[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is heel onwaarschijnlijk, maar ik blijf hopen dat er op de E3 iets over Durango langs komt. :D

Ze streamen natuurlijk niet voor niks de persconferentie op de Xbox, toch?

Toch?

:'-(

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik zou er niet raar van staan te kijken want dit jaar word heel belangrijk voor MS, past mooi in het rijtje Windows 8, Windows Phone 8 en hun restijl van bijna al hun producten dit jaar. Zal me niks verbazen als ze hier al een poos mee bezig zijn om de concurrentie (Sony) voor te zijn.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sterk punt. Dit is de kans om de hele lijn synchroon te laten gaan lopen

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ook ik denk dat de xbox veel sneller komt dan dat men ons wilt doen geloven.
    De game ontwikkelaars zullen al bezig zijn neem ik aan. Ik denk dat ze zeker 2 jaar bezig zijn met een game?

Ik verwacht echt dat de nieuwe xbox in 2013 komt. Dacht misschien deze kerst al, maar misschien is dat wishfull thinking?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik las de posts uit dit topic van meest recent naar ouder toe, en ik dacht dus precies hetzelfde als wat jij denkt.

Hóe sterk kan MS zich presenteren als ze én W8, WP8 en Xbox 8 (om het maar even zo te noemen) gebruiksklaar laten zien? Lijkt me super. Wordt wel heel duur, want ik moet alles hebben. :'-(

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Twee top games zijn uitgesteld naar Q1 2013 - Bioshock en nu ook Tomb Raider.Je gaat bijna denken dat in Q1 2013 een nieuwe console op de markt komt.

Maar Durango zal een no show zijn op de E3. Dat heeft MS al bevestigd. Ik verwacht hem of op TGS, maar ik denk dat het een apart event gaat worden.

Ik verwacht dat MS eerst met een xbox 360 Lite gaat komen (om met apple te concureren)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op de TGS lijkt me héél onwaarschijnlijk. Waarom zou Microsoft op een Japans event de opvolger van een console introduceren die misschien door 3 mensen gekocht is?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou best weleens kunnen kloppen. Qua markt lijkt het niet verstandig om eventueel een nieuwe Xbox op de TGS te presenteren, maar qua tijdstip voor een launchwindow misschien wel. Hoop dat ze hem op E3 al tonen, want het wachten duurt te lang hehe. Denk dat we op de E3 of TGS alleen te horen krijgen dat er een nieuwe Xbox in ontwikkeling is en dat we daarna inderdaad een apart event zullen zien waar alles uit de doeken word gedaan.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is 1 manier om tegen de delays aan te kijken. Een andere optie is dat de nieuwe xbox nog zo ver weg is dat grote releases nog gerust naar Q1 2013 durven te schuiven zonder bang te hoeven zijn voor mindere verkopen door een nieuw concurrerend platform.

Feit dat Halo 4 nog gewoon dit najaar op de 360 komt lijkt daar ook wel op te duiden. Want zeg nou zelf, als in Q1 2013 een nieuwe console komt gaat Microsoft niet een paar maanden daarvoor op de oude hardware een systemseller uitbrengen.

Dat was dan echt wel een launchtitle geweest

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoeveel tijd zat er ook weer tussen Halo 2 en de launch van de 360?

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Xbox360 - USA - November 22, 2005
    Halo 2 - USA - November 9, 2004

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dus nieuwe xbox volgend jaar met de kerst?:+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kwam GoWII niet ook uit helemaal aan het einde van de levensduur van de ps2?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien is Halo 4 de titel die ze gebruiken om te showen hoe goed BC deze keer gaat zijn. :+

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht op deze e3 een aankondiging van de Xbox 360 Lite (of een MS Home console met 360 functionaliteit) Launch Q1 2013.

Als er geen next gen console komt dan verwacht ik deze pas Q1 2014 (door de vraag zal ms een andere release window kiezen dan de kerst periode)

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Xbox 360 Lite? Wat was de Slim dan? 8)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De 360 wordt iedere keer steeds meer verkleind totdat er alleen nog maar een handheld over is :cool:

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Mwah, we krijgen geen reet deze E3. Alleen een shittrailer van Halo 4, shit van AC3, wat shit over de nieuwe Forza, GTA V shit (of niet), Skyrim DLC shit, en een hele shitzooi aan Kinecttitels.
    Best shit allemaal dus. Mooi geen nieuwe console.
    Shit..

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zo gaat het al jaren ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina