1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, een Fable MMO!! JAAAAAAH :D ZIN IN!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Op een gegeven moment dat hij binnen achterna gezeten wordt en de trap op moet rennen zit hij constant met z'n hoofd naar rechts.
    Best kut voor je nek lijkt me dat en je ziet op dat moment dat het niet lekker loopt.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Of.......of...

Een Fable Legends zoals The Journey.......neeeeeeeee!!!! Dat zou te zielig zijn. Dit zou inderdaad heel goed die MMO kunnen zijn waar Lionhead mee bezig was. En niemand speelt een MMO met motion controls....dat weet je toch wel he MS? :D

Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nog een paar rumors,

klik

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zoiets was toch al soort van bekend?

De nieuwe xbox zou 3 lagen beelden hebben? UI beeld / Gamebeeld en Dashboard beeld.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu allemaal Ubi haten. :+

Wel apart dat veel sites nog steeds die rumours aanhouden dat het "always online" gaat zijn met de next xbox. Waarom nemen ze die laatste rumours niet over waar dat niet het geval is? Blijf dat vreemd vinden.

Laatst bewerkt: 15 apr 2013
  7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja, always online is meer sensatie natuurlijk.
    We zien wel straks in Mei. Voor mij is het makkelijk, always online (ook in het geval van een SP game) en geen 2ehands spellen betekent gewoon geen nieuwe xbox. Als dat niet het geval is dan ligt een beetje aan andere dingen of ik hem neem of niet. Het is niet onwaarschijnlijk dat ik wel de kat uit de boom ga kijken en als ik hem koop ik hem niet meteen bij de release haal.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sensatie ja. Maar helaas zorgt het er ook voor dat mensen niet meer zelf nadenken.
    Kom op always online om te spelen en geen tweedehands. Dat gaat echt niet gebeuren. Zeker als de PS4 het niet heeft. De console markt zit veel te dicht bij elkaar om zo revolutie als enige door te voeren.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het mooie van alles is dat het hele always online verhaal totaal verkeerd wordt begrepen ook. Eigenlijk zijn veel van onze apparaten tegenwoordig always online. Je telefoon, je laptop, je pc, je 360 eigenlijk ook als je net als ik altijd op Live zit. Zelfs een 3DS en Vita met Wifi is always online als je het mij vraagt. No problems at all met dat...maar zodra internet perse nodig is om de console te laten functioneren...dat is fucking gay en dat gaatook niet gebeuren. Dat 3D verhaal is wel boeiend op zich, ben wel benieuwd.

Over dat 3D trouwens...iemand op Team Xbox zegt dat MS kort nadat deze man dit had gedemonsteerd, hem had ingehuurd:

[yt]Jd3-eiid-Uw[/yt]

Laatst bewerkt: 16 apr 2013
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat filmpje is alweer lang geleden, was hem alweer bijna vergeten. Erg gaaf verzonnen en met bestaande hardware (Wii). Helaas nooit meer wat van gehoord

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die hele 3D techniek boeit me eigenlijk niet zoveel, vraag me ook af waarom het zo gepushed moet worden als het nog steeds (in de meeste gevallen) met brilletje op moet.

Ik verwacht persoonlijk (en hoop) dat MS iets meer in de trend van illumiroom gaat doen.

Sowieso gaan MS de kinect pushen: linkje

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar illumniroom moet weer met beamer, en daar zit ik ook niet op te wachten. Die lenzen zijn pleuris duur om te vervangen, wat met intensief gamen wel nodig is. Geef mij maar gewoon een tv met geluid en een controller / stuur.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat valt wel mee, je tijd dat je je helemaal blauw betaalde aan een nieuwe beamerlamp waar maar een paar honderd branduren op zaten is wel een beetje voorbij

tegenwoordig gaan ze een stuk langer mee en zijn ze ook een stuk betaalbaarder

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Overigens zie ik het ook niet werken dat je een ''add-on'' zou kunnen kopen van wel 500,- + euro. Dus ik neem aan dat ze zulke technologie betaalbaar willen maken. Het moet wel een aantrekkelijke instapprijs hebben. Al is 500,- euro dat misschien nog wel.

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    En dan moet je ook nog eens een woonruimte hebben die genoeg vrije ruimte om je tv heen heeft, Het beamen word een beetje freaky als je een kast om je tv heen hebt staan.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol is ze geraden ook. Belachelijke prijs toen voor de PS3.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat we die tijd gehad hebben met die belachelijk launch prijzen.

De Wii U prijs viel nog wel te doen? (400,- ong?)

Al was de PS2 rond launch ongeveer 1200,- gulden 8).

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die goeie ouwe tijd ook, games waren toen volgens mij soms ook wel rond de 200,-.

Ouya en prestatie's :p hadden we beter verwacht? De console kost immers maar 99,-.

Ik neem aan dat de content die je wil gaan spelen het wel prima doet met die benchmarks :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina