Klopt man. Er zijn een aantal tweets van Phil Spencer geweest eerder dit jaar dat Rare met 'amazing' dingen bezig was en dat hij wou dat ie het kon laten zien. Iemand van Rare tweete ook nog dingen over een project wat ie vlak voor die ene MS meeting klaar had gekregen, ook voor de 720. Maar dat was wel echt allemaal Kinect volgens een artikel wat daarna verscheen.
Het kan heel goed gaan om een water-based racer waar Rare mee bezig is, want daar zijn veel signalen en dingen over geweest op internet. En van wat ik begrijp is dat Rare, Lucid, PlayGround Games(Forza Horizon) en wat ex-devs van Evolution (Motorstorm) dus aan PGR werken. Alles behalve kleine namen, wie weet wordt PGR nog wel wat voor mij. In elk geval erg tof om eindelijk eens wat over games te horen voor 720.
Ja man! Deze E3 heeft de potentie om een van de beste E3's in jaren te worden. Next-gen consoles+games, Ubi die hopelijk gaat uitpakken met Rainbow Six Patriots. Bethesda met Fallout 4 misschien? Dan heb je Nintendo waar ik ook gigantisch benieuwd naar ben met een 3D Mario, Mario Kart, Smash Bros en Zelda. Kan eigenlijk niet anders dan een super show worden.
Laatst bewerkt: 11 apr 2013