Newbie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 12 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Koop gewoon alle spellen 8)

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ook een optie...

Maar Halo moet je zeker kopen vanwege het verhaal, de graphics en de MP. ook wel handig als je goeie verbinding hebt.

PGR is een zeer goeie racer, moeilijk uit te spelen en supermooi

3. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Halo ga ik zeker kopen. Nu moet ik nog een game die ook leuk is voor de wat jongere speler (zusje: 14jaar)
    Bovendien moet ik eerst mijn vader overhalen dat Xbox beter is dan de PS2, hij is geen liefhebber van Microsoft :D

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ach, die vooroordelen

begin maar met: 4 controller poorten, 733 mhz, nvidia/geforce 3 graphics, 8 gig harde schijf, ethernet poort, dvd speler, xbox live.

kan PS 2 niet tegen op, je vader ook niet. koop fuzion frenzy voor je zusje

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er natuurlijk aan of je live gaat zoja dan zou ik het live pack halen doe ik ook want ik moet er ook nog een halen. Controller S voor je kleine zusje de gewone zit er al bij. En dan gewoon revieuws afspeuren. Niet zo moeilijk toch. En als je niet live gaat zou ik toch eerder de neiging hebben om het pack met 3 classics te pakken want dan heb je nog mooi wat geld over voor een game die jij mischien beter vind.

6. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dixons een x-box met drie classics RalliSport Challenge, Amped en Dead or Alive voor 209,00 €

7. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt Xbox helemaal niet vergelijken met andere producten van Microsoft. Stel dat Volvo opeens Frisdrank met het naam "Frisjes" op de markt gaat brengen dan zeg je toch ook niet gelijk dat het wel niet zal smaken omdat de mensen achter "Frisjes" ook de mensen achtern Volvo zijn en je toevallig slechte ervaringen hebt met een Volvo auto. :p

Anyway, Halo is een game die je moet hebben en Splintercell is inderdaad ook een goede keuze. Wil je met je Xbox ook games over het internet gaan spelen dan is L!ve een leuke toevoeging en de details hiervan zijn al eerder opgenoemd.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou dat pakket van Dixons.nl pakken. Als je een game koopt zou ik eens wat informeren over de speelduur. Als je een game koopt met een korte singleplayer maar met een uitstekende multiplayer bv. Unreal Championship en je weinig vriend(in)en hebt die niet graag op de Xbox spelen dan zal UC geen goede keus zijn tenzij je Xbox Live kunt nemen, dan wel.
    En dan kan je ook nog letten op de prijzen van verschillende winkels, er kan soms verschil tussen zitten van 10 euro.

9. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een keertje XBOX huren, of je pa een keer meenemen naar Mediamarkt zodat ie ff kan spelen ofzow. en ik dank dat je zusje ook beter zelf even kan kijken, anders koop je misschien iets dat zij niet leuk vind.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Voor de wat vrolijkere spellen is misschien Fuzion Frenzy een aanrader, een leuke party-game die met z'n 4en gespeeld kan worden, er zitten ongelovelijk veel spel-varianten in het spel (een stuk of 45 ofzo). En The Sims kan ook leuk zijn, voor je zusje & misschien ook wel voor jezelf..

Als je je pa wilt overtuigen dan moet je hem eens de controller in z'n handen geven.. Vaders die computer spelletjes gespeeld hebben die zijn vast zo'n kleine joystick gewent.. PS2 heeft die ook wel maar is een stuk korter. Ook de grote van de controller zal je vader vast beter bevallen.
    Daarnaast zijn de opties van de Xbox veel uitgebreider, zo kun je er een hele cd-collectie op kwijt (nahja, iig een stuk of 20) en je kan er dvd's mee kijken.. En met Xbox Live is het helemaal genieten :cool:

11. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Fuzion Frenzy lijkt mij ook leuk voor zusje. Nog 1 vraagje over Splinter Cell: Ik hoorde dat het wel erg moeilijk en geduld-eisend is; mee eens? Beetje stupid als ik het na het eerste level al opgeef omdat het niet lukt heh |:-
    Mijn pa heb ik overgehaald, nu nog ff kijken welke aanbieding dus het beste klinkt...

12. XForce1

XForce1 Guest

Re: Re: Newbie

jezus, normaal worden zulke threads gelijk gesloten, wat is nu ineens de reden om zo behulpzaam te zijn????

13. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Newbie

Dawn is een girl die gaat gamen.
    Die zijn al bijzonder genoeg, want zeg nou zelf, hoeveel ken jij er?
    Ik weet er nu precies 2 op heel XBOXWORLD.
    Er mogen er best meer bij.

Dus......

14. XForce1

XForce1 Guest

wat is dat nou weer voor onzin, jullie zijn er toch om het forum te begeleiden??
    Vind sowieso dat mods hier veel te streng optreden, maar doe het dan ieder geval wel consequent, en niet bij een dame ineens poeslief doen.
    Ken trouwens genoeg vrouwen, heb er een stuk of 5 in mijn list staan

15. XForce1

XForce1 Guest

en wie zegt dat Dawn trouwens een dame is????

16. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg ik, omdat ik dat weet.
    En nu graag ophouden...op-topic verder praten hier of niet meer in deze thread posten ja.

:cool:

17. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het is erg veel geduldeisend ja, ik persoonlijk speel het 1 keer in de week zodat ik me er 30 minuten goed op kan focussen om verder te komen.
    Maar wel een goede keuz, Fusion Frenzy raad ik aan om met je vrienden/vriendinnen bij een feestje of gezellig samenzijn te spelen, erg melig spel, vele malen beter dan Whacked.

18. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat in de trhead over "Xbox niet voor meisjes'" ofzo.

On-topic: Koop een simpele arcade racer ofzo want daar kunnen bijna alle mensen mee overweg en plezier aan beleven. Burnout vind ik wel geschikt.

19. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    /of-topic:
    hahaha een Newbie op xboxworld...
    en ook nog een meissie ook nog!

/on-topic:
    Kung fu chaos is een echte aanrader... lachen om met vrienden te spelen, verder lijkt me een vette racer ook wel lachuh, houdt mijn vriendin ook wel van!

8) Mazzel DaNoS

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is daar lollig aan???:confused:

Ik vond Splinter cell helemaal niet zo moeilijk trouwens, je moet gewoon altijd goed om je heen kijken en dan valt alles best mee. Maar dit is zeker een goed spel. En Buffy is vast ook wel een goede game voor jou.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina