1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jup, destijds met de Kinect aangekondigd.

Dus het moet wel een "hardcore" kinect game worden, ben erg benieuwd in hoeverre het een kinect game gaat worden en of het wat voor de hardcore gamers is. Over de grafische kwaliteit zit ik zeker niet in.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het stukje schrijft helaas niets over controller support in Ryse, terwijl ik had begrepen dat Ryse uiteindelijk een controller+Kinect game zou worden. Ik geloof er niet in dat een Kinect only game voor 'hardcore' gamers echt zo groot als een Halo en Gears kan worden.

En als het echt inderdaad Kinect only is...wat moeten we dan onder body tracking verstaan? Zelf moeten lopen en bewegen om in de game te bewegen? En je mept en schopt vijanden, dan kun je dus nooit ook een controller in je klauwen hebben om te lopen tegelijkertijd. Benieuwd wat dit gaat worden. Wel op zich erg tof als de nieuwe console gewoon een nieuwe IP als launch game krijgt.

Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat het nog steeds gewoon controller + kinect is. Microsoft heeft zich inmiddels volgens mij wel gerealiseerd dat Kinect het niet zo goed doet onder de hardcore. Ryse was ook aangekondigd als een hybride game, lijkt me vreemd dat ze compleet het roer omslaan of moeten iets geweldigs ''gevonden'' hebben.

Overigens wacht ik nog steeds op m'n Black & White voor de Kinect.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad man. En zeker nadat nieuwe artikel over always online, used games, xbox mini en dat de main focus niet Kinect was. Dit zag ik op TXB net:

Dat zie ik ook nog wel gebeuren, want er zijn veel meer verhalen en signalen over PGR5 dan een Forza. En die zombie game...ik denk deze:

[yt]VK8wLsh0yPY[/yt]

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal vet zijn als we een soort DayZ krijgen op de Xbox. :)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Das bijna altijd zo, 1:1 $ > €. Bij $ komt dan nog wel taks bij, maar dan nog is het hier vaak duurder, lopen we achter of krijgen we minder etc.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik pray ook om een nieuwe L4D game!

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nieuwe L4D + DayZ op consoles mag van mij allebei wel :)

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jah hogere belastingen hier. Maar ook minimumlonen. Andere economie etc... ik heb liever wat ik hier verdien dan in Amerika hoor.. Altijd dat gezeik over die 1:1 prijs, dat heeft een goede reden. 10dollar per uur verdienen of 10euro. Zelfde verhaal maar in ons voordeel...

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    VG-Leaks

Gelukkig zeg, gewoon kunnen gamen als je geen verbinding hebt ( op MP games na )

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    L4D weet mij persoonlijk niet echt te boeien.

Maar dat de nieuwe console direct met een MMO aankomt zetten a'la DayZ zou ontiegelijk tof zijn!

Nieuwe IP's voor een nieuwe console is ook wel weer eens fijn, ik smacht echt naar een compleet nieuwe IP. Hoewel sommige serie's een compleet nieuwe richting afslaan en daarmee zorgen dat het ook fris en nieuw aanvoelt.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk zelf ook niet dat we alle launch titles dan ook hebben. Uiteraard genoeg third party, maar qua exclusives zie ik een Alan Wake 2 misschien ook nog wel gebeuren. Er gaan hoe dan ook Alan Wake gerelateerde dingen komen dit jaar. Maaaaar dan blijft er natuurlijk ook die nieuwe game van Lionhead, wat waarschijnlijk een MMO zou worden. Wat ik wel gelijk apart vind, want was MS niet heel erg tegen MMO op de Xbox?

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Was Rare ook niet ergens mee bezig? Ze hebben eindelijk toestemming van Microsoft gekregen om even die Kinect en Avatars mee rust te laten.

Daarnaast werkt Lionhead nog steeds voor Microsoft? Wie weet ook nog iets leuks in samenwerking met EA games en een paar exclusive third-party games waar we nog niks van weten. Ik droom even lekker verder.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel een shitload aan games zijn waar we het bestaan niet van weten.
    E3 gaat dit jaar weer echt interessant worden. Met genoeg games a la Watchdogs die uit het niets komen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Er zijn een aantal tweets van Phil Spencer geweest eerder dit jaar dat Rare met 'amazing' dingen bezig was en dat hij wou dat ie het kon laten zien. Iemand van Rare tweete ook nog dingen over een project wat ie vlak voor die ene MS meeting klaar had gekregen, ook voor de 720. Maar dat was wel echt allemaal Kinect volgens een artikel wat daarna verscheen.

Het kan heel goed gaan om een water-based racer waar Rare mee bezig is, want daar zijn veel signalen en dingen over geweest op internet. En van wat ik begrijp is dat Rare, Lucid, PlayGround Games(Forza Horizon) en wat ex-devs van Evolution (Motorstorm) dus aan PGR werken. Alles behalve kleine namen, wie weet wordt PGR nog wel wat voor mij. In elk geval erg tof om eindelijk eens wat over games te horen voor 720.

Ja man! Deze E3 heeft de potentie om een van de beste E3's in jaren te worden. Next-gen consoles+games, Ubi die hopelijk gaat uitpakken met Rainbow Six Patriots. Bethesda met Fallout 4 misschien? Dan heb je Nintendo waar ik ook gigantisch benieuwd naar ben met een 3D Mario, Mario Kart, Smash Bros en Zelda. Kan eigenlijk niet anders dan een super show worden.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Laten we dan toch echt hopen dat dit alles een stilte is voor de echte grote storm. Ik ben te vaak teleurgesteld door Microsoft de afgelopen jaren. (die jaren daarvoor werd ik nogal blij van alles wat aangekondigd werd)

Ik ben erg benieuwd!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    I hear you man...maar door dit soort dingen lijkt het allemaal wat positiever te gaan worden. Het lijkt erop dat MS eindelijk inziet dat Kinect only NIET werkt voor de 'hardcore' gamers en games.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tom Clancy EndWar was eigenlijk ook een beetje een hybrid tussen controller en headset. Daar was het op zich wel grappig om groepen aan te sturen. 'Squad alpha capture point B!!!' hehehe

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar ik wacht ook rustig af en wordt niet te enthousiast gelijk, want het artikel van Phil Spencer stamt terug uit 2011 en het nieuwe artikel over Ryse van The Verge rept met geen woord over Kinect+Controller hybrid.....ik zou het verschrikkelijk dom vinden als het toch Kinect only is. Time will tell he :)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het de nieuwe Halo of Gears is dat is het denk ik niet. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina