1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nah, dit is gewoon een standaard antwoord van het bedrijf. Het komt nogal onprofessioneel over om te zeggen 'deal with it'. Dat wil nog niet zeggen dat ze het er niet mee eens zijn. Ze zijn het alleen niet eens met dat je het er maar mee moet doen. Het gaat er hun gewoon om of het ze wat oplevert. ;)

EDIT: inderdaad over die set-top box. Microsoft heeft al gezegd dat ze van de merknaam Xbox een multimedia platform willen maken ongeacht de hardware. Dat bepaalde media dan andere hardware vereist (core games een gameconsole en casual games en films een set-top box) boeit niet.

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag net deze gif...en realiseerde me pas toen hoe uitermate triest het zou zijn als ze dit wel zouden doorzetten, kan toch gewoon niet? :

Hoeft niet te gebeuren..maar het zou maar gebeuren tijdens een fucking cool online potje vechten/schieten/voetbal, etc.

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Of gewoon met zen allen op de bank. Met party games zal het dan toch meer zoiets zijn van "WTF is this shit?!" en dan gaat die console de deur uit en wordt er een console gepakt die wel party gaming zonder verbinding ondersteund. ;)

Geloof me. Als je met een groep gamers in een ruimte zit en iets werkt niet waardoor je niet kunt gamen dan overleeft die console de avond niet. :lol:

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0

Maakt niks uit, als je connectie uitvalt onder een online potje word je hoe dan ook toch wel gedisconnect omdat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Heeft niks te maken met of de nieuwe Xbox een online verpichting krijgt, dus wat je zegt is niet logisch. ;)

Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad, als je toch al online speelt maakt dat geen moer uit. Maar ik speel ook zat split screen COD en Halo met een maat en dan zou het wel gaar zijn.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerlijk gezegd kan ik me persoonlijk niet meer herinneren wanneer ik op me Xbox heb gespeeld ik in niet ingelogd was op me XBL. Desalniettemin hoop ik dat het niet gaat gebeuren. De grootste markt voor MS is nog steeds US. Het land idd waar Gamestop groot is mbt used games, niet iedereen prima internet heeft met veel lege gebieden en ook college ruimtes waar geen internet is toegestaan maar wel iedereen komt on potjes NHL, Madden en NBA te spelen tegen elkaar.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee ok daar heb je een punt, maar het zou ook gebeuren tijdens singleplayer games en apps en dat is echt een gigantische fail!

Een hoop mensen op andere fora zeggen dat er toch echt wel iets waar van moet zijn, want waarom zegt MS gewoon niet dat er simpelweg niets van waar is? Ze lopen eromheen te draaien, dus ze zullen het wellicht wel degelijk van plan zijn...aldus wat men zegt. Ik blijf erbij dat dit niet gaat gebeuren.

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn idee heb je nogal een tunnelvisie betreft Microsoft omdat je niet wilt dat de volgende Xbox een verplichte connectie vereist. Vat het niet verkeerd op.

Ze draaien nergens om heen. Er bestaat (zogenaamd) voor Microsoft nog geen nieuwe Xbox dus doen ze er ook nog geen uitspraken over tot hij is aangekondigd. Zo werkt het in de marketingwereld meestal. Juist ingaan op dit soort zaken is slecht voor hun imago.

Sowieso tegen de tijd dat de nieuwe Xbox lanceert is iedereen dit hele gebeuren al lang weer vergeten.

Als Microsoft en publishers meer omzet maken door tweedehands games te blokkeren dan interesseert het ze echt niet of GameStop er van ten onder gaat. Laatste twee punten heb je wel gelijk in.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is geen dealbreaker voor mij en als ze met toffe exclusives komen, kom ik er wel overheen. Maar ik zou het wel een hele trieste ontwikkeling vinden en ik zie het gewoonweg niet gebeuren vanwege verschillende redenen. Maar we moeten het afwachten...

Of toch echt wel waar en dit is het begin?

RUMOR - Watch Dogs, Assassin's Creed IV to require online connection?

http://regator.com/p/259907268/rumor_-_watch_dogs_assassins_creed_iv_to/

http://digibutter.nerr.biz/topics/2...sassins-creed-iv-to-require-online-connection

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Watchdogs gaat toch eigenlijk ook een MP game worden?
    En komt ook op de PS4 uit.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AC4 is misschien gewoon registreren ofzo. Bij AC3 moest je toch ook 1 keer inloggen of zoiets bij Uplay anders kwam je niet verder?
    Dus dat kan ook "require online connection" zijn. :)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja inderdaad...helaas wel man. Vind wel dat MS echt te ver aan het gaan is dan en ik vraag me af hoe het er uiteindelijk uit gaat zien voor ze.

De vraag blijft wel wat voor soort 'always online' het is. Worden je games afgesloten wanneer je connectie er ineens uitligt..of dat niet...

Hoe dan ook begint de PS4 voor vele gamers er veel interessanter uit te zien door dit soort berichten. Ik begrijp dan ook echt niet wtf MS bezielt als ze dit serieus gaan doorzetten. Doe gewoon zoals Sony, doe niet zo moeilijk weet je....maar ja.

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het blijven nog altijd speculaties. En wie weet verrast MS je wel met een altijd onlinefunctionaliteit die je meer dan de moeite waard vindt :)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kan mij toch echt niet voorstellen dat je uit een SP game wordt gegooid als je verbinding een kleine hick up heeft, dat kunnen ze gewoon niet maken. Zie het wel gebeuren dat je voor je een game opstart even online verbinding maken om te zien of de game bij je console hoort (als er geen 2de hands games mogen worden gespeeld) en of de game niet illegaal gekopieerd is. Het eerste zou voor mij een dealbreaker zijn het tweede zou ik dan weer geen probleem vinden

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij is het weer andersom eigenlijk. Als ik moet kiezen vind ik geen used games erger. :)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doelde eigenlijk niet op de used games. Zou het niet erg vinden als er een online check bij het opstarten is maar wel als je altijd online moet zijn en het dan ook betekend dat je uit een SP game gegooid kunt worden of het gaat laggen.

Used games boeit mij eigenlijk niet, koop zelf nooit 2de hands games en verkoop mijn oude games ook nooit. Het zou alleen wat raar zijn dat je niet even een vriend een game zou kunnen lenen

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    En wat als de support eindigt van die console. Is dan je hele collectie geen zak meer waard omdat je niet kunt inloggen? Dan wordt het dus een vorm van huren onder de term "kopen".

Kortom, je hebt geen garantie dat die servers voor altijd beschikbaar zijn. De opmerking van die MS medewerker op Twitter dat het net als je elektrische aansluiting is en je ook niet kan gamen als de stroom uitvalt slaat dus nergens op. Elektriciteit is zo goed als voor altijd beschikbaar. Die servers niet en gaan er een keer uit zodra de volgende xbox er is. En er is geen garantie dat ze dan always online eruit halen.

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ook, het niet meer kunnen uitlenen van games en geen 2ehands games kunnen kopen zou ik erger vinden

maar dan nog, als mn ziggo eruit ligt wil ik ook gewoon kunnen gamen dis wat mij betreft mogen ze beide in hun reet steken :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina