1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, en hier gaat het erover dat de Xbox toch echt een gaming console gaat worden: Linkje

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Toch ook weer niks nieuws :D.

Leuk om al die speculaties hier te lezen terwijl er officieel nog geen moer is vrij gegeven.

Al die negatieve shit over always online moeten wezen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat ook voor singleplayergames zou gelden. Koop je net een nieuw spel waar je lang naar uit kijkt, valt je internet eruit en kan je niet verder......

Verder is het voor mij persoonlijk geen probleem, want ik speel bijna alleen maar online.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Even de laatste paar pagina's gelezen omdat ik al enkele dingen had gelezen over "always online" en zoiets me verontrust.

Het lijkt me duidelijk dat Microsoft een goed marketing plan heeft uitgedokterd waardoor er een constante cashflow ontstaat, met onder andere de eliminatie (is het al zeker?) van 2dehands games. Ik snap al te goed dat je winst wilt blijven maken en dat wat je 10 jaar geleden deed, nu niet meer bruikbaar is en winstgevend is maar ik ben niet echt een fan van wat ik nu allemaal lees.

Waarom moet er ook zoveel aandacht gelegd worden op "the next big thing". Hoeveel mensen zijn oprecht geïnteresseerde in al die extra gadgets à la Kinect of online apps of die ene illumini (?) room. Hoeveel mensen (jeugd?) gaan die spullen kunnen en willen betalen?

Ik wil gewoon een spel spelen, meer niet. Misschien moet ik maar naar een computer gaan kijken en dat aansluiten op mijn tv. Het wordt allemaal een beetje te veel me dunkt.

De 1ste Xbox was een game console, de 360 was een game console maar is meer en meer een media/entertainment systeem geworden en de nieuwe console gaat daar mee verder. Een bakje dat alles kan en ook toevallig games kan afspelen.

Jammere evolutie dit. Ik maak me er niet echt druk om, alles zal zijn reden hebben enkel hoop ik toch dat niet alles waar gaat zijn.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Komt dat van dit gesprek vandaan, of is dit weer een andere?

http://www.youtube.com/watch?v=01qrzaZg7_g#t=54m44

Want die heb ik zelf gisteren even gekeken en hij zegt daar niets over dat het first en foremost een gaming console is. Dus of IGN bedoelt een andere bron of IGN zwetst weer eens.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kan best weleens dezelfde bron zijn.

Nou'ja nog even ruim een maand wachten en we weten écht meer.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies. Alles in het artikel is precies hetzelfde als dat interview met WhatTheTech, dus IGN zwetst hier gewoon. Ze hebben gewoon totaal niet geluisterd, want IGN beweert juist dat het niet een entertainment media hub gaat worden, terwijl het dat juist WEL gaat worden. Een entertainment box en game console. Een systeem die alles doet.,..oh oh IGN. Ze waren ooit zo goed.

Laatst hadden ze een hele analyse van de 10 GTA V screenshots en je zou verwachten dat het op zijn minst wel een klein beetje GTA kenners zijn, maar volgens hun kon je niet eens zwemmen in GTA:confused:A. Geweldige site is het geworden 8)

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    20 mei is er een Event over de nieuwe xbox

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zijn toch ook maar geruchten of is dit inmiddels al officieel?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog steeds is er inderdaad niets bevestigd. Maar een dude die heel dichtbij MS staat heeft gezegd 21 mei en een andere bron heeft het inmiddels ook gezegd...The Verge geloof ik. Maar toch....MS moet het gewoon bevestigen.

11. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    24 april was er toch ook al iets?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    26 april zou het evenement eerst zijn, maar dat is dus uitgesteld naar 21 mei nu.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Voor de geïnteresseerden...

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ja hoor, Gamekings met een wereldwijde primeur :emo:

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Shit man die OUYA reveal was insane.

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    En in de laatste PU nog lopen klagen over het feit dat er zoveel onzin internet overgaat door twitteraars........ :emo:

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gaykings voor aandacht en onzin, rot toch op met hun!

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mooi he hoe ze altijd groots lopen te beweren met allemaal primeurs en coole shit te komen, en uiteindelijk stelt het gewoon echt niets voor. "GK....de site om geruchten die wij zelf maken als feiten te lezen." En nog meer shit :D

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://tweakers.net/nieuws/88412/ni...g-voor-aansluiten-en-aansturen-settopbox.html

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina