1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan wat ze er mee bedoelen. Zoals hij zegt mensen oordelen wel te snel. Niemand weet wat het is dus je kan wel alles verzinnen dan. Misschien betekend dat internet gedoe dit.

"Or you're using it as an entertainment device when you're connected to a service like Netflix or Xbox video, so that is an internet-connected device. In this phrase, it says 'must be internet-connected to use', you know, that suggests that you can't even boot into the UI and play—I don't know, I don't know, I don't have one"

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat ik mij trouwens afvraag of we überhaupt tijdens de reveal iets over het always online te horen krijgen omdat het natuurlijk niet echt een "gaming" feature is

3. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wacht wel gewoon af totdat dat ding eindelijk gepresenteerd wordt.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies. Het kan echt van alles zijn...maar er is echt maar één keer het verhaaltje over geen games kunnen spelen als je offline bent verschenen in een gerucht en NeoGAF gaat er maar gelijk van uit dat dat enige manier van always online kan zijn. Gewoon lekker open mind houden, geen verwachtingen hebben en rustig afwachten...that's what i'm gonna do :D

Heh...en dus geen BC op de nieuwe Xbox zo te horen....kut zeg :mad:

Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach. BC is imo altijd zo overdreven. Eerste half jaar speel je de oude spellen nog wel maar daarna niet meer. Laat gewoon je de 360 staan en na een half jaar gaat die de kast in net zoals gebeurde met Xbox 1 en de PS2.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik laat hem wel staan, meestal verkoop ik zo'n console tweedehands als er een nieuwe versie op de markt verschijnt. Maar dat de nieuwe Xbox niet BC is, dat vind ik jammer.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het was erg tof geweest als ik wat backlog games had kunnen uitspelen op de nieuwe Xbox. En natuurlijk GTA V, een game waarvan ik verwacht het nog steeds te spelen jaren na de release van de nieuwe Xbox. Ik bedoel..ik ben lately ook weer flink bezig geweest met mijn tweede GTA IV playthrough. Tja, het is dan niet anders...dan moet de 360 maar gewoon aan voor die game elke keer.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je dan toch. Je save games staan ook op de 360 en de game blijft waarschijnlijk beter werken op de 360 want daar is die voor gemaakt. Met nieuwe hardware moet je maar afvragen of de game goed werkt op de nieuwe console ipv de 360. :)

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Het is zo'n typische functie die iedereen wilt maar uiteindelijk bijna niet gebruikt wordt. Ik ben blij dat ze het niet doen (het is technisch niet eens mogelijk waarschijnlijk) want het scheelt alleen maar kosten.

10. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd naar de presentatie binnenkort. Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft zo ongelooflijk dom is dat ze egt met dat altijd online ding komen. Dan is die Xbox direct al gedoomed. Maar, het is zo ontzettend dom, klantonvriendelijk, idioot en principieel verkeerd, dat het haast niet waar kan zijn.

Ik lasnet dit stukje, en ben het daar zeer mee eens:
    Dat ging over die onwijs domme #dealwithit tweet:
    Deze twee passen zo bij elkaar:

Laatst bewerkt: 7 apr 2013
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had het onderste stukje van Heroic op de vorige pagina nog niet goed gelezen. Requires constant internet connection to function. Als je dat dan weer leest...lijkt het juist wel allemaal te gaan gebeuren. Enneh...500 dollar voor een normale console en 300 met sub? Dan zou je toch altijd voor een sub gaan? Ik wil sowieso gelijk Live erbij hebben, dus dan is 300 zeer aantrekkelijk. Al zullen er wel genoeg andere haken en ogen aan zitten.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox is helemaal niet direct gedoomed. Het is voor Microsoft niet dom en idioot. Ik blijf het niet herhalen, maar er is voor Microsoft genoeg (logische) redenen om het misschien te doen.

13. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het heeft natuurlijk wel potentiele voordelen. Alleen ben ik bang dat de gemiddelde gamer dat niet zo snel denkt, en dus eerder voor een PS4 gaat. Als die ook nog eens goedkoper is is het helemaal snel gebeurd.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Voor MS misschien man, maar voor ons? De gamers? Ik vind 'constant internet required', Kinect 2.0, misschien geen tweede hands games niet bepaald selling points. Ik ben dan ook echt steeds benieuwder waar MS mee gaat komen in mei voor de echte gamers. De gamers die de Xbox en 360 groot hebben gemaakt. Games waarvoor wij straks allemaal toch weer flink in die buidel zullen tasten, daar ben ik echt benieuwd naar. Want ze zullen het toch echt eerst van ons moeten hebben. Tenzij ik het verkeerd zie. Maar ik zie casual gamers en mensen de nieuwe Xbox niet halen voor services en apps, dat kun je tegenwoordig overal krijgen.

Sony heeft sowieos Killzone Shadow Fall als launch game en misschien de nieuwe inFamous ook. Wie weet wat ze nog aankondigen bij E3. Wat heeft MS te bieden bij launch? Erg benieuwd naar alles.

Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel grappig vind is dat er zo veel mensen zijn die roepen dat Microsoft zijn eigen graf graaft, vervolgens zich nog eens opwinden hoe onrechtvaardig het wel niet is. Microsoft is één van de grootste bedrijven ter wereld die de Xbox 360 zeer succesvol hebben weten te positioneren. Microsoft heeft een gigantisch team die al jaren bezig is met de nieuwe Xbox. Microsoft denkt goed na over hun keuzes en ze snappen ook wel dat bepaalde keuzes grote gevolgen kunnen hebben. Ik denk niet dat iedereen zich dat realiseert. Ik zeg niet dat de volgende Xbox een succes of failure wordt, dat weet niemand. Wat ik wel weet is dat Microsoft meer kennis heeft over hoe een nieuw product te lanceren dan de gemiddelde forum bezoeker. Er is niks mis met discussie, maar laten we nog eventjes wachten met conclusies trekken...

Denk je dat Microsoft het interesseert wat jij er van vindt? Nee, hun doel is winst maken zoals bij elke onderneming. Om even een voorbeeld te geven: als Microsoft meer winst maakt door tweede hands games te blokkeren, dan is dat toch echt belangrijker dan wat de gemiddelde consument er van vindt.

Natuurlijk verzinnen ze er wel een leuk verhaaltje omheen om het goed te praten en zogenaamd te rechtvaardigen.

Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik denk dat de volgende Xbox voor erg weinig verkocht gaat worden en dat je dan zo'n maandelijkse abbo moet afsluiten. Daarmee hebben ze ook al geexperimenteerd met de 360 (volgens mij alleen in de US) en lijkt me een logische stap.

Als je de nieuwe Xbox voor 100 kan kopen en dan 2 jaar lang een tientje per maand moet betalen denk ik dat veel mensen daarvoor zullen vallen. Dat is denk ik ook de makkelijkste manier om het always online er doorheen te krijgen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als die Paul Thurott gelijk heeft/krijgt zal er een normale console zijn voor 500 dollar en een subscription console voor 300 dollar.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komen 3 versies (volgens mij)

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom kunnen ze niet gewoon voor 1 versie gaan >.>.

Nou'ja dan direct maar voor de duurste gaan zodat ik alles direct heb.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat dacht ik toen ook met de 20 GB Xbox 360 :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina