[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe weet je dat hij/zij redelijk betrouwbaar is?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is van Neogaf. Is niet de persoon wat over dat soort dingen zou liegen. Ik ga niet zeggen dat ie 100% gelijk heeft (want, tsja, wie ben ik om dat te zeggen), maar hij heeft een reputatie opgebouwd.
    Net zoals je er hier ook niet van uit zou gaan dat Mirik een potje gaat liegen over dit soort dingen.

Ik weet niet precies wat zijn functie is en waarom hij dat soort dingen zou weten, maar ook andere mensen (oudgedienden) op dat forum vertrouwen hem. Dat + mijn eigen impressie is 1+1.

En hype is awesome. :cool:

edit: PS4

Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het lijkt me trouwens wel sterk dat ze dit gaan doen. Al helemaal omdat ze naast de focus op hardcore games ook met Kinect de focus proberen te leggen op casual games.

Ik zie een gemiddelde xbox die in de huiskamer staat voor kinect spelletjes niet zo snel aan het internet verbonden. Dat is toch meer iets voor de hardcore gamers. |:-

En zoals ik al eerder noemen, laten we niet de DRM faal van Ubisoft vergeten. Het bedrijf kreeg toen een flinke imagoschade, en zorgde juist voor meer piraterij omdat men anders vast zou zitten aan vervelende DRM. :emo:

Daar komt ook nog bij dat men minder snel geneigd is een console te kopen die een keertje niet werkt omdat je internet verbinding eruit ligt.

Hetzelfde geldt voor 'online pass' achtige rotzooi. Dit maakt voor de AAA-titels niet zoveel uit, maar wat middelmatige games zullen nauwelijks meer verkocht worden, omdat mensen het niet fatsoenlijk kunnen doorverkopen als ze de game niks vinden. |:-

Kortom, als dit waar is dan heb ik over degene die dit bedacht heeft bij Microsoft maar één ding te zeggen:

Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik had eigenlijk Senor Chang verwacht...

:+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    above and beyond a generational leap?

Laat maar komen :D (Holodeck , here we come!)

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, dat kan ook. :p

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En nu heeft Ubi dat alweer ingetrokken, maar iedereen weet ook wel dat dat pure damage control is. Voor november is de Wii U er dus al.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus niet voor november. :+

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Een Japanse retailer die de US release date weet. Juist... :+

Het gaat gewoon zo zijn dat de US hem in november krijgt en wij in Europa lekker in oktober. :cool:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De WiiU is nu weer minder sterk dan de ps3 en de 360. Mag toch hopen dat dit gerucht niet waar is 8)

bron: http://www.psonly.nl/nieuws/31363/Wii_U_minder_sterk_dan_PS3_en_Xbox_360/

en oa ook op Eurogamer

http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-03-wii-u-not-as-capable-as-ps3-xbox-360-report

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ah de wiiu is waarschijnlijk weer een beetje sterker als je de laatste specs van de ps3 moet geloven. Letten jullie nog wel op? :+

http://kotaku.com/5899174/report-claims-that-these-are-the-next-playstations-processing-specs

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Waar haal je dat statement over de WiiU dan uit dit artikel vandaan? :+

Overigens zijn de Nintendo fans het eens over de kracht van de Wii U. Ze zouden hem kopen, zelfs al zouden de specs enorm tegenvallen, puur voor de first-party games. Maar ze willen graag dat de WiiU tenminste de PS2 van de vorige generatie wordt. Dus misschien wel de zwakste, maar tenminste wel met alle third-party games die ook op de andere consoles verschijnen.

Dat zou het minder erg maken. Deze quote vat het goed samen:

Oh, en een teaser voor het volgende Edge magazine:

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Ridge Racer Unbounded viel me trouwens wat op:

Het hoeft niks te betekenen. Maar ik heb zo het gevoel dat dit, net zoals met de originele Xbox, de datum is dat de Xbox 360 wordt ondersteund en gebruik kan maken van Xbox LIVE. Maybe I'm Wrong, Maybe Not! :+

15. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was mij ook opgevallen, alleen dacht ik niet meteen aan de ondersteuning maar meer aan de datum +5 jaar. Dus dat je 5 jaar na uitgifte de code kan gebruiken.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Natuurlijk niet echt next-gen rumor, maar ik hoop toch dat dit niet de richting van Nintendo in de toekomst is, want uit dit bericht blijkt dat ze digital distribution nog niet helemaal snappen. 8)

Wel grappig trouwens dat juist Nintendo volgens mij de eerste van de console-makers is die dit doet. :lol:

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat is het nut dan nog van downloaden 8)?

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Bijna alle XBL codes zijn 5 jaar geldig.

Toen ik zo'n kaart kocht in 2006 was hij geldig tot 2011.

Dus nee, dat heeft niks met de Xbox Live ondersteuning te maken. ;)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717

Walmart had het ook goed me de Wii, en is natuurlijk een enorm grote keten. Als dit klopt heeft Nintendo het voor zichzelf verpest, want voor deze prijs verwachten we natuurlijk wel een machine die vele malen sterker is dan de PS3/360.

20. Thijzjuh

Thijzjuh Member

Leuk Bevonden:
    0
    ERm, ik sta op het punt een XboX 360 te kopen, dus ff in het kader van deze hele thread: Is het het waard nu nog een XboX 360 te gaan kopen? Heb niet erg veel geld, dus nieuw de nieuwste kopen wordt moeilijk...
    Het is vooral voor Trialss enzo, ik hoop dat ik die dan nog kan spelen op de nieuwe xbox.. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina