1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    We zullen zien, vind die reacties op twitter best wel stom eigenlijk. Erg kort door de bocht en niet rekening houdend met de rest van de mensen, ma'ja dat is Twitter.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, stel dat 99% een fatsoenlijke verbinding heeft en dat always-online/-connected voordelen kan hebben, dan nog vind ik niet dat je er beperkingen aan moet hangen. Waarom zou een netjes gekochte game bijvoorbeeld een trial moeten zijn op het moment dat je geen connectie hebt? Bij de gedachte alleen al zou ik er niet happy mee zijn.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rare gast die Orthy. Heeft wel een beetje gelijk maar doet nu kinderachtig. :)

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het is meer de manier waarop hij het brengt.

Om op deze manier je punt te maken, tsja...

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen als je zo je punt wilt maken neemt niemand je serieus idd.
    "why do i want to live there" was wel de druppel voor mij. :p

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat tekent de arrogantie van die mensen. Je mist een hele grote doelgroep als je een console op de markt brengt die alleen werkt als je online bent. Daar kunnen we uren over discussieren, maar het is gewoon zo. Er zijn miljoenen mensen die met hun console nooit online zijn. Een deel kan dat gewoon niet en een deel wil dat niet. Ik hoor bij die laatste groep. Mijn consoles staan tegenwoordig op zolder, mijn Wifi daar is niet stabiel genoeg om online te gamen. Aangezien ik ook niet meer online game, heb ik alles naar boven verhuist. Ik ga echt geen kabeltjes lopen trekken of alles weer beneden neerzetten omdat MS graag wil dat ik altijd online ben.

Ik heb ook regelmatig storingen (UPC Horizonbox, nuff said), waardoor ik soms uren geen internet heb. Gebeurt niet veel, maar toch wel elke maand. En dan zou ik dus niet kunnen gamen?

Op marketingvlak snap ik het ook niet. Ze kiezen ervoor om een doelgroep te negeren, terwijl dat volkomen onnodig is. Ik ga 100% voor de PS4 en laat de Xbox voor wat het is. En met mij zullen er echt wel meer zijn en dat hebben ze aan zichzelf en hun arrogantie te danken. Als je een console uitbrengt dan wil je toch een zo groot mogelijke groep bereiken?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga MS nog niet beoordelen eigenlijk. Die gast is een beetje arrogant en irritant maar ja het blijft een persoon en het is Twitter.

Ben het wel een beetje met Heroic eens. Ik zit zelf ook in de Marketing en snap wel wat MS wil doen en het kan wel werken later in de console cyclus. Maar de vraag is hoeveel mensen verlies je nu bij de release en hoeveel win je terug later en hoeveel kan je uit "always online" halen qua inkomsten in de komende 10 jaar. MS zal heus wel wat knappe koppen aan de tafel hebben die dat precies kunnen uitrekenen.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik snap de bedoeling wel. Ze willen meer inkomsten halen uit 'core' spelers. Maar dan nog begrijp ik niet waarom ze de mogelijkheid niet behouden om ook de offline spelers te bedienen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk die account _O_.

Ik mag toch hopen dat de nieuwe Xbox een offline modus krijgt, al vind ik m'n pc best wel waardeloos als ik geen internet heb.

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat je een deel van de markt mist, maar het zou best kunnen dat MS bereid is dat deel op te offeren (zie anders mijn post op de vorige pagina). Heeft niks met arrogante te maken, maar met hoe ze het product positioneren.

Like I said, door de focus te leggen bij het klantenbestand verticaal uit te breiden (je klantenbestand verdiepen ipv verbreden) kan het meer winst opleveren.

Ik durf te garanderen dat het aantal verloren kopers ook wel meevalt, de mensen die er over zeuren op fora zijn over het algemeen de hardcore.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik durf te beweren dat die groep weleens groter zou kunnen zijn dan jij denkt 8)

Ik snap je verhaal prima, maar het klopt niet. Het buitensluiten van de offline spelers heeft totaal geen nut. Je krijgt er niet meer hardcore spelers van als het niet mogelijk is om offline je games te kunnen spelen en je kunt de hardcore spelers precies hetzelfde bieden als dat ze nu willen doen. Ik kan me niet voorstellen dat MS hun klantenbestand niet of uberhaupt minder zou kunnen verdiepen omdat het mogelijk is om offline ook te spelen.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De vraag is natuurlijk ook, of de Kinect doelgroep klaar is voor een online-only Xbox.

Ik neem aan dat de Kinect doelgroep ong hetzelfde is als de casual Wii speler, de meeste mensen gebruiken de Wii niet eens met internet.

Zou het in dat opzicht dan wel verstandig zijn? Ligt hem natuurlijk ook aan hoe ze de console gaan promoten.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan zit je er denk ik wel naast. Het aantal afhakers onder de mensen die WEL een verbinding hebben valt wellicht mee maar er zijn:

a) heel veel mensen die überhaupt geen internet hebben

http://www.internetworldstats.com/stats.htm

b) op dit moment heel veel 360's die nooit het internet op gaan (27% niet)

http://www.gamasutra.com/view/news/28058/Study_PS3_Has_Highest_Percentage_Of_Connected_Consoles.php

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over dat 2e punt kan je wel dit zeggen. :)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Bovendien zouden het ook mensen mét een internetverbinding afschrikken, als dit er door zou komen zouden ze mij, in ieder geval in het begin, afschrikken. Ik wil niet dat iemand bepaald of ik online of offline ben, daar hebben zij niks mee nodig.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp nog steeds niet het punt dat je persé online zou moeten zijn om te gamen, wat zou MS' doen hiermee zijn dan?

Zou wel extreem triest zijn..zit je lekker Fallout 4 te doen bijvoorbeeld en ineens uit het niets gebeurd er iets met je verbinding....bam...Xbox gaat terug naar Dashboard. Nah ik zie dit niet gebeuren, zeker omdat de concurrent dit ook niet doet.

Hoe dan ook zou MS er wel verstandig aan doen om wat meer duidelijkheid te geven nu hierover.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Ach, het maakt niet uit of ze het nu bekend maken of later. Iedereen wacht toch nog wel af tot de officiële bekendmaking en dan gaan ze beslissen of ze voor de PS4 of Durango gaan.

Ik denk zelf dat ze er niet voor kiezen omdat het gewoon onzin is, ik zie de meerwaarde er ook niet van in.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Sure hope so man, want als je kijkt naar de shitstorm die het online al opgeleverd heeft...damn. Is die dude nou ook al zijn baan kwijt dan? Want Aaron Greenberg zegt hem dus niet te kennen....

Sowieso vraag ik me af of dat hele always online gebeuren niet totaal verkeerd wordt begrepen? Weet je nog die gelekte documenten van vorige maand? Stond ook zoiets in, NeoGAF maakte er gelijk van dat je niet kon gamen als je offline was, echter stond dat nergens in die docs.

Oh hier, alles wat er tot nu toe is voorgevallen:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=52749435&postcount=3364

En dit denk ik dus ook

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=52758441&postcount=4225

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina