 2e helft domineerde Marseille doelpunt van niang was een schitterende goal