1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Why not?

Ik heb ook games die ik altijd wil blijven spelen (en ja dat doe ik nu dus ook zo nu en dan), al vanaf het PS1 tijdperk (ik gamede daarvoor ook allang, maar die games doen me niets meer).

PS1: Final Fantasy 7 en 8, en Metal Gear Solid
    Xbox: Halo 2
    PS3: Uncharted serie, Ratchet & Clank serie, Metal Gear 4 en de HD remakes
    360: Halo remake, Halo 3 en 4, Mass Effect serie, Dragon Age serie, Tales of Vesperia

En dat always online; dat is het probleem helemaal niet.
    Maar wie garandeert dat je de eerste NextBox720 games over 4 jaar nog steeds kunt spelen? EA haalt nu al veel servers eruit, vaak van redelijk recente games.....

2. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou me ook tof lijken om mijn 360 aan te sluiten op de HDMI ingang die volgens de geruchten op durango komen. Alleen zou de controller van de durango dan twee draadloze verbindingen tegelijk moeten hebben (naar durango en een naar de 360) om vervolgens op de 360 te kunnen spelen maar wel gebruik gemaakt kan worden van de durango functies.

Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Can't speak for others, maar ik verwacht dat ik jaren na release van GTA V de game nog zal spelen. Paar weken terug ben ik begonnen met een tweede playthrough van GTA IV, daarna de twee DLC's. Sowieso blijven het games om er altijd weer bij te pakken en gewoon lekker rond te klooien.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jullie blijven allemaal bij microsoft en de xbox, zelfs als games maar een klein onderdeel worden en helemaal naar de achtergrond gedrukt worden?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee

echter wel met een maar:

Als MS met features komt die ik niet wil missen haal ik beide consoles.

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Met pijn in me hart nee,
    Ben 100% pro xbox360,
    maar het zijn de games die mijn intresse wekken.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik ook niet. Want ik koop een consoles voor games en alleen maar voor games. Zodra MS dat gedeelte minder belangrijk vind dan al die andere activiteiten deze ze nu ook al aanbieden dan ben ik er klaar mee. Want we hebben de afgelopen tijd ook gezien dat er weinig tot echt geen nieuwe games waar je een Xbox voor zou kopen uit zijn gekomen, ik ga er van uit dat ze heus wel met de nieuwe Xbox wat nieuwe games aankondigen maar of die mij over de streep gaan trekken denk het niet.

10. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    NEE!

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben niet pro-bepaald merk console. Veelal heb ik elke generatie toch alle merken. En per generatie is het wel zo dat ik meer op een bepaalde console speel dan de ander. Deze keer was dat de 360 en dan voornamelijk doordat al mijn vrienden ook een 360 hebben.
    Uiteindelijk koop ik echter wel een console vanwege de games (exclusives). Alleen als de primaire functie van een console niet langer de spellen zijn, tja dan laat ik hem wel staan.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mij maakt het niet zoveel uit. Als de Battlefields, Metal Gears gewoon voor de next xbox uitkomen. Zie ik geen reden om over te stappen. Controller speelt daar ook een rol in.

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gaat erom in welke mate. Sony riep bij de Playstation 3 ook "het is een multimedia device geen gameconsole". Vervolgens lag de concentratie nog steeds bij games.

Dealbreakers zijn voor mij echt:
    - 'Voldoende' aandacht aan games. Het boeit mij niet wat voor andere services ze aanbieden zolang gaming daar nog maar en groot genoeg deel van blijft.

- Krachtige hardware. De console komt uit rond dezelfde tijd als de PS4 en ik verwacht dat hij zich kan meten aan zijn concurrent. Anders zit je altijd met de 'mindere' versie van een game.

- GEEN always online. Ik wil mijn games nog steeds kunnen spelen al is het 10 jaar nadat de 4de Xbox uit is gekomen. Daarbij wil ik niet afhankelijk zijn van een online service die op een gegeven moment wordt uitgefaseerd.

Als er aan een van deze punten niet wordt voldaan dan ben ik echt klaar met de Xbox. Vooral dat laatste punt. Als er always online in komt dan hoef ik hem niet want dan is hij het geld niet waard en ga ik toch serieus eens kijken naar een PS4, of mijn PC eens een upgrade geven zodat ik daar op verder kan.

14. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hierin helemaal mee. Ook vind ik het wel belangrijk dat al je games on demand/arcade games/achievements ook weer te gebruiken zijn op de next-gen. BC is ook wel nice, maar dat boeit na een halfjaar tog niemand meer.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Of een online service die het niet doet. Zoals Xbox LIVE al ruim een uur.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe je het nu zegt niet, maar je statement klopt niet ;)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kleine onderdeel word het nooit idd. 50/50 zal wel echt de max zijn. Al is dat al ver gezocht.
    Mensen doen net of de Xbox geen games meer gaat afspelen.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor de thrid party games gaat het idd niets uitmaken hoe belangrijk MS het game gedeelte gaat vinden. Als er genoeg consoles verkocht worden brengen de third parties al hun games er toch wel op uit.

Maar voor de first party titels kan het denk ik nog wel eens slecht uitpakken als MS games minder belangrijk gaat vinden en er dus ook minder geld gaat investeren. Zul je dan op termijn echt wel in de kwaliteit van de games terug zien en de kans op nieuwe (goede) IP's wordt dan ook een stuk minder.

Geloof trouwens zelf ook niet dat games ondergeschikt gaan worden op de next Xbox

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    MS heeft vooral de gamers nodig in het begin, want er gaan geen shitload aan mensen een all in one box kopen. De early adopters zoals ze het noemen gaan allemaal een nieuwe x ox halen voor de games en dus gaat MS echt wel wat vette exclusives brengen, iets waar genoeg bewijs van is ook. Als third party er dan net zo mooi uitzien als ps4, komt er bij mij eerst de xbox. Want ik ben gewoon veel meer een xbox man. Ik prefereer hun UI, XBL, en hun services.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Wat is nu het voordeel van XBL tegenover PSN eigenlijk?

Hmm, crosschat misschien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina