1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Staat toch ook gewoon in de tekst:

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die nieuwe Xbox ziet er erg vet uit.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Denk dat ik er ook geen bezwaar tegen zou hebben als GTA 5, Battlefield 3 of 4 opnieuw uitgebracht zou worden op de nieuwe XBOX.

4. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 Xbox TV for de casual markt (apple , google TV concurent) voor XBLA games
    1 Xbox Durango Next Gen console

wat houden deze bijde in ?
    welke is voor de echte gamers ?

5. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik kon die xbla even niet plaatsen

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook niet , maar die 2 en misschien Skyrim en meer eigenlijk ook niet.

Voor de rest gewoon nieuwe games

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gerucht gaat er rond dat DICE/EA eind volgend jaar gewoon met BF4 komt. Maar als de nieuwe console daarna komt. Ze daar een extra HD versie voor maken.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of gewoon de PC versie minder gimpen voor de next gen consoles dan voor de current gen :+ (want dat komt op tzelfde neer)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Punt heeft die wel idd. We zien het nu ook gebeuren met de games.

Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind dat een beetje onzin, het begrip "nieuwe ideeën" is ook nogal ruim van begrip. Waarom zouden snellere specs moeten toedragen op nieuwe ideeën? Ik persoonlijk zit niet te wachten op games die gebruik maken van kinect, move of de wii-u, dat zijn ook geen nieuwe ideeën maar dat zijn games die (meestal slecht) inspelen op gimmicks.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Eensch met sloober. Daarnaast hoeft het ook niet altijd gaan om meer of mooier. Ik heb mij vorig jaar en dit jaar namelijk ook heel vaak vermaakt met arcade titels en titels die wat anders doen. Er is zat creativiteit te vinden.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat Wii-U, Move en Kinect aan een snelle dood sterven... wat een rommel! Dat moet pertinent niet de toekomst worden!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    überhaupt al gelezen wat ze met de nieuwe kinect van plan zijn?

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee niet echt eigenlijk...

Maar kan mij zo wat dingen bedenken waarvan ik eigenlijk het antwoord van Microsoft al weet, want die vinden Kinect helemaal geweldig.

Zoals...
    Dat het een nog grotere rol gaat spelen... Dat het standaard ingebouwd wordt... Dat de controller helemaal verdwijnt? :'-(

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er zijn wel meer toepassingen te verzinnen ;)

van de rumors waar ik nog het meeste van sta te kijken is dat 3D geluid. Ik kan me niet voorstellen dat dat er echt komt.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er zullen uiteraard veel meer toepassingen te verzinnen zijn, alleen of ik (en een heleboel met mij) hierom staan te springen ik denk het niet.

Lijkt jou het dan wel tof dat de Kinect-achtige echt de toekomst word? Ik vind het al jammer dat alles steeds meer on-demand gaat ook dat vind ik een 'slechte' (maar wel logische) vooruitgang. Misschien ben ik wat ouderwets maar iets fysieks (lees: hoesje, boekje, dvd/bluray, collectors box etc) terug voor je geld vind ik toch wel wat fijner dan dat alles op mijn HDD komt te staan.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kinect icm 3d geluid zoals het nu gepresenteerd wordt in de geruchtenmolen is spelen met een headset zonder headset. Dat lijkt me wel tof.

En fysieke media gaat komende gen niet verdwijnen omdat er gewoon teveel landen zijn met beperkte downloadmogelijkheden.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Aankomende gen nog niet maar we gaan wel naar een tijdperk uiteindelijk van on-demand. Voor de industrie natuurlijk handig tegen piraterij voor de consument handig geen ruimte meer nodig om je dvd, blurays, games neer te zetten. Alleen uiteindelijk heb je dus geen tweedehands markt meer, en dat vind ik jammer. Ik wissel nu nog vaak gewoon na afloop mijn games in bij GM en haal dan voor iets bijbetalen weer een nieuwe game (hergebruik). Dat is in een on-demand tijdperk niet meer mogelijk, en zit je opgescheept met uitgespeelde games die je misschien later toch niet meer aanraakt maar waar je dus wel voor betaald hebt, als ze daar nou wat op zouden verzinnen dat je iets daarmee nog kon doen zou ik het niet eens zo slecht vinden hoor dat on-demand maar zal uiteindelijk wel de hoesjes en boekjes missen, daarnaast is het nog maar de vraag of de games dan ook werkelijk goedkoper in de 'winkel' zal gaan liggen.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Goedkoper moet het zeker gaan worden, er vallen een boel kosten weg, uiteraard komen er wat kosten weer bij, maar in verhouding zijn het meer kosten die wegvallen.

Denk aan productie, opslag, douane, quality-control, logistiek, doa's, invoerrechten, btw's, fysieke winkels worden steeds minder, personeelskosten worden lager etc....

Zodra dit on-demand wordt en de webwinkels steeds groter worden, is het droevig gesteld met de ''real-estate'' markt op handel-niveau.

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik verwacht zelf niet dat het een stuk goedkoper gaat worden, ze verzinnen vast wel weer wat nieuws om het tegen de 50/60 euro aan te houden. Iets van een download bedrag omdat je vanuit de EU gebruik maakt van een Amerikaanse server (ja zoiets onzinnigs) extra hoge BTW erop. Nee verwacht maar niet dat het voordeliger word, als je nu in de Marketplace kijkt voor gehele games dan zijn die vaak (zelfs de oudere) een stuk duurder dan dat ze bij de GM liggen... daarnaast valt er dan niks meer aan de prijs te veranderen omdat alles net zoals nu al op Steam is in 1 shop zit. Ik denk niet dat dit echt een voordeel is met de gameshops nu.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina