1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en dan met kinect ;)

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356

kwam deze nog tegen weet niet of het al gepost was.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als dit waar is wordt het denk ik een soort van Streaming games? In zo,n kastje lijkt mij geen "echte"hardware te kunnen!

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    De helft daarvan is sowieso nep, allemaal verschillende fonts.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze is echt (low-end model)

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Van mij mag het, gewoon het kastje uitbrengen voor 100 euro de games online, volgens mij gaat dit lopen als een tierelier, de hardware wordt vanaf servers geregeld (dus altijd het beste!)
    Natuurlijk is het een nadeel je moet altijd online zijn.. Ik vind dat niet erg!

(Eigenlijk snap ik ook niet goed waarom onlive mislukt is! Ik vond het een super idee)

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Als je nou een uur met die reactie had gewacht.. ;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+ ja maar dan werkt mijn 1 april grap niet O-)

Maar als ik mag voorspellen- komen er 3 types:

1 xbox infinity (low-end) - casual/home console -alleen downloadable games- entertainment (150 euro)
    2 Xbox infinity (mid-range) - kinect 2.0/ home console - xbla/gaming/kinect (slim zonder hdd) (300)
    3 xbox infinity (gamer) - kinect 2.0 met HDD (450)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :thumbs:

Vond dit ook wel een intressante vid:

[yt]A78Dnq4InZ0[/yt]

Zo stoked voor dit :D zit er over te denken om die devkit te bestellen maar ben vooralsnog slim genoeg om niet 300 euro eraan uit te geven als er een betere consumer versie uit gaat komen :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-watch-bf4-at-60fps

1080p60fps downloadable versie van de BF4 trailer

Ja , het draait op PC maar toch even leuk om op je TV te bekijken

hopelijk geeft dit een beetje een indruk van wat de next-gen ook moet gaan kunnen

het ziet er op je tv in 108- en op 60 frames in ieder geval geweldig uit. Een youtube filmpje doet echt geen recht meer aan next-gen trailers

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is ook een beetje wat ik denk, hoewel ik denk dat er maar twee versies komen.

De mediaversie, die vooral in de Cloud werkt, goedkoop is en vooral apps en arcade games ondersteunt.
    De game versie, die vooral voor gaming bedoeld is.

En dan eventueel een versie die alles combineert, de ultra.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de infinity + 1 :+

doe mij die maar

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Mooi filmpje over de bullshit die verteld word door developers on stage.
    skip naar 5:00 dan begint het.

Ik ben benieuwd, hoeveel gelul we gaan zien bij de toekomstige xbox presentation en andere e3 presentatie's,

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop dat ze geleerd hebben en niet opnieuw met een versie zonder HD komen (geheugenkaartjes). Zou dan eerder denken aan een versie met kleine HDD en een met grote HDD. Zeker als ze steeds meer met DLC willen doen, zullen ze wel een HDD erin moeten hebben.
    Dan kan het nog met en zonder Kinect. Wordt het belangrijk voor ze, dan moeten ze het erin stoppen (niet iedereen is bereid om dat los te kopen, zo ook met HD-DVD). Is het net als nu niet zo belangrijk, dan kun je een bundel met en zonder hebben, maar goed, dan zal Kinect nooit echt groots worden (wat ze wellicht ook niet willen).

Daarnaast denk ik dat de prijzen stuk hoger zijn dan 150/300/450. Sowieso is 150 meer voor een HDD al niet reëel. Te veel versies lijkt me ook geen goed plan, kom je later enkel mee in de problemen of teleurstellingen.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom zou de gaming versie niet alles combineren?

Misschien naam technisch / marketing wise niet handing.

150,- voor een HDD zou pas reëel zijn als het een SSD is. (van 250 gig++ please)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk als er meerdere veries gaan komen dat de duurste niet meer dan 400 of 450 euro gaat kosten. Duurder kan gewoon niet meer in deze tijd en 600 toentertijd voor de PS3 was al insane en veel mensen hebben hem daarom ook niet gekocht gelijk of hebben toch voor een 360 gekozen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hangt ervan af wat je krijgt voor je geld toch.

Zolang het maar waar voor je geld is in verhouding tot de andere SKU's en de concurrentie

Als er naast de 'gamer' versie nog een duurdere versie uitkomt met bijv (zomaar even wat onzinnige dingen of the top of my head) een extra controller, grotere HDD, een jaar xbox live etc etc dan wil ik daar best meer voor betalen dan 450

Liever in 1 keer helemaal klaar dan een zo kaal mogelijke SKU voor zo weinig mogelijk geld kopen en dan er nog van alles los bij moeten kopen

Dat is vaak met een nieuwe console zo. Je moet er altijd nog extra accesoires e.d bij hebben

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal goed kunnen maar veel mensen hebben toch wel een prijs in hun hoofd die ze dan willen betalen. De duurdere versies van de 360 verkocht ik altijd en de goedkope bijna niet en bij de PS3 kochten 9 van de 10 mensen de 20gig versie (ik werkte toen in een gamewinkel) en dat was in een tijd zonder crisis. Ook al komt de PS4 met extra controllers etc maar is dan nog steeds 600 of iets duurder zal die niet echt verkocht gaan worden. De lijn van veel klanten ligt denk ik toch max 500 euro voor de console en misschien extra controller.

Maar wel zullen zien hoe Sony en MS hoe console fabriceren. Als ik zo de geruchten lees is de nieuwe Xbox een klein beetje minder sterk dan de PS4 maar kan er aardig wat verschil in de prijs zitten en de massa kijkt toch wel naar de portemonnee. :)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina