Uhm gasten, m'n xbox begint hem een beetje te flippen dus het kan zijn dat ik zomaar disconnect tijdens een game als die opnieuw opstart. Alvast excuses voor het ongemak
mk katti-Pimladen Fenerbahçe -ajax 0-4 0-1 Suarez 0-2 Suarez 0-3 Pantelic 0-4 Sulejmani Rood: Speler van Fenerbahçe waarvan ik de naam niet meer weet, maar in de return werd hij niet opgesteld. Pimladen-mk katti Ajax-Fenerbahçe 6-1 1-0 Pantelic 1-1 Senturk 2-1 Pantelic 3-1 De zeeuw 4-1 Suarez 5-1 Sulejmani 6-1 Emanuelson -------------------------------------- xDaz-Pimladen Bayern-Ajax 1-2 0-1 Pantelich 0-2 Demichelis (og) 1-2 Klose Pimladen-xDaz Ajax-Bayern 2-2 0-1 Klose 1-1 Suarez 2-1 Suarez 2-2 Olic Zeer spannende wedstrijden met Daz De eerste uitslag is terecht, maar de tweede had Daz toch wel meer kansen. Stekelenburg had een paar goede reddingen. Martijn/Fiorentina wanneer kan jij spelen? Volgens mij zijn we allebei toch al door, marja we moeten ze toch even spelen.
rood was voor Guiza en heb ik idd in de return niet opgesteld, Pim was gewoon beter, al vlogen ze er heel erg makkelijk in. hoe dan ook...ik had geen schijn van kans
Pim, nu? Ik kon je geen friend request sturen, want je friendlist was vol, maar dan moet je mij maar even toevoegen. Laat het hier even weten of je kan.
Ajax - Fiorentina 0-0 Goed duel, verdedigend allebei erg sterk. Fiorentina - Ajax 0-3 Kroldrup 17' (own goal) Pantelic 63'73 Geflatteerde uitslag, het geluk was aan Pim zijn zijde. Succes in de volgende ronde!
Werder bremen (Ralluf) 3-2 Bordeaux (Reuj) Goals: '4 Özil (Werder Bremen) '18 Borowski (Werder Bremen) '25 Chamakh (Bordeaux) '71 Hugo Almeida (Werder Bremen) '82 Chamakh (Bodeaux) Denk dat ik verdient gewonnen heb. Ben nooit echt in de problemen gekomen, op de laatste 5 minuten na.
Klopt, gare wedstrijd van mijn kant. Beide goals beetje lucky van mij. Zeker een verdiende overwinning.
Gala 1 - 4 Genoa Omg, dat laatste doelpunt van Alpine was echt te nep gewoon. Hij schiet de bal rustig over de grond, m'n keeper duikt en laat de bal gewoon onder hem door rollen, . Ik was gewoon nergens, heb 3 'kansen' gehad waarvan ik er één wist te benutten. Verdediging van Gala is echt te sloom.
Galatasary 1-4 Genoa 26e Sculli 0-1 31e Sculli 0-2 43e Bocchetti 0-3 54e Elano 1-3 89e Jankovic 1-4 Slechte wedstrijd vond ik zelf , bijna alles passes waren kut en de aannames waren al helemaal niks maar tog 3 puntjes en daarmee groepswinnaar geworden. @Alizor mijn keeper zag er ook goed uit.Twee keer dook hij uit het niets
Ik had wel een wtf bij m'n doelpunt, op de een of andere manier liet de keeper de bal uit z'n handen vallen.
Past ook wel bij de wedstrijd want soms reageerden de spelers egt lomp of dan weer sloom of passen ze ergens naartoe waar je niet eens richt
Heb dat inderdaad echt vaak, staat er een speler voor hem vrij besluit die om te pasen naar de andere kant van het veld. En dan van die slome kutpaasjes die onderschept worden.
HSV Hamburg 0-2 AS Roma 0-1 Vucinic 0-2 Vucinic AS Roma 1-0 HSV Hamburg 1-0 Totti Twee wedstrijden die gelijk opgingen, maar waarbij ik weer eens heb laten zien dat het heel moeilijk is om te winnen als je je kansen niet afmaakt.
Fenerbahce(katti)-Bayern Munchen(Daz) 1-1 19 min. Robben 88 min. Guiza Daz was beter, ik had geluk Bayern Munchen(Daz)-Fenerbahce(katti) 3-0 23' Robben 45' van Bommel 77' Tymochuk Wat moet ik er van zeggen ?
v.l.n.r Gespeeld,win,gelijk,verlies Groep A: 1. Marseille 2-2-0-0 | 6pt (+8 ) 2. Bayern Leverkusen 1-1-0-0 | 3pt (+3 ) 3. Udinese 0-0-0-0 | 0pt (0) 4. Villareal 3-0-0-3 |0pt (-11 ) Groep B: 1. AS Roma 3-3-0-0 | 9pt (+1) 2. Hamburger SV 4-1-1-2 | 4pt (-2) 3. Everton 3-0-1-2 | 1pt (-2) 4. PSG 0-0-0-0 | 0pt (0) Groep C: 1. Ajax 6-4-2-0 | 14pt (+12) 2. Fiorentina 6-4-1-1 | 13pt (+10 ) 3. Bayern München 6-2-1-3 | 1pt (-5 ) 4. Fenerbahçe 6-1-0-5 | 0pt (-18 ) Groep D: 1. Genoa 6-3-2-0 | 14pt (+8 ) 2. Werder Bremen 5-2-1-2 | 7pt (0) 2. Galatasaray 3-1-0-2 | 3pt (-3 ) 4. Bordeaux 3-0-1-2 | 1pt (-2) Dus nu nog Werder Bremen tegen Gala en Bordeaux (1x) En dan Bordeaux en Gala nog 2x tegen elkaar en dan is bij jullie ook de tweede club bekend die doorgaat.