1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Daar zeg je ook wat. Maar er waren misschien plannen dat dit de laatste MS console zou zijn toch? Hoe dan ook..er zijn gewoonweg teveel nadelen en rare dingen, dat het gewoon echt niet kan dat MS voor zo'n manier gaat kiezen. Iedereen die internet heeft hoeft dan gewoon net zo goed de Xbox 3 niet te halen.

Die Mr Lake klinkt wel als een rare gast trouwens..meer een troll, nu ineens zegt ie dat het een gerucht is en nog meer...niet erg geloofwaardig.

http://forum.teamxbox.com/showpost.php?p=13931198&postcount=9236

https://twitter.com/tomwarren/status/320508592929271808

Tom Warren
    ‏@tomwarren
    Don't forget that the Windows 8 kernel powers the next Xbox (Durango) so you'll get quick boot, connected standby and other improvements

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, er is voldoende reden dat Microsoft hier misschien wel voor kiest. Het feit dat jij het als nadelen beschouwt betekent niet dat Microsoft dat vindt.

Klopt, er is een aanzienbare kans aanwezig dat de games het misschien over ~10 jaar niet meer doen. Microsoft interesseert dat niet en de gemiddelde consument weet het niet.

Bij PC games is dit al jaren zo.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    MS kan zoveel vinden, maar ik verwacht dat een grote groep mensen gewoon bye bye Xbox zegt als ze dit wel zouden flikken en MS weet dat ook. Ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Maar ja...we kunnen er over door blijven gaan, we moeten maar gewoon wachten tot 21 mei.

Het leuke is, is dat er volgens mij tot nu toe maar één gerucht is geweest dat dit always online betekent dat je nooit kan gamen offline. Maar verder zijn het vooral de lui op NeoGAF die conclusies trekken en echt alleen maar de negatieve. Maar volgens mij zijn er verschillende manieren van always online.

Laatst bewerkt: 6 apr 2013
  4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Komt gewoon neer op arrogantie. Microsoft ramt dit er wel even doorheen. Zo denken ze gewoon. Die gamertjes willen toch hun Halo of Fabeltje spelen, dus hebben ze even pech. Nu vind ik persoonlijk dat hele online gebeuren ook niet eens zo heel erg en verwacht ik ook niet veel feitelijke problemen daarmee (in ieder geval niet in Nederland en andere westerse landen) als ze het een beetje gebruiksvriendelijk aankleden. Dat andere, met het belemmeren van tweedehands verkoop, vind ik dan wel weer compleet debiel. Ik vind het een te grote inbreuk op je eigendomsrecht. Als ik dat ding wil verkopen dan doe ik verdomme lekker. Op deze manier daar een stokje voor steken is gewoon debiel. Nu is het niet eens zo dat ik überhaupt nog echt tweedehands games koop/verkoop (laatste keer dat ik actief was in de xbazaar was nog ruim voor die trustlist) maar het principe stuit me tegen de borst. Verder heb je dan ook inderdaad problemen met uitlenen aan vrienden en dat doe ik nou weer wel.

Maar ja, gaat dit ervoor zorgen dat ik deze console niet koop? Denk het niet. Tenzij Sony met een Halo-achtige shooter komt (dat speel ik nu eenmaal het meest op de 360) en - minstens zo belangrijk - met een fijnere controller komt. Van die PS controllers krijg ik altijd kramp in m'n poten. :mad::+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat used games gaat niet gebeuren denk ik. Zeker na de reactie van de Gamestop CEO over de Xbox. Ineens vond die het "hot and compelling" waar die eerst negatief was over de Xbox met die used games geruchten. Ik denk dat die iets heeft gehoord van MS waar die blij mee is.

6. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het always-online aspect, moet juist per game bepaald worden.
    En niet als een standaard.

Het is nutteloos als je een singleplayer game,
    aan de eisen van always online laat voldoen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar hoeveel games zijn tegenwoordig MP en SP. ;)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als CEO kan hij natuurlijk slecht de Xbox (of elk ander product dat hij wil verkopen) in de grond boren;)

Ik zie het ook niet gebeuren dat er geen used games meer gespeeld kunnen worden maar het zou wel een logische evolutie zijn die met de online pass is begonnen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat deed die aardig een paar maanden geleden. ;)

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Welke games dan? Op Diablo en SimCity kan ik me geen andere game bedenken die dit ook hebben.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Of ze hebben een exclusiviteitscontract met MS afgedwongen waardoor zij de enige zijn die tweedehands spellen kunnen verkopen ;)
    Daar zou ik als Gamestop CEO ook erg blij mee zijn. :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dan kunnen we alles wel verzinnen. Misschien heeft die een baan aangeboden gekregen als CEO van MS en gaat die toch weg bij Gamestop. :+

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wauw. Ik verlies net connectie met Xbox Live. Staat er. 'you lost connection with Xbox Live. You will be sent back to the main menu' logisch, want ik speel online. Maar echt shitse als dat voor singleplayer ook gaat zijn.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    World of Warcraft, Star Wars: The Old Republic, Guild Wars 2, the secret world, firefall.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Ja, dat is makkelijk om multiplayer only spellen op te noemen, dat is logisch dat je online moet zijn 8)

Ik had het over SP spellen.

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Klopt en we weten dat het altijd oh zo goede producten oplevert. :lol:

*Kuch* Vista *Kuch*

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Een paar Assassins Creed titels voor de pc vereisen wel een internetverbinding dacht ik.

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Volgens mij Driver SF ook, misschien nog wel een paar Ubisoft games.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De microsoft exclusives kunnen me gestolen worden, ik koop ze iedere keer, maar in absolute tijd en plezier zijn het voor mij de minste games.

Halo universum trekt me niet, forza vind ik heel even leuk en de rest, tsja... Voor mij niet eens de moeite waard om het uberhaupt op te noemen. Hierin is Playstation naar mijn mening heer en meester.

Bij de xbox denk ik als eerst aan een stabiel netwerk, prettige controller, cross-chat, makkelijk en overzichtelijke user interface, easy to download updates en installaties.

De exclusives boeien mij dus niet, maar de rest wel en als microsoft echt deze weg beslaat, dsn is het simpel >>>> PS4 :thumbs: (trouwens die nieuwe ps4 controller layout lijkt me erg gaaf!)

Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Ik neig ook naar de ps4 als ik t allemaal zo hoor..
    Maar mocht die controller nog even debiel in de handliggen wordt het weer straight de nieuwe xbox.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina