Bron: www.nu.nl Goede zaak zeg, er is altijd een groep mensen die op de een of andere manier weer onder zijn of haar verplichtingen uit weet te komen. Wel erg jammer dat het ambtelijk apparaat weer extra taken krijgt. Net of hebben ze het bij de belastingdienst nooit druk. :{ Eigenlijk moeten ze de kosten die hiermee zijn gemoeid ook verhalen op de wanbetalers!
Ja opzich wel een goede zaak, maar ik denk dat je dit berichtje hier geplaatst heb omdat je bij de belastingdienst werkt ?
Belastingdienst is met veel meer bezig, (amateur-)voetbalclubs, mensen die (overwinteren/) wonen in het buitenland etc etc Trust me ze doen idd ontzettend veel, maar het is dan ook een bedrijf met 16miljoen klanten. Zijn zelfs nog met aanslagen bezig van 2003/2004.
ik wil niet lullig doen maar ik vind het wel een beetje dom om bij élk nieuwsbericht hier een thread voor te maken, ga dan naar het NOS forum ofzo ...
een hoop crap als je het mij vraagt, ze schilderen wan-betalers als criminelen af die niet "willen" betalen. Die mensen hebben een reden dat ze niet betalen, ze hebben gewoonweg geen geld meer. En waar komt dit door, door dit ongelooflijk dure land waarvoor ademen bijna een belasting voor betaald moet worden.
Shortbull, dat is maar een kleine groep die het niet kan betalen, het gros heeft er gewoon lak aan. En voor de geinteresseerden, dit gaat niet over kleine bedragen, in tegendeel
Idd, het gaat om personen die weigeren parkeerboetes te betalen. Op het journaal danet gaven ze een voorbeeld dat bijvoorbeeld iemand 50 parkeerboetes niet betaald heeft of zo iets. Nou die mogen ze best aanpakken.