1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben zelf iig een heel stuk enthousiaster over de Occulus Rift dan de consoles bij elkaar :+ Het idee om alleen al om een RPG als Skyrim te spelen in vol VR:D:D:D

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben te lui om er een topic over te maken. Volgens mij is er wel behoefte aan een algemene next-gen thread. PS4, OR, Xbox, Ouya etc

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ouya lijkt ook al een tijdje dood qua nieuws / info / games, of ligt dat aan mij.

Een specifieke next-gen Xbox draadje kan best. Dit is een beetje alle next-gens draadje. :+

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    We hebben nu al een next-gen Xbox topic (dit topic) en een apart PS4 topic (in het Playstation gedeelte). Dat werkt prima en imo ook overzichtelijker dan alles in 1 topic te stoppen.

Dingen zoals Oculus zouden denk ik beter in een apart topic besproken worden.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Noem het gewoon "Next Gen Rumours & Facts" en all is good. :)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die Occulus Rift lijkt me echt gaaf, maar ik betwijfel of we het anytime soon gaan zien voor de consoles. Het lijstje van games die het ding ondersteunen, afgezien van Hawken zijn nou ook niet echt heel speciaal.

Ik zou een first person horror game met dat ding op echt geweldig vinden, maar ook extreem eng denk ik. Denk niet dat third person games er echt mee zouden werken he? Afwachten maar, ben benieuwd of we support voor dit ding gaan zien voor next-gen consoles uiteindelijk.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De OR is ook gewoon een scherm ;) lijkt me dat we er alles op afkunnen afspelen, zelfs 3D films.

Zit zelf te hopen dat we uiteindelijk dit ding gewoon aan onze nieuwe console kunnen knopen en er alles op kunnen draaien. Met of zonder VR ondersteuning.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou echt tof zijn. Maar begin dit jaar had iemand van de OR in een interview gezegd dat het nog niet klaar is voor AAA games.

Something else....

http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=13926396&postcount=8457
    http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=13926398&postcount=8459

Hier bespreken mensen de grote mogelijkheid dat je straks Durango games op Windows 8 pc's zou kunnen spelen. Dat zou natuurlijk voor de PC gamers fantastisch nieuws zijn. Nieuwe Halo is uit? Hoppa...je kunt hem ook op PC doen. Dat zou echt een slimme zet zijn van MS.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dan valt het hele nut van een console in het water dat zie ik ze echt niet doen, wie koopt er dan nog een Xbox als je dan net zo goed je pc/laptop op de tv kan aansluiten en met je Xbox controller kan besturen. Games als Halo, Gears, Forza blijven wel exclusief denk ik anders is er geen enkele reden meer om een Xbox te kopen voor de gaming, want dan kan je ook gewoon vanaf je bank gaan zitten gamen met de controller. Of ze moeten de Kinect wel erg hoog hebben zitten en denken dat mensen daar een Xbox voor gaan kopen.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja volledige VR, maar niet gewoon als (3D) scherm gebruiken.

Je gaat ervan uit dat ze graag Xboxen verkopen maar ze maken alleen maar verlies op die dingen, het is juist heel slim om het ook op Win8 te laten draaien. Zo verkopen ze meer licensies en creëren ze extra concurrentie voor Sony & Apple omdat je dan toch sneller een Xbox/Win8 PC gaat halen etc.

Vraag is natuurlijk hoe dat gaat werken in Multiplayer FPS games, waarschijnlijk gewoon gescheiden servers.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg slim inderdaad. En sowieso...ik heb geen laptop of pc hier staan die dat soort games kunnen draaien hoor en ik ben ook niet van plan een te halen. Er zijn genoeg PC gamers die dolgraag Halo 4 zouden willen doen.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, MS post dit op FB met de vraag wie deze allemaal had... zal vast niks betekenen. :9

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tuurlijk verkopen ze graag Xboxen waarom denk je dat er zo'n strijd is anders tussen Nintendo, Sony en Microsoft. Dat ze er in de eerste instantie verlies op maken verdient zich later met services wel weer terug. Ik heb het dan nog niet eens gehad over het feit dat games op de pc massaal geript worden, maar goed als we naar een tijdperk toe gaan waar alles drm wordt ja dan zou het best een goede keuze zijn ja.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haahha oh man, wat is dat ding toch vreselijk lomp he. Mijn god. We gingen snel over naar die Logitech controller toen. Volgens mij was het Logitech iig.

Vrij oud alweer...was al gepost ook een tijdje terug :D

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Fuckzooi :mad:

21 mei is de nieuwe datum zegt ie!

Maar opzich geen slecht idee i guess...als ze dit 26 mei houden, dan kan de hype amper minderen..en dan is de E3 er alweer. Wel lollig dat er uberhaupt ook maar iets was bevestigd in the first place.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Thurrott

Wel slim....want het is drie weken voor de E3 dus, in die drie weken zal er eenshitload aan MS en Sony nieuws blijven komen in het nieuws. Dan krijgen we E3, en na de E3 dat Build gebeuren nog waar ook zeker wel nieuws vandaan zal komen.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg rond 12 Mei. Dan is het precies 8 jaar later.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Microsoft kennende willen ze niet zo'n slappe show neerzetten als wat Sony gedaan heeft. Die willen de boel groots aankondigen.

Op NeoGAF en TeamXBOX praten ze nog steeds over systeemspecificaties van 1,5 jaar oud. Telkens datzelfde geneuzel over het feit dat er niks veranderd is ... kan me er heel weinig bij voorstellen.

Microsoft laat nu merken niet onder de indruk te zijn. Geen gehaast, gestress of wat dan ook. Ze nemen er de tijd voor ... en terecht :)

Ik wacht rustig af. Staat zat nieuwe zooi voor de deur waar we nog niks van af weten.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja je wordt echt gek van de negativiteit en getrol op NeoGAF. De redenen die ze daar te plekken bedenken voor dit 'uitstel' zijn te lachwekkend voor woorden. Op TeamXbox is het nu weer wat beter, nu de meest irritante trollen zijn gebanned. Er was gewoon serieus een dude gisteren die in zijn signature een gefabriceerde quote van Irrational's Ken Levine had staan waarin het erop neer kwam dat het verschil tussen 2005 en nu voor MS zo idioot groot is dat traditionele gamers bang moesten worden en zij als bedrijf konden niet anders dan alleen nog support voor Sony bieden...LMAO!

Hoe dan ook...de man die de tweet brengt over de nieuwe Xbox Event datum heeft gereageerd op een dude die zegt 'it's not going to be a good year if rumors are true' waarop hij zei dat hij zich niet bewust is van rumors en dat hij alleen maar goede dingen weet en heeft gehoord over Durango. En hij weet meer dan....zo'n beetje iedereen...behalve MS ;).

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat de documenten 1.5 jaar oud zijn wil niet zeggen dat ze out-dated zijn. De documenten konden een soort van ToBe plan zijn en daarnaast is de huidige GPU architectuur van AMD, waarop Durango en PS4 gebaseerd zijn ook een anderhalf jaar oud.

Ze zullen er zeker niet ineens een next-gen GPU van AMD meer insteken. Die dingen kosten teveel, verbruiken teveel en worden te warm. Ook zou het heel de opbouw van al de rest (CPU, koeling, ...) moeten wijzigen. Enigste dat ik zie gebeuren is dat MS er ook 8GB van maakt en de kloksnelheden wat omhoog gooit. Maar een wijziging aan de architectuur zie ik persoonlijk echt niet meer gebeuren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina