1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Newbie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 12 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jouw was zou ik liever Kung Fu Chaos voor je zusje halen is zeker beter dan fuzion frenzy en voor de rest zou ik zeggen Halo, DOA3, splinter Cell, Indiana Jones, Buffy The Vampire Slayer, Rally Sport Challenge, Project Gotham Racing, Panzer Dragoon Orta, Moto GP.

Als je voordelig wil zijn zou ik hem bij Dixons halen, Xbox + Controler en drie games (rally Sport Challenge, DOA3, Amped) voor 210 Euro.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vraagje aan Dawn, heb je al eerder een console gehad of is dit de eerste, zo ja wat voor soort spellen had je erop of vond je leuk.
    Het is namelijk heel lastig spellen adviseren als je niet weet wat voor Genre iemand leuk vind..
    Als dit de eerste console is en je heb verder nooit veel games (any system) gespeeld zou ik niet al te veel games in het begin kopen, als ik jou was zou ik dan reviews doornemen en de spellen met hoogste notering die jou het meeste aanspreken gewoon uitproberen in een winkel/huren of eventueel van iemand lenen. Voor je het weet heb je anders een zooi spellen staan die je eigenlijk niet leuk vind

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nemesis heeft hier groot gelijk in. Neem Halo, als je niet van First Person Shooters houd, zal je Halo ook niks vinden. En zo kun je een hele lijst opnoemen. Ik kan je wel voor ieder genre een aanrader geven

First Person Shooter: Halo, Unreal Championship
    Stealth: Splinter Cell
    Racing: Project Gotham Racing, Sega GT 2002, Racing Evoluzione
    Rollplaying game: Morrowind
    Voetbal: Fifa 2003
    Platform: Blinx the timesweeper, Vexx

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

4. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vroeger op de PC altijd Tomb Raider en dat soort dingen. Mij lijken Splinter Cell en Indiana Jones wel wat, dus die koop ik denk ik als eerste.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je vroeger Tomb Raider speelde vind je Indian Jones vast vet. Tomb Raider is namelijk van de Indiana Jones films afgeleid. (zoals in XBM stond: de terugkeer van de echte Tomb Raider)

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sowieso wat klassiekers aanschaffen. Maakt niet uit welke genre je leuk vind, er zijn overal al een goede games uit gekomen.
    Deze 'classics' zijn in de winkel erg goedkoop en anders kun je altijd even hier een kijkje nemen. Ze liggen daar zo'n beetje voor het oprapen.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Als je Tomb Raider leuk vond zal je haast wel zeker Indiana Jones ook leuk vinden..
    Splinter Cell is ook gewoon een erg goede titel..
    Voor de rest zou ik gewoon naar een winkel gaan waar je spellen een beetje kan uitproberen.. Of in ieder geval een winkel waar ze niet moeilijk doen met ruilen.. En voor specifieke spellen info zijn er ook veel threads hier te vinden en reviews.. veel lezen ;) maar het is het vaak wel waard

8. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een tip.
    -Koop 2e hands spellen of classics
    - Ruil spllen die je toch niet speelt.
    -Vraag bij elke situatie een spel cadeau. Zoals: Mam ik had een 2 voor duits, dat komt omdat ik RTCW nog niet heb want in dat spel wordt duits gesproken. ;)

Alle aanbiedingen staan in de desbetreffende threads en hou Xbazar in de gaten.

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  9. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    Halo scoren. dat is namelijk een must voor alle xbox owners en racing evoluzione is ook vet gaaf. maar dat is mijn mening. THPS 4 ook trouwens

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    racing evo zou ik 2 keer over nadenken voordat je die koopt...spel wordt zwaar geteisterd door een slechte AI
    grafisch is het een geweldige game, but looks aint evrything ya know

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    en amped, een must have voor iedereen die denkt enige frustraties te kunne weerstaan! Reken maar dat je af en toe flink zal zitten vloeken, maar dat je zoooooo blij bent als je die KLOTE pro dan eindelijk hebt gehaald. In andere woorden: een heeeeeel goed spel dus :p

12. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Newbie

[offtopic]
    Als je het mij vraagt is een reactie als deze gewoon pure (geslachts)discriminatie. Er zijn nl. genoeg mannelijke nieuwelingen geweest met soortgelijke vragen en die worden dan direct doorverwezen naar alle sticky-topics en de faq's met daar bovenop nog eens de oprot-opmerking dat ze eerst de faq's moeten doorlezen....

Dus dat er nu op een (voor mijn gevoel) vrij slijmerige manier iemand wordt geholpen, omdat het een dame zou zijn: als mod kan je zoiets gewoon niet verantwoorden. Iedereen zou hetzelfde behandeld moeten worden hier op het forum. Dame, of niet...

Ik heb niks tegen Dawn of zoiets: hoe meer mensen, hoe meer vreugd. Maar Toxic_Timmie kan dit t.o.v. de overige forum-members gewoon niet verantwoorden...

[ontopic]
    Splinter Cell is wel een heel ander soort spel dan Tombraider. Splinter Cell is heel erg gebaseerd op sluiptechnieken: het echte spionagewerk. Ik vond het zelf eerlijk gezegd ook wel een beetje moeilijk...
    Fuzion Frenzy kan ik alleen maar aanraden. Ik speel het redelijk vaak nog met wat vrienden van me: super... het is een spel dat niet snel verveelt, als je genoeg vrienden (of familieleden) hebt om het tegen te spelen...

13. huubmeilink

huubmeilink Guest

precies het tegenovergesteld van mij! ik vind amped echt bagger...wel keer leuk om te spelen maar voor de ( toen nog 70 euro ) is het jammer geld....

maar das mijn mening natuurlijk

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2003
  14. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1

Ja hoor, dat kan ik wel.
    En nu genoeg gelult hierover.
    Heb je klachten, mail het me persoonlijk of post het ergens anders in een andere thread.

15. mastapiece

mastapiece Guest

Re: Re: Newbie

/edit

laat maar

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2003
  16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb liever newbies dan kleinzerige zeikerds waarvan een keer een thread gesloten is en die daarom dus maar lekker in een thread waar het niet gebeurt gaan janken.

BANNEN DIE HAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. mastapiece

mastapiece Guest

k hou me mond wel weer..

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2003
  18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Yay! :+

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik maak hier een eind aan.

Ten eerste gaat dit topic een beetje de verkeerde richting op, en ten tweede zijn de meeste tips en aanbiedingen en dergelijke al wel gegeven. Dawn, ik hoop dat je genoeg informatie hebt om tot een goeie koop te komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina