1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    8 GB RAM stond een paar dagen geleden in een artikel. We zullen zien. :)

    Wat ik al dacht dus. Het is logisch dat ze het voor de E3 doen. Op de E3 moet je de games showen en niet de reveal van de console. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind ik ook, E3 moet alleen maar in-game footage zijn om de hype train echt op gang te brengen
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Meer en meer geruchten in die richting, kan niet wachten!
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ben benieuwd :D
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GTA en een nieuwe Xbox. 2013 kan al niet meer stuk. :D
    Eens kijken of ik ook een PS4 haal. Zeg het nog maar eens. Alleen als ze een goede controller hebben. Zeker de thumbsticks moeten diagonaal van elkaar staan en niet naast elkaar zoals nu.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond het ding in het begin ook bagger, maar ben er eigenlijk wel aan gewend.

    Voor mij is backwards compatability echt een issue. Ik heb nog een oude ps2, een ps3 en een 360. Er past simpelweg niet meer bij. Echter gezien het feit dat Sony van de Cell afstapt vrees ik het ergste voor de nieuwe Playstation.

    Daarnaast hoop ik echt dat de nieuwe consoles met redelijk onverwachte maar wel toffe nieuwe features komen. Als op dat gebied 1 van beide met kop en schouders boven de andere uitsteekt dan schaf ik maar 1 nieuwe console aan.

    Het mooiste zou zijn als beide consoles er goed uitzien en bc hebben, dan lever ik de ps3 en 360 aan en schaf ik de opvolgers aan.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik hoop vooral dat de PS3 niet zo'n kut apparaat is. Dashboard is tot op heden echt verschrikkelijk slecht, al die kut updates en alles duurt gewoon gigantisch lang. Ga maar gewoon even je trophies bekijken, tergend. De PS3 is wat mij betreft de minste console tot op heden die ik heb gehad, apparaat zonder ziel. Sony moet met iets bijzonder komen voordat ik interesse toon in een PS4. Xbox Infinity of hoe dat ding ook heet krijgt vast blu-ray en dan is er niks meer wat PS nog apart heeft. Ja, een aantal games maar daar lig ik niet snel wakker van.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik lig wel wakker van de games :p Dat is uiteindelijk toch de reden dat ik een console graag wil missen. Al was het deze generatie de RROD. Na de 6e keer een kapotte 360 was ik er wel klaar mee. Toen een tijdje alleen een ps3 en dan toch weer de xbox gaan missen vanwege...de games :)

    Ik denk ook niet dat je de minpunten die jij noemt erg goed kan beoordelen bij de volgende generatie. Die worden nooit heel expliciet vermeld.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    HYPE HYPE HYPe ... net nu ik de xbox links laat liggen ;) is het tijd voor de next gen!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat Sony nu wel geleerd heeft van dat ze een betaal service voor online gedoe moeten gaan gebruiken. Als het allemaal prima werkt willen mensen er best voor betalen. Zie 360.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat kan goed. Maar wat het belangrijkste voor mij is. Is de online gaming gedeelte. :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Gratis games sla ik niet af hoor :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar jij bent een echte Nederlander. :+
    Ook al zijn het kut games. Als het gratis is is het goed. :p
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Er stonden daar anders toch best goede games bij :eek:

    Maargoed, je hebt wel gelijk, ik pakte zelfs een gratis Kinect game mee terwijl ik geen Kinect heb :emo:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nice. :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-4k-gaming

    Leuk artikeltje over 4K resoluties en next-gen gaming.

    ;TLDR: 4K is wat 1080p deze generatie is: Misschien een enkele game die dit native draait, maar meer iets voor de next-next gen. (Was uiteraard te verwachten met een beetje logisch denken)
    En dan is er natuurlijk nog het probleem dat pas over een paar jaar de normale consumenten een 4K televisie aanschaffen.
     
  18. sanderr

    sanderr Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 staat al een tijdje onder het stof :)
    Ik kan niet wachten op de nieuwe xbox 720 of hoe die ook mag heten!:thumbs:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Want? Daar ga je dan wel op spelen? :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1080p 60fps als ondergrens voor alle nieuwe games zou al een enorme stap vooruit zien, ik hoef voorlopig echt niet meer. 4K etc wacht nog maar een paar jaar



    Plus is qua aanbiedingen fantastisch. Maar als online platform is het brak en achterhaald. 6 jaar verder en nog geen cross game chat? wtf

    Dat is ook de reden dat ze zo enorm veel gratis /goedkope games weg geven, omdat het op alle andere vlakken gewoon minder is

    Ik zou alleen mensen die alleen SP spelen Plus boven XBL aanraden:+
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina