1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kan er bijna donder op zeggen dat 21 mei ook genoeg over Mediaroom verteld zal gaan worden, dat is duidelijk. Ben wel benieuwd of wij Nederlanders hier nou ook echt iets van gaan merken. Het hoeft allemaal niet persé voor mij, want ik kijk sowieso al geen tv.

Waar ik ook benieuwd naar ben is wat die console 500 dollar maakt. Is het omdat elke console met Kinect komt of zijn de specs toch echt flink veranderd/verbeterd nog?

Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me wel tof gamen met zo'n TV:

In combi met dat Illumiroom concept, nu is de vraag wat gaat dat allemaal wel niet kosten?!

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Gaat dit allemaal bij dat mediaroom horen? Ik heb hier zelf een 60 inch plasma staan en vind het meer dan groot genoeg. Ik begrijp niet helemaal wat ze willen zeggen met die schilderijen op die foto's?

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Ik hoop dan toch dat we het potverdomme wel krijgen. Wij betalen net zo veel, zo niet meer door de verdraaide euro's, dus wij hebben net zoveel recht op alle service! Of ik het nou nodig heb of niet! :+

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik krijg het vermoeden dat zo'n mediaroom gewoon 1 grote interactieve woonkamer ''iets'' moet worden. Nu is vooral de vraag hoe ze dit willen importeren en vooral of wij als Nederlanders er ook maar iets aan hebben.

Vaak zijn de toffe features US only of duurt het nog tijden (of jaren) voordat wij die functionaliteiten krijgen. Het ziet er allemaal super tof uit en het is iets wat ik persoonlijk graag zou kopen.

Alleen is hierbij een kostenplaatje wel erg belangrijk, ik neem aan dat je gewoon met je eigen apparatuur ook wel los zou kunnen. Maar het lijkt erop dat dit 1 van de stappen van Microsoft is om Windows overal te krijgen, nu eindelijk van het kantoor naar de woonkamer. (aangezien Media Center niet een super succes was ofzo)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahah , daar heb jij een punt.

Yep. Toch een beetje dat gebeuren wat vorig jaar lekte he? Al die documenten over MS plannen voor de toekomst. Het is duidelijk dat MS echt de woonkamer entertainment wil overnemen en ik vind het allemaal jofel en prima...zolang we ook toffe games krijgen. Ik zie een hoop lui op NeoGAF gedragen alsof er niet eens games zullen komen voor de Xbox, maar misschien moeten ze zich gaan realiseren dat consoles allang niet meer alleen voor games zijn. Alsof de PS4 games-only gaat worden, hilarisch. Je kan er donder op zeggen dat Sony ook die Move shit gaan pushen tijdens E3 en ook andere entertainment dingen. En in het stukje staat ook duidelijk games...maar ja.

Het is op zich een heel tof plan van MS en wie weet gaat ze het lukken, het is niet niks wat ze voor ogen hebben en inderdaad...wat wij als Nederlanders er uiteindelijk van gaan zien is altijd maar de vraag. Één ding is zeker, het geheel ziet er allemaal heel anders uit dan toen Xbox en Xbox 360 uitkwamen, maar ja...that's how it goes.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zolang ze maar niet je kamer scannen, doorgeven aan adverteerders en op de fotolijstjes advertenties gaan tonen. :+

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach het is ook wel weer eens tijd voor eens wat ''echt'' anders, want als dat niet gebeurd gaan we met z'n allen zeuren dat er niks veranderd. Ik ben erg benieuwd naar de toekomst en vooral hoe het mijn gaming ervaring gaat verbeteren. Want als het als een ''gimmick'' aanvoelt ben ik er snel klaar mee...

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb het volgens mij al een keer eerder gezegt: Ik vind het prima als ze zich focusen op meer dingen, en andere dingen. Maar ze moeten hun focus verbreden en niet hun focus verplaatsen. Dan is all good!

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik was zelf heel sceptisch over dat Illumiroom gebeuren, vond het maar als een gimmick eruit zien. Maar ik begin toch benieuwder te worden naar dit concept, want dit zou voor gaming echt een verandering en misschien verbetering kunnen zorgen. Ben erg benieuwd over wat ze gaan tonen/vertellen tijdens het mei event/E3.

Iemand op TeamXbox loopt trouwens al een tijdje de hele tijd over Project Milo te praten en hoe deze tech voor hele gave dingen in RPGs kan gaan zorgen. Maar is de Milo tech niet al 'dood' ?

11. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een bullshit. Ik wil gewoon in mooie graphics en goed geluid een game kunnen spelen. Eens in de tien jaar zal ik nog wel een YouTube filmpje bekekijken, en dat is het dsn ook wel.
    Ik zou het logischer vinden als ze gewoon niet zo veel geld uitgeven aan onzin (zoals kinect) en zorgen voor een goedkopere console met goede graphics en mischien een paar sociale functies. Dan hebben ze de hardcore gamers al binnen.

Lich het aan mij of richt de PS4 veel meer op het spelen van spelletjes dan de Xbox 360?
    Die Sharebutton vind ik nog wel een goed idee, en dat je kan meekijken met andere of zelfs helpen is ook wel cool. Bij Sony doen ze in iedergeval niet aan de meeredere modellen subscription onzin.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De markt is alleen groter dan alleen hardcore gamers.
    En wie zegt dat Sony niet meer modellen heeft? Zoveel zijn we niet te weten gekomen tijdens de presentatie. En de prijs weten we ook nog niet.
    Al zal die ook gewoon rond de 500 dollar liggen. Zeker met GDDR 5.

Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  13. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik denk toch datweinig mensen een Xbox 720 gaan halen omdat er zon goede Kinect bij zit.

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ubisoft: 'PS4 veel minder complex om voor te ontwikkelen'

Dit vind ik heel goed om te horen. De PS4 ga ik zeker halen. Misschien ook de Xbox maar zoals het er nu naar uitziet is de kans niet zo groot. MS moet echt met officiele shit komen.

15. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Eh, de xbox360 kostte toch ook €450,00 meen ik?

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    €399 bij de launch.

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    :lol:

18. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga geen 500 euro voor dat ding betalen, en dat subscription ding vind ik ook 10x niks. Ik wacht wel effe tot hij wat goedkoper wordt. Tenzij de de Ps4 bij launch een stuk goedkoper is, dam haal ik die, hoef ik in iedergeval niet mee te doen met die subscription onzin.

Ik ben trouwens benieuwd wat dat wordt met dat tweedehands gebeuren.
    Als een van de twee consoles geen tweedehandsgames meer kan afspelen kies ik voor die dat wel kan. Als ze beide geen tweedehands games meer kunnen afspelen ga effe lekker de kat uit de boom kijken, en zie ik wel wat er gebeurt. Tenzij games dan natuurlijk een stuk goedkoper worden.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bloomberg: Next Xbox has X86 AMD chip

by JC Fletcher Writer RSS on Apr 8th 2013 6:00PM

20. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk betekent dit dat PC games ook beter geoptimaliseerd worden nu dat de architectuur er zoveel op lijkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina