1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Year Tournament [FIFA10]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoDz ViSioN, 25 dec 2009.

1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik kan nu wel ff spelen anders. Weet niet of die boys in mijn poule vuurwerk af gaan steken, ik in iig niet :+

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik heb al twee keer tegen Ralluf (Werder) gespeeld. De eerste wedstrijd won Ralluf met 2-0 en de tweede wedstrijd werd een 2-0 winst voor mij. Moet nu dus alleen 2x tegen Reuj.

E: Heb even m'n post opgezocht:

Ik weet niet of ik vandaag online ben, moet bezig zijn voor school en ga in de avond misschien nog iets doen met vrienden.

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus tegen wie moet je dan nog, want heb het meerdere keren bekeken, maar kom er gewoon niet uit.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu alleen 2x tegen Reuj 8)

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben vanavond ook niet thuis dus doe maar een andere keer.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Spannend, we kunnen alle 3 nog doorgaan!

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Groep B:
    1. AS Roma 3-3-0-0 | 9pt (+1)
    2. Hamburger SV 4-1-1-2 | 4pt (-2)
    3. Everton 3-0-1-2 | 1pt (-2)
    4. PSG 0-0-0-0 | 0pt (0)

Ik zie dat ik al uitgeschakeld ben als we PSG niet meerekenen aangezien hij nog niks heeft gedaan. En op onderling reslultaat kom ik niet meer langs HSV.
    (ik ben Everrton)

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je met 1-0 wint van AS Roma ga je gewoon door hoor want dan heb jij een beter doelsaldo en dan pas word er gekeken naar resultaat

9. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    oow. Ik dacht dat onderling resultaat telde.
    Zal morgen maar ff spelen.

10. Bl4ckRepublic4n

Bl4ckRepublic4n jeuhj

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk toernooi trouwens :emo:
    blijkbaar zijn weinig erg actief naja de deadline is toch 16 januari

11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    AS Roma 6-0 Everton
    1-0 Taddei
    2-0 Baptista
    3-0 Totti
    4-0 Vucinic
    5-0 Baptista
    6-0 Totti

Eerste potje dat ik goed speelde met Roma, het had ook zomaar 10-1 kunnen worden. Netjes en sportief blijven spelen Dutchmen, klasse!

Hoe gaan we het nou doen met Richardbakker, hij heeft mijn friendrequest nog geeneens geaccepteerd..

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0

pff wat speelde ik slecht. Ik kon 5 dagen ofzo niet spelen en mistte mss wedstrijdritme.

we kunnen doen dat dat richardbakker alles met 0-3 verliest. maakt veder ook niet uit op de ranglijst. Dan heeft iedereen gwn 6 punten meer

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem meerdere berichten gestuurd en nu stuur ik hem een bericht dat hij tot zondagavond heeft om te beginnen met zijn wedstrijden, anders worden beide teams vervangen voor actieve spelers.

14. Bl4ckRepublic4n

Bl4ckRepublic4n jeuhj

Leuk Bevonden:
    0
    Richard bakker heef mij een message gestuurd
    dat ie nie meer meedoet :emo:

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Ik heb de laatste tijd ook totaal geen Fifa gedaan, en als ik die potjes ging spelen waren het m'n eerste wedstrijden met Fifa. Gewoon je verlies accepteren of een iets meer geloofwaardige smoes bedenken :p

Ga nu spelen tegen Reuj, hopen dat m'n 360 niet flipt.

16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Mag ik Toni bij AS Roma zettenO-)?

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Galatasaray 1-2 Bordeaux

GAY! Bal van mij komt tegen de lat, even later scoor ik alsnog de 1-1. En dan scoort hij via een spastische beweging van m'n verdediger de 1-2.

E: 3-0 reguliere winst voor Bordeaux, ik kap ermee. M'n verdediger struikelt over m'n eigen speler heen waardoor hij de kans krijgt om te pasen > goal. Fifa gaat de deur weer uit, maak teveel van dat soort zooi mee; spelers die tegen elkaar opbotsen/tegen de scheids opbotsen/wil je vooruit pasen paast hij opeens naar een man die gedekt staat etc. Fifa gaat de deur uit, genoeg gehad van deze onzin.

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dus. Eerste wedstrijd scoor ik idd nog met geluk de winnende. Tweede wedstrijd was nog niet lang bezig maar had wel al aardig wat kansen gehad. Bij de 1-0 een disconnect.
    Die dingen die je opnoemt waarom je genoeg van FIFA hebt maak ik ook zo vaak mee, is niet zo dat jij de enige bent die dat heeft. Naja je moet het zelf weten ;)

Edit; Oja mijn doelpunten:

Chamakh
    Chamakh
    Cavenaghi

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, probeer het ook elke keer maar het verloopt gewoon altijd zo bij mij. Of ik weet alles te scoren en de tegenstander disconnect of ik mis alles en maak zulke bullshit dingen mee.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Richardbakker = out, dus bij de volgende toernooien deze speler graag weigeren, hij heeft dit toernooi alleen opgehouden, dus de wedstrijden van hem worden een reguliere 3-0 verlies voor zijn teams (Bayern Leverkusen/PSG)

Deel Deze Pagina