1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Droomde vannacht nog dat in Oktober/November als BF4 komt dat dan ook BF naar de WiiU komt. Maar dat het wel ging om BF3. :+

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    zou me niks verbazen. :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "WiiU. Making your dreams come true" :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Pachter altijd wel tof. Filmpje is van 8 April en hij zegt sommige dingen die 2 dagen later "waarheid" worden.

5. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik snap het hele gedoe echt niet omtrent die bc.. Na een half jaartje speelt iedereen next gen en niet meer 360.. Anders kan je altijd nog je 360 aansluiten op je tv. Ik denk echt niet dat hierdoor mensen zullen overstappen naar de ps4..

Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou ik mis nu mijn oude Xbox games zelfs nog. En mijn Xbox had ik verkocht omdat er toen BC werd beloofd. Maar daar stopte ze al gauw mee dus toen kon ik bijna niks spelen. En zo ken ik een hele hoop mensen die een stapel onspeelbare games hebben.

7. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Nou, je xbox dan nu maar niet verkopen :+

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nightbringer zei 2 pagina's terug dat hij dat ook heeft geleerd. Ik ga dat advies ook maar even opvolgen denk ik! :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien voor jou man, maar ik heb een shitload aan fantastische XBLA en retail games en ook wat Games on Demand games, ik zou het geweldig vinden om die gewoon te kunnen blijven spelen. En uiteraard een GTA V die ik jaren na release nog zal spelen, hoef ik tenminste de 360 er niet elke keer voor aan te zwengelen.

Maar zoals iemand hier al zei, het wordt waarschijnlijk geen volledige BC. Dat was 360 namelijk ook alles behalve, genoeg toppers kon de 360 niet draaien van de Xbox. Maar het lijkt me dat XBLA altijd wel zal werken. Hoe dan ook..ik ga niet te blij worden van al deze geruchten, want de ene keer zeggen ze dit en de andere keer iets volledig anders. 21 mei roll on please!

En inderdaad..die Superdae heeft gezegd 'Xbox next will most likely have BC' maar ja..dat lijkt meer een gok dan dat hij het echt weet.

Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Einde van de week Vrijdag ging dus idd weer helemaal nergens over. Gemiddelde gamer weet en snapt nog meer dan die gasten. lol.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahah doesn't surprise me one bit!!!

Mafkezen vorig jaar met 'Ja mensen...Rainbow Six Patriots is terug naar de tekentafel gegaan' . Ja idd GameQueens...daarom is de game ook bijna klaar nu he volgens Ubi? Hilarisch. En dat zeiden ze alsof het een feit was.

12. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De games die je in bezit hebt gaan wel mee naar de next-gen hoop ik?
    Ik heb de afgelopen periode toch heel wat arcade spul en games on demand shit gekocht,dat ik wil ik niet zomaar kwijt zijn. Net als me achievements trouwens. Ik ga er tog wel van uit dat dat allemaal meegaat naar de next-gen.

Het zou tog wel lullig zin als je vaak games on demand koopt, en het blijkt dat je die niet meer kan gebruiken op de next-gen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er gaan nu twee geruchten rond...

1- De nieuwe Xbox is niet BC, en je hebt er een Xbox Mini voor nodig. Die geeft dan backwards compatibility mogelijkheden voor 360 discs, XBLA en Games on Demand games.

2- De nieuwe Xbox heeft al deze BC mogelijkheden al en de Xbox Mini is puur om de strijd aan te gaan met Apple TV, bla bla.

2 zou super zijn, want dan kun je al die geweldige XBLA games op je 720 spelen en 360 discs en Games on Demand games.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is nummer 1. Dat is het meest logisch.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    XBLA en Demand zullen wel gewoon gelinked blijven aan je account. Dus die kan je waarschijnlijk gewoon weer downloaden. Mini of niet. :)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja zou het heel vreemd vinden als dit niet standaard kan, hetzelfde trouwens met de PS4. Ik ga daar ook gewoon vanuit dat ik mijn gedownloade content kan mee nemen. PS3 is ook niet BC maar PS2 spelen downloaden is dan weer geen probleem dus verwacht hetzelfde voor de PS4

Dat zou voor mij ook een reden zijn om straks GTA V digitaal te kopen mocht dat mogelijk zijn

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten alles digitaal maken dan hebben we deze problemen niet. :+

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo? GTA V ga je nog een half jaar spelen?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wel denk ik. Zal de enige game zijn die ik nog even ga spelen op me 360.

20. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klinkt op zich niet slecht. Zolang ze niet te duur zij is 1 geen probleem. 2 zou perfect zijn, want dan hoef ik die mini niet te kopen, en kan ik alles wel op de 720 spelen. Bestaat dat gerucht van het subscription 300 euro model nog wel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina