1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik neig eerder naar een dikke PC. Ben benieuwd hoe de volgende gen gaat lopen maar ik denk niet dat ik weer alle consoles in huis ga halen. Always online etc. boeit me niet eens, ben vooral de 'ouwe' hardware zat. Nu de huidige gen bijna op z'n eind zit zie je weer dat developers er alles willen uit halen maar gewoon beperkt worden. Ik heb bewust FC3 of AC3 bv niet gekocht omdat ze zowat onspeelbaar zijn. En als ik dan alweer berichten lees dat een Killzone 4 niet eens op 60 FPS gaat draaien dan valt me dat echt tegen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Consolegaming is voor mij niet weg te denken, maar begin steeds meer twijfels te krijgen voor een volgende Xbox.
    Niet zozeer vanwege het ding zelf en de geruchten erom heen, maar gewoon meer vanwege de games.

De enige Xbox exclusive die ik graag speel is Halo. De rest is multiplatform, zelfs Mass Effect.
    Als Destiny een goede Halo-vervanger gaat worden, dan heb ik helemaal geen reden meer voor een 360.

De Xbox had altijd als voordeel dat het soepeler liep dan de PS3 (laadtijden met Mass Effect is gewoon triest vergeleken met de 360 om maar een voorbeeld te noemen) maar de nieuwe PS4 is gemakkelijker dan ooit om voor te ontwikkelen, dus dat probleem is opgelost en online zal het deze keer ook een stuk soepeler lopen nu ze dat aan Gaikai overlaten.

Gold vs Plus is ook RUIM in het voordeel van Sony....

Enige wat dan overblijft is de superieure controller van MS.....maar om daarvoor een console te kopen.....denk het niet.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vergeet niet dat er wel van alles in de maak is qua nieuwe IPs he, en zo te horen interessante IPs voor de 'core' gamers. Lijkt me ook wel dat we hier iets van gaan zijn in mei of anders tijdens E3.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje dom dat mensen nu al twijfelen aan de Xbox. Het enige wat we hebben zijn geruchten en tweets van een sukkel. Wacht de reveal nou maar af.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dit dus. Ik wacht het lekker af en ga nu echt niet nadenken over welke console ik ga halen. Dat zie ik wel wanneer beide te vergelijken zijn en er dus meer informatie over beschikbaar is.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    De geruchten worden de laatste weken toch steeds sterker zeker wat betreft het altijd online zijn dus zo gek ik het toch niet dat mensen nu al gaan twijfelen als dit voor hun een big deal is. Ach en voor elke twijfelaar heb je ook wel iemand die dat ding nu al de hemel in prijst ;) Maar we zullen idd gewoon moeten afwachten

Neig zelf naar de PS4 puur omdat ik nu ook PS3 heb en ik best tevreden ben wat we tot nu toe van de PS4 hebben gezien. Mocht de nieuwe Xbox een stuk beter en/of goedkoper zijn zal ik er geen probleem mee hebben om te switchen

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    AC3 en FC3 consoleversies onspeelbaar?
    Wait
    Wut?

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Bij FC3 plug ik er een 360 controller in als ik hem op de PC speel :+

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    _O_,

Dat is tegenwoordig zoooo heerlijk met pc games.

De laatste games die ik gespeeld heb op de pc met controller:

• Far Cry 3
    • Tomb Raider
    • Borderlands 2
    • Crysis 3
    • Resident Evil 5
    • Dishonored
    • Darksiders 2
    • Devil may Cry

Al baal ik ervan dat FC3 een nvidia bug/glitch heeft >< waardoor de game zomaar kapot bugged.

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb met Far Cry 3 op de pc geen problemen gehad hoor? Watskebeurt er dan?

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]1fvgOPSC5zI&[/yt]

Wil niet helemaal offtopic gaan :)

Maar dit soort dingen krijg je dan natuurlijk niet met de nieuwe consoles. (mag ik hopen)

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoop ik ook niet, achterlijke Duits...

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh ja, een vriend van mij had dat ook! Zelf geen last van gehad met mij vorige en huidige kaarten.

Dat is wel echt de kracht van consoles. Iedereen heeft gewoon de zelfde hardware en software in huis. Geen gezeur met verkeerde drivers, slechte combinatie van hardware elementen etc.

Uiteraard, als je nooit je console update ga je wel achterlopen, en dat lijkt mij ook wel een rede dat het always online zou moeten. Zo kan je alle consoles netjes onderhouden en weet je zeker dat elke console up to date is.

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Framerate is tergend

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    ACIII had zo zijn problemen met de framerate soms en FC3 kan echt een drama zijn gewoon. Het was een geweldige game en daardoor accepteerde ik het, maar die game liep soms echt als een draak.

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Paul Thurrott:
    Andere interessante informatie van hem uit een podcast (source)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm makes sense. Zijn al steeds geruchten dat er 2 of 3 versies komen.
    Maar waarom een 99 dollar versie die backwards compatibility is ofzo? dan gebruik je toch gewoon je 360?

Ben benieuwd wat een subscription model gaat zijn. Al denk ik dat je uiteindelijk goedkoper uit bent met de 500 dollar versie. Wat ik wel prijzig vind btw in deze tijd.

Edit: My bad las dat verkeerd over het Stingray model.

Wel jammer dit. Had hem graat gezien deze maand.

Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Over dat altijd online gebeuren: dus een jongen van bijvoorbeeld 10 jaar die gespaart heeft voor een Xbox/krijgt er een met kerst, en hij wil graag spellen zoals Fifa of racespellen spelen. Het jongetje heeft zijn Xbox boven op zijn kamer op zolder staan waar geen internetconnectie ligt / of zijn ouders vinden hem te jong om hem op het internet te laten gaan.

Dus in zo'n geval kan hij niet eens een simpel potje Fifa of een racespelletje spelen?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Daar zou het wel op neer komen ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina