1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dus waar gaat het nou over? Ze willen nog ergens anders geld vandaan halen behalve van Kickstarter? Dus...?

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Eerste exclusive voor Ouya bekend

Er is al heel wat geschreven over Ouya, de Android-gameconsole-voor-99-dollar. Op dit moment staat de Kickstarter-teller op ruim vijf miljoen dollar, ruim voorbij het vooraf opgegeven doel van 950.000 dollar.

Het grootste punt van kritiek dat men op dit moment heeft is het feit dat de console helemaal open wordt voor developers en hackers waardoor het lastig kan zijn om games winstgevend te maken. Toch is er al de eerste exclusieve game voor het apparaat aangekondigd.

De game komt van ex-Call of Duty-developer Robert Bowling en heet Human Element. De game is eerder al aangekondigd en gaat in 2015 verschijnen voor de consoles van dan. Ouya krijgt exclusieve episodische content en dat gaat dienen als voorafje.

Op de Ouya-Kickstarterpagina kun je een video vinden van Bowling waarin hij enthousiast vertelt over zowel de game als Ouya.

bron: http://www.eurogamer.net/articles/2...lusive-game-is-a-prequel-to-the-human-element

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MS heeft dit jaar 500 miljoen verlies geleden (dit komt door de ontwikkelings departement (o.a. voor de tablet en andere producten)

Ben ik de enige die de android console niet next gen vind?

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hij is nog niet eens op de markt dus kan het niet beoordelen!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij komt het omdat ze 6 miljard hebben afgeschreven op de mislukte overname van een of ander online reclamebureau (soort Google Adsense alternatief geloof ik?)

De omzet is gewoon weer gestegen dus ze staan er zoals altijd financieel uitstekend voor.

Ik geloof niet in de Ouya, alle consoles zijn in principe hackable maar op zo'n open platform word het voor ontwikkelaars te lastig geld verdienen.

En de ontwikkelaars die er denk ik wel een gokje op willen wagen gaan er games voor maken die je nu eerder op je smartphone zou spelen. Kleine ad-supported of micro transactie ondersteunde spelletjes zoals er al tienduizenden zijn voor Android en iOS.

Ik heb 0 behoefte om dat soort dingetjes thuis op mn grote tv te spelen als ik ook Halo 4 ofzo zou kunnen doen

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    bedoel je niet windows phone...

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waar in die zin zou ik Windows phone moeten bedoelen?

En Fardo heeft het over een jaarverlies, dat klopt niet. Ze staan alleen dit kwartaal in de min door die 6 miljard afschrijving op investering. Over het hele jaar gezien mogen ze niet klagen (als je nagaat dat er niet zo heel veel Win7 verkocht word omdat veel mensen even wachten op 8)

Dus voor afschrijving een bijna gelijke winst bij stijgende omzet

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Las ergens dat het kwam ivm de overname van een advertentiebedrijf lang geleden en tegenvallende inkomsten daaruit, alsmede minder softwareverkoop omdat men wacht op w8.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope MS zelf zegt dat het komt door de entertainment branch (o.a. investering in Nokia en de ontwikkeling van de tablet) - men is nog steeds positief over het aandeel.

Ik zoek straks de quote op :p

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lijkt me dat ze daarmee het oplopen van operationele kosten verklaren , want dat er geen winst is komt volgens mij toch echt door die afschrijving van 6 miljard

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit verhaal heb ik ook op een aantal websites gelezen. Maar niet waar dus, volgens Fardo?

Ben benieuwd. :p

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ach, blijf je altijd hebben met het internet. Een noemt oorzaak A, ander B. :)
    Voor het eerst dat ze verlies hebben geleden, maar denk dat ze dat volgend jaar ruimschoots goed gaan maken met W8, tablet ed.
    En als ze met een nieuwe console komen, is die in het begin ook verliesgevend en moeten ze het veelal van de games hebben. Maar goed, is sowieso nog even geduld hebben op de next-gens.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Sjonge... :emo::F:

Delphiki zegt het inderdaad goed, het heeft niks met WP te maken maar met dat reclame bureau, begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor jou. ;)

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Limited Edition Ouya aangekondigd

Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik speel via de pc onlive.com gewoon gratis pes 2012 voor 30 minuten.. ik vind het echt geweldig werken! ik wacht met spanning op de android apps ik denk dat de ouya grote kans gaat maken .

voor mij geen nieuwe console!(ik red mij best met onlive!)

Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Rumor: Big developer “furious” about lack of next-gen consoles at E3 after being asked to ready content

Prior to this year’s E3, rumors circulated that Sony and Microsoft could announce next-gen consoles during their respective press conferences. Both companies ruled out the possibility well before the start of the expo, but speculation persisted.

Obviously we now know that Sony and Microsoft had nothing to say about future hardware. However, the latest issue of PSM3 claims that there was at least one first-party ready to unveil a new system. The magazine suggests that Microsoft and/or Sony pulled out at the last minute. It additionally says that “one major developer was furious that next-gen consoles didn’t show at E3 after he was told to ready next-gen content for a first-party press conference.”

PSM3 wrote:

“Finally, we hear that one major developer was furious that next-gen consoles didn’t show at E3, after he was told to ready next-gen content for a first-party press conference. Did Sony or Microsoft pull out at the last minute? Or both?”

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    spelen er meer mensen hier via onlive?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina