1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Kinect gaan ze echt wel 'backwards compatible' maken hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. 1. Omdat het heel makkelijk is om die gewoon te laten werken. 2. Omdat hij op de huidige 360 niet eens 100% van z'n functies kan gebruiken.

Als ze het dan niet gaan benutten zijn ze wel heel erg debiel...

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Eigenlijk hoop ik dat op de volgende console de volledige Xbox en Xbox 360 catalogus online wordt aangeboden.

Dát zou pas een meesterzet zijn. Gewoon even 1000'en games aanbieden in één move. De volgende generatie hardware is sterker, dan kan er toch wel een goede emulator in?

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Lekker verontrustende berichten over de nieuwe xbox... Ik schroef nog liever voor een paar honderd eurie extra rommel in m'n pc dan dat ik nog's twee jaar kan wachten op een echte HD console games

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad. Mocht de volgende xbox een aftreksel van de Wii worden, dan stap ik op de PC over zodra er geen games meer voor de xbox 360 uitkomen.

5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    WTF een tablet. Is dit een slechte grap ik wil lekker achter mijn 40 inch tv gamen. Niet een soort handheld

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lijkt me niet handig, er moet ook vooral nieuwe software verkocht worden :+ En wie koopt er een console voor games die hij op zn huidige console ook kan spelen?

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog genoeg mensen die net als ik een gewone Xbox hebben puur voor games die niet backwards compatible zijn.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niemand. Tenzij je, zoals veel mensen, je oude console weg doet. Als ik al m'n oude apparaten zou moeten bewaren, had ik wel al een tweede tv-meubel mogen aanschaffen.

Ik ben helemaal voor Microsoft's multimedia machine, maar maak 'm dan ook écht multi. Multi games, multi video, multi muziek, multi foto's, multi social media, multi ALLESCH.

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zolang dat multigedoe maar niet ten koste gaat van de kwaliteit van de games, want ik vrees vooral voor de grafische kwaliteit. Nou is graphics niet het allergrootste punt in games, maar als het onder te maat is, dan voel het voor mij toch als een handicap aan ten opzichte van andere platformen.

EDIT:
    Nog even een reactie op jouw punt over oude apparaten. Ik vind dat bij een console toch anders. Een xbox game die niet backwards compatible is kan je, en ook alleen spelen op een Xbox. Een 360 game, alleen op een 360.

Daarom vind ik dat dat punt niet geld voor consoles en vind ik acties als het offline halen van Xbox Live support voor originele titels ZONDER reden gewoon asociaal en een big **** you richting je klanten. Er zijn geen alternatieven, download content is gewoon WEG, ook al heb je er voor betaald.

Het hele product verdwijnt gewoon voor een deel. En nee, een nieuwer deel is geen vervanging van het origineel. Net zo min als een sequel van een film het origineel kan vervangen.

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, een tablet. As if... Echt niet dat dat gaat gebeuren. De console gaat nergens heen. De gamesmarket is huge mensen, groter dan de filmindustrie tegenwoordig. Dan gaat een van de grote drie echt niet alleen een tablet op de markt zetten hoor.

De multimedia xbox komt er, en games zullen een zeer belangrijk onderdeel worden van het apparaat. Zo simpel is het.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sony heeft zichzelf in de vingers gesneden door te zeggen dat de PS3 superieur was en wel 10 jaar mee kon. Dat en de slechte ondersteuning voor ontwikkelaars heeft er wel voor gezorgd dat ze gewoon verliezen van de XBOX360. Had dat zelf niet verwacht ...

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laat ze maar richten op een nieuwe console met een dikke line up van games, betere Kinect support en 'daarna' pas multimedia troep. Richt je eens op de gamers, de laatste tijd is het alleen maar Kinect dit, multimedia dat. Voorbeeld is het nieuwe dashboard bijvoorbeeld.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, dat is altijd de richting van MS geweest. Ze willen het multimedia-apparaat in de huiskamer maken. Daarbij horen ook games, maar ik krijg het idee dat games steeds meer 'een van de mogelijkheden' worden in plaats van de main focus.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    las laatst een artikel waarin een reporter uit de doeken doet dat dat ws al het plan was vanaf de oude xbox. Dat het eerst de bedoeling was een kastje bij de mensen thuis onder de tv te krijgen en vanaf dat punt de markt op allerlei vlakken te veroveren. Dat hebben ze dan 'toevallig' via gamen gedaan. Klonk/klinkt best aannemelijmk

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar die films zijn belachelijk duur, wie koopt dat nou :emo:

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Was volgens mij idd de insteek die ze al vanaf het begin hebben. Wellicht wel een reden voor mij persoonlijk om na deze generatie geen xbox meer te halen. Focus ligt imo teveel op andere zaken als games, en als multimedia apparaat zijn er wel betere opties als een xbox console.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Microsoft gaat echt niet stoppen.

Ze komen nu eindelijk in de buurt van het doel waar ze al jaren naar toe werken, namelijk het ene multimedia apparaat onder de tv wat de rest overbodig maakt.

Al voor de lancering van de Xbox is was bekend dat dat het enige doel is en de consolemarkt slechts een route om dat doel te bereiken.

Sony daarentegen ben ik minder zeker van, die kan zich helemaal niet in die strijd mengen (imho zijn de enige drie bedrijven die via verschillende routes datzelfde doel willen bereiken Microsoft, Google en Apple)

Die tablet rumours vind ik ook maar onzinnig. 10 jaar toewerken naar het totale media concept wat iedereen naast zn tv moet hebben staan en dan op het laatste moment er een tablet van maken?

Sinds de xbox 1 is al duidelijk (en hier maakt Microsoft ook geen geheim van) dat het nooit de bedoeling is geweest om alleen maar een games machine te maken. XBMP (en later XBMC) zijn ook grotendeels gejat van concepten van Microsoft. Het grappige is dat de open source community dus al een heel eind op weg was op de hardware van microsoft terwijl die zelf een veel een veel langere termijn visie hadden.

Op een ouwe xbox met xbmp had je ook al al je films/muziek/games/internet samen op 1 apparaat.

Denk ook maar niet dat het toeval is dat de WMP versies die vlak na de eerste XBMC releases uitkwamen er zo op leken. Dat gaat allemaal al jaren dezelfde kant op.

Net zoals windows voor de desktop computer de standaard is/was moet er voor het apparaat bij de tv eenzelfde standaard gezet worden. Of beter gezegd, die 2 moeten samen gaan tot 1 platform waar je met verschillende types hardware gebruik van maakt. Dus je desktop/laptop/mobile/media box.

Tuurlijk zal de interface tablet achtig worden. Want integratie met tablets enmobile zal veel verder gaan dan in deze generatie. Het hele metro concept wat ze met kinect ook naar niet 'touch' apparaten willen brengen om overal dezelfde interface te hebben doet misschien lijken alsof ze de tablet kant gaan maar imho zijn ze alleen maar de interfaces zoveel mogelijk gelijk te maken.

zodat je 1 mediaportal kan bieden op al je platformen. De hardware van de nieuwe box word zeker geen tablet maar reken maar dat er wel tablets komen met dezelfde interface als de nieuwe box.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Sony heeft deze week toch nog een bericht uit gebracht dat ze aankomende E3 geen nieuwe console presenteren? PS3 moet minimaal 10 jaar meegaan, alvorens er een opvolger komt.

http://www.nu.nl/gadgets/2712780/sony-komt-niet-met-opvolger-ps3.html

Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  20. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina