1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kennelijk gooit MS overal streepjes op: Link

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dit al prima. :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, zou het net posten. Dat vind ik ook zeker geen slecht iets. 360 controller is prima zoals hij is, niets meer aan doen

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ietsje meer grip zou fijn zijn.

Misschien rubberen grip, dat het net wat luxer aanvoelt.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    SSD zou leuk zijn maar hoeft niet eens persé van mij. Maar ik hoop toch echt dat het ruim meer wordt dan 250 gig. Ik heb nu de 320 gig en die zit al weer bijna vol. (ok, ik kan er een paar on demand en installed games af mieteren)
    Laat ze gewoon lekker een 500 gig of meer erin donderen. Als ze met een 1TB versie komen zou ik het helemaal geweldig vinden. Tenminste als de prijzen een beetje normaal zijn. En niet M$ upscaled omdat het buitenkantje anders is.

De controller is zeker al goed, alleen zijn er ook punten die verbeterd kunnen worden. Vierpuntstoets is wel de meest duidelijke. Response van de buttons zou ook iets beter kunnen. En na ervaring met de Onza TE (prut bouw kwaliteit overigens) weerstand verstelbare sticks standaard zou ik zelf geweldig vinden. Maar ik betwijfel ten zeerste dat ze dat zouden doen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    weerstand verstelbare sticks zijn wel wat kwetsbaarder. Vind dat echt een feature voor de meer custom controllers

D-pad mag uiteraard beter, maar dat weten ze vast wel want dat is zo'n beetje het enige consequente kritiekpunt op de huidige controller

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat was ook één van de problemen van de Onza, dat die sticks na vrij korte tijd niet meer goed werkten. Maar, dat ding had ook verre van de bouwkwaliteit van de standaard 360 controller. Wat dat betreft zou ik wel benieuwd zijn hoe goed ze zouden werken op een nieuwe MS controller. Goed, dit was ook meer iets wat mij wel leuk leek.

Ja de d-pad MOET gewoon beter. Dat ding is echt een drama in elke fighting game of spel wat er maar een beetje meer gebruik van maakt dan iets snel-selecteren.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    d-pad is gewoon niet bruikbaar voor fighting games imho

maar als ik eerlijk ben zijn de buttons daar ook niet geweldig voor

fighting games vind ik dan ook nog wel een genre waar ik wel van snap dat ik daar misschien beter een speciale pad voor kan halen

heb zelf 2 van die streetfighter pads en die zijn voor elke fighting game prima, maar zo'n d-pad en die button layout in de normale controller verwerken gaat helaas nooit lukken

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.vg247.com/2013/04/03/nex...ompelling-device-says-gamestop-boss/#comments

Dit zegt op zich niet super veel...ik bedoel alsof Gamestop het gaat afkraken als het een mindere machine is. Maar geeft Gamestop niet heel veel om dat used games gebeuren? Dat lijkt me dit goed nieuws.

Goed om te lezen over de controller, ding is vrijwel perfect as it is. Heel goed als ze geen copycat gaan spelen met extra touchscreen grapjes en troep.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk heeft die gehoord van MS dat er niks waar is van de used games geruchten.
    En is die gewoon nu happy. :+

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe Xbox lijkt veel op de PS4: linkje (in grote lijnen)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel MS nieuws de laatste dagen. Hmm.
    Ja zullen idd wel op elkaar lijken. Gaat weer leuk worden met de fanboys denk ik. Elkaar proberen te overtuigen van de kleine verschillen. :+

Wat bedoelen ze hier mee?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed wat ze zeggen, maar de vraag blijft of ze in alle opzichten bedoelen dat ie vrijwel hetzelfde is.

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Per maand betalen alsof het een tv abonnement is denk ik.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd hoe relevant dit voor ons gaat zijn. Met de 360 hebben ze ons ook aardig in de kou laten staan qua services en tv shit, niet dat ik het erg vind :)

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Naar verhouding betalen wij ook veelste veel. Als
    Je kijkt wat wij voor ons geld krijgen em wat mensen in de US krijgen klopt het niet helemaal.

Het lijkt erop alsof ze verschillende pakketten gaan invoeren. Een puur online game pakket voor 5 euro per maand. Een game+ pakket met share functies voor 7,50 en een totaal pakket met games en muziek voor 10 euro.

Ik lul maar wat natuurlijk, maar zoiets lijkt me totaal niet gek.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou fantastisch zijn indedaad :)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien dat de UPC mediabox het huis uit kan en we die vervangen met de nieuwe Xbox.

19. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uiteindelijk is het de bedoeling dat de xbox alles vervangt. Muziek tv en de rest. Dat proberrt playstation natuulijk ook.

Maar waten krijgen mensen in de US meer dan wij dan? Wij hebben toch dezelfde sales enso?

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nog een vet VR filmpje dan :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina