[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm hier nog een paar filmpjes

[yt]UKN_SpJ9M2Q[/yt]
    [yt]A1g6i5ZPU1c[/yt]

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ook niet op die van mij :p Die controller is wel echt een rip-off van de Xbox controller

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.883
    Nah. Ten eerste is het nut van een handheld een beetje weg bij streamen vanaf je pc. Ten tweede kan je onderweg alleen Android games spelen. En 9/10 games op Android zijn simpele spelletjes of kut.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het ook maar niets. Ziet er niet uit, onpraktisch, niet bepaald ergonomisch en iets te veel met de hype mee willen gaan zonder met iets echt goeds te komen.

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Die Steambox zal denk ik toch wel meer voor mensen zijn die af en toe een spel willen spelen. Hopelijk komt er wel iets meer ondersteuning qua games. Anders blijft het wel erg karig inderdaad tegenover de andere consoles.

Ik kijk het nog wel even aan. Mijn oog is eerst gericht op de nieuwe Xbox.*)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    50 launchtitels valt nog best mee. Menig console heeft minder launchtitels.
    Hoop wel dat er dan nieuwe en goede games op komen en niet enkel oude titels. En dat ze van die superkoopjes hebben zoals ook op Windows Steam. Via Mac Steam heb je bijv al amper deals.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat er allemaal tussen zit weet ik niet alleen wat ik wel weet is dat het 'oude' games betreft die ook al op Windows te krijgen zijn dus verwacht maar geen spetterende launchtitels want zoals bekend is betreft het poorten die naar Linux zijn omgezet (bijvoorbeeld L4D).

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Draadloze controller met zo'n scherm. Menig xbox360 controllertje gaat maar een paar uurtje mee, laat staan zo'n ding....

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.883
    Het is uiteraard geen draadloze controller, dat scheelt al aantal wat uurtjes. ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop dat de Steambox het goed gaat doen. Steam als platform incl de sales vind ik wel erg nice. Echter als ik zie wat voor geruchten er gaan voor de 360 (projecteren, 3d geluid etc) dan vraag ik me af of de steambox hier wel in mee gaat :). Het zou toch wel erg vet zijn als de volgende gen wat extra's biedt tov een pc behalve het gewiggle voor een camera.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    In principe is een Kinect Sensor toch behoorlijk "smart" voor een ouder apparaat als de 360. Alleen jammer dat ontwikkelaars geen stap durven te nemen om dat ding verder te ontwikkelen. Heel jammer dat ze het bij "minimale" input houden zoals bij FIFA en enkele shooters. Denk ook niet dat de hardware van de 360 dat aan kan ... de wat geavanceerde dingen dan.

Laat dat "projecting" maar komen hoor :) Zie mezelf al zitten tijdens het spelen van Call of Duty 2191829 : Modern Black Op's Warfare at War.

We zullen dit jaar heus wel merken wat de volgende generatie kan. Vind het al heel wat wat de huidige generatie nog weet te laten zien. Kijk naar COD4 en nu naar de recente versies. Het is mooier ... maar meer kan helaas niet meer.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.147
    Die kutstofzuiger dat het was. :lol:

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat ligt heus niet aan de current-gen hoor :+. Kijk maar eens naar Killzone 3 (en Halo 4?).

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Hmmm ... Killzone 3 en Halo 4 vind ik nou niet echt pareltjes. Killzone 3 is met name mooi omdat ze slim omgaan met de belichting en het "grauwe" sfeertje. Halo 4 vind ik nou niet echt mooi?

Goed, beauty is in the eye of the beholder natuurlijk.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Halo 4 vind ik wel écht een heel mooi spel hoor. Met name de belichting en het design. Misschien niet de meeste diepgang/pixels in structuren ofzo, maar het loopt zo soepel en er zit zo veel grafische variatie in. Dat is echt bizar goed!

Wat vind jij het mooiste spel dan?

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Vond Halo 4 wel heel "schoon" ogen. Belichting was inderdaad in orde ... maar echt mooi vond ik het niet. Goed, dat past natuurlijk ook niet echt bij het hele "kille" verhaal.

Games waar ik even stil sta bij de omgevingen of design ... dat vind ik mooi. Is best lastig de mooiste daar dan tussen uit te pikken.

[EDIT]
    ... 15 minuten verder en ik weet het nog steeds niet :+ Ik kom bij je terug. Dammit Willem!

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    In het eerste filmpje (zowel op tafel als in de hand) + afbeeldingen zie ik geen snoer. ;)

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Max Payne 3 is heel mooi en loopt als een trein!

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hitman is mooier (DETAILS!), en loopt ook als een trein zelfs mooier dan Watchdogs.

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    101
    Watchdogs is toch nog niet uit?? of mis ik iets? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina